Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Jammer.

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Jammer.
    Geplaatst op: 06 december 2010 om 00:21
Bij mijn "onderzoek" kom ik van allerlei interessante dingen tegen. Zo bv. in http://sahihmuslim.com/sps/smm , ��n van de betrouwbare hadith-sites hierboven door mij aan Zustertjee gegeven. In hoofdstuk 6 ( "Justification for the use of stratagem in war") van "The Book of Jihad and Expedition" kunnen we daar lezen dat de Profeet (z�lf!) zei: "War is a stratagem". Vrij vertaald betekent dit dat je jezelf moet voordoen als iemands vriend (misleiding) opdat je hem dan des te gemakkelijker kunt onderwerpen of de hersens kunt inslaan (de zogeheten "confidence trick"). Indien iemand dit anders interpreteert dan hoor ik dat graag.
Groet, Alzukar

Aangepast door alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2010 om 21:54
ben je nog bezig
nee hoor
rustig aan


zustertjee
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2010 om 22:56
In eerste instantie geplaatst door zustertjee

ben je nog bezig
nee hoor
rustig aan


zustertjee


Dag Zustertjee,
Getuige je onbeschofte reactie () heb je hier kennelijk een probleem. Goed opletten wie hier aan het langste eind trekt. Behalve jij zijn er namelijk aardig wat mensen die op dit forum "meelezen" en daaruit hun conclusies trekken. Zogeheten "lachers" zijn daarbij zelden in het voordeel: zij worden (uiteindelijk) als zwak beoordeeld. En wat betreft de "moorden" door en/of in opdracht van jouw Profeet: die ga ik vanzelf weer tegenkomen waarna ik erover zal berichten.
Groet, Alzukar
   

Aangepast door alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2010 om 20:26
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door zustertjee

ben je nog bezig
nee hoor
rustig aan


zustertjee


Dag Zustertjee,
Getuige je onbeschofte reactie () heb je hier kennelijk een probleem. Goed opletten wie hier aan het langste eind trekt. Behalve jij zijn er namelijk aardig wat mensen die op dit forum "meelezen" en daaruit hun conclusies trekken. Zogeheten "lachers" zijn daarbij zelden in het voordeel: zij worden (uiteindelijk) als zwak beoordeeld. En wat betreft de "moorden" door en/of in opdracht van jouw Profeet: die ga ik vanzelf weer tegenkomen waarna ik erover zal berichten.
Groet, Alzukar
   


het was maar een grapje soo eeej


Aangepast door zustertjee
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2010 om 00:10
Dag Zustertjee,

Laten we proberen om niet persoonsgericht-haatdragend of belachelijk-makend te zijn in onze berichten naar elkaar. En zo verder nog het een en ander.
Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 december 2010 om 22:57
ja
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.