Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenDe val van Bagdad.

 Post Reply Post Reply
Schrijver
dienares Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 augustus 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 327
Directe link naar dit bericht Onderwerp: De val van Bagdad.
    Geplaatst op: 20 februari 2004 om 12:18
De Val van Bagdad
 
De verlangens naar de dageraad kent verschillende geuren en kleuren.  De tijd draagt vreugde en verdriet met zich mee.  De gebeurtenissen met de tijd kennen een verzachting die het makkelijker maken.  En de islam kent geen.
 
Voor de ogen van miljoenen ging Bagdad in vlammen.  Voor de ogen van miljoenen werd Bagdad afgeslacht.  Voor de ogen van miljoenen toeschouwers viel Bagdad nog eens in handen van al-Mushrikien en Moordenaars.  Bagdad barstte los in tranen en zo ook iedere opgesloten moslim in het Oosten en in het Westen.
 
We huilen om de islam in Bagdad.  We rouwen om de trots van de Ummah door de val van Bagdad.  We rouwen om de eer van de Ummah vertrapt door de Moordenaars en Mushrikien.  We rouwen om de kinderen van de Ummah die de muren van Bagdad verdedigden.  We rouwen om de Ummah die Bagdad verdedigde, tegen de vijand!!
 
Bagdad huilde, de wereld is vol duisternis.
 
Haar toch verborgen licht straalde de wereld vol verlichting.  De bruid van het Oosten zingt het lied over elk excuus.  Zij draagt daarbij een zwarte jurk, schreeuwt en vraagt om hulp.  De zee stuurt zijn hoge golven en de wervelstorm raast voorbij net als donder die iedere barri�re weet te doorbreken.
 
Ooohh bruid van het Oosten, mijn spijt.
 
De last van de zware nachten draag ik op me, jaar na jaar.  Ik rouw, ik rouw ook om al-Quds!  Ik rouw om ons verloren trots!  Ik rouw om het kleine meisje!
 
OooHH bruid van het Oosten, stop met huilen, want ik versmelt en verga van je tranen en hevige pijnen.  Je pijn doorboort mij van binnen, h��l intens.  De vurige pijn legt de stempel op mijn oogwallen.  Het verdriet van je gevangenschap zit mij tot de botten.  En om jouw schreeuw huilden de aarde en de zeven hemelen.
 
OooHH bruid van het Oosten.
Ooohh bruid van het Oosten, vraag vandaag niet de afgedwaalden om hulp, maar diegene die vasten en bidden.  Vraag diegene die door het licht van het geloof als leeuwen zijn grootgebracht.  En door de leidraad van Allah hebben ze hun trouw vastgebonden aan de islam.
 
Zij zijn de hoop yaa Bagdad, en ga voort naar de overwinning en vrees niet voor een tegenstand!!
 
Fadjru Al-islaam
Islam Is A ReliGiOn Of PeAcE.....
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.059 seconden.