Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

gedicht over palestijnen

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: gedicht over palestijnen
    Geplaatst op: 27 augustus 2004 om 13:51
heb jij nooit van de joden die moslims zijn geworden gehoord, anders waar komen die palestijnen vandaan? het waren simpelweg joden en christenen en andere volkeren (met of zonder godsdiendt) en daarna gemengd met de Arabieren, ga alsjeblief eerst de geschiedenis lezen en daar kom hier praten.
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
abdoe_allah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 30 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 214
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote abdoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 augustus 2004 om 14:21

In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

heb jij nooit van de joden die moslims zijn geworden gehoord, anders waar komen die palestijnen vandaan? het waren simpelweg joden en christenen en andere volkeren (met of zonder godsdiendt) en daarna gemengd met de Arabieren, ga alsjeblief eerst de geschiedenis lezen en daar kom hier praten.

oulikoum asalaam,

Allemaal een semiet of het nou een jood of een arabier is. We zijn bijna allemaal semieten hier op het forum, dikwijls hoor ik het woord anti-semiet.

wassalaam,

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 augustus 2004 om 14:55

In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

heb jij nooit van de joden die moslims zijn geworden gehoord, anders waar komen die palestijnen vandaan? het waren simpelweg joden en christenen en andere volkeren (met of zonder godsdiendt) en daarna gemengd met de Arabieren, ga alsjeblief eerst de geschiedenis lezen en daar kom hier praten.

Ik weet ook dat ze in groten getalen ongeveer tegelijk met de joodse instroom, ge�migreerd zijn naar Israel (toendertijd natuurlijk niet zo geheten), dat er tot 100 jaar geleden niet eens sprake was van een palestijns volk, maar pas sinds er ook meer joden emigreerden (kwestie van een er een nationalistisch tintje aan te geven).  En wat doet dat er eigenlijk toe?  Ik geef toe dat die Koranvers niet uitmaakt voor de situatie nu, maar het leek me een goeie manier om 'jullie' even een andere kant van de zaak te laten zien.  Als de Koran zelfs toegeeft dat het het land van de Joden is of hoort te zijn, waaromw ordt er dan terloops hier overheen gelezen, terwijl de rest van de Koran zo strikt gevolgd moet worden?  Nu ja, ik kan daar het antwoord zelf ook wel op verzinnen... 

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 augustus 2004 om 15:18

http://www.mideastweb.org/briefhistory.htm

Ik heb even moeten zoeken, maar hier is dan een site die de geschiedenis eer aandoet.  Lastig navigeren tussen de Israelische en Palestijnse site, die over precies hetzelfde onderwerp net het omgekeerde beweren. Gewoon objectief, je zult er dus zowel de streken van de Joden als de Arabieren wat betreft Israel terugvinden.
Hopelijk hebben jullie er wat aan.  Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 augustus 2004 om 10:52

Hoi mensen,

Ik sta aan de zijde van me moslimbroeders en zusters. Niet alle Palestijnen zijn Moslims en vele Joodse burgers zijn moslim geworden. Israelisch-Palestijns conflict, er zijn alleen maar verliezers. Zodra Isa as neer zal dalen, zal er duidelijkheid zijn. Tot die tijd zal er nooit rust gevonden worden.

Groetjes Imaan

P.S Kimmie, leuk alle landkaarten etc, door wie zijn ze eigenlijk gemaakt?

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 augustus 2004 om 11:58

Hoi,
ik heb er geen idee van waar die landkaarten vandaan komen.  Maar aan de manier waarop je het vraagt, kan ik wel afleiden dat je het er ergens mee oneens bent  Maar ik vraag me dan wel af op welke manier?  Ik heb nl best lang moeten zoeken, om een informatieve site kunnen vinden die niet pro-joods of pro-palestijns was.
Groetjes Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 augustus 2004 om 12:04
Ow, oeps, je hebt het natuurlijk over die opmerking van me dat de landkaarten toch wel mooi Israel vermelden in plaats van Palestina  Tja, wie maakt de landkaarten... k weet niet, info afkomstig van de VN of zo, zou k gokken.  Maar dat Israel bestaat, zou toch wel duidelijk mogen zijn, het er persoonlijk mee eens of oneens zijn, maakt daar weinig voor uit.  Koppig gaan volhouden dat Israel niet bestaat, zal echt niet helpen.  Toegeven dat Israel wel bestaat, en de wantoestanden aanklagen en streven naar een echt onafhankelijke palestijnse staat naast Israel is misschien een beter doel?
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Bisharo* Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 91
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Bisharo* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 augustus 2004 om 12:19
Israel bestaat wel
maar tijdelijk op een dag zullen de moslims
hen met de grond gelijk maken
Terug naar boven
polymorph Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 10 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote polymorph Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 augustus 2004 om 12:54

Assalaam Alaikum,

Kreeg deze oproep van de week aangeboden.
En dacht ik laat het even aan jullie weten....

Stille protest

Dinsdag 31-0-2004
van 12.00 tot 14.00 uur
2de kamer Het Plein/Den Haag

Vanwege de slechte omstandigheden in de Isrealische gevangenissen,
zij 1600 Palestijnse geditineereden in hongerstaking.
Daarom hebben wij op dinsdag 31 augustus een stille protest georganiseerd op Het Plein in Den Haag van 12.00 tot 14.00 uur.
Wij hopen dat u hierbij samen met ons wilt stil staan.

Meer info: Platform Palestina
tel :06-24684734
tel: 06-14903873

Geef kennis door aan mij,zelfs als het maar een ayah is...(Bukhari)
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 augustus 2004 om 13:24

In eerste instantie geplaatst door Bisharo*

Israel bestaat wel
maar tijdelijk op een dag zullen de moslims
hen met de grond gelijk maken

Correctie,

Israel bestaat niet, dat land is door hen gestolen van de palestijnen maar InshaAllah zal er een dag komen dat de moslims de joden (israeliers) inderdaad met de grond gelijk zullen maken.

 

 

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Bisharo* Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 91
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Bisharo* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 augustus 2004 om 14:05

Ja ik zeg ook niet dat het land
altijd al van Israel was
Heb je vorige berichten gelezen en ben het
helemaal met je eens

Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 augustus 2004 om 14:10
In eerste instantie geplaatst door Bisharo*

Ja ik zeg ook niet dat het land
altijd al van Israel was
Heb je vorige berichten gelezen en ben het
helemaal met je eens

Alhamdoelilah ik ben blij dat je het met me eens bent .

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 augustus 2004 om 15:01

Hoi Kimmie,

Dat bedoel ik nou, van die landkaarten....maar even terug te komen op het land. Israel staat vermeld ja, op de landkaarten, het wordt gezien als het beloofde land. Als je kijkt naar de termen beloofde land, dan zou je toch denken dat de rechtmatige bewoners dat land wel hadden gekregen als het echt het beloofde land was. De God waar de Joden in geloven had dan de Palestijnen wel weggevaagd, nietwaar?

Weet jij de reden waarom dit gebeurt, even afgezien van de redenen die de Israeliers en de Palestijnen hebben? (dit gebeurt allemaal volgens de wil van Allah swt, dit is Zijn Plan, ooit op een dag wordt het duidelijk waarom dit een eeuwenlange strijd was).

Groetjes Imaan

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
abdoe_allah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 30 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 214
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote abdoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 augustus 2004 om 15:48
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Hoi,

ik verdedig Israel nergens, ik weiger gewoon Israel als enige schuldige te zien in een conflict dat al 1400 jaar gaande is, ik weiger met oogkleppen op te lopen.  Het zijn trouwens de arabieren die de eerste vredesovereenkomsten gefnuikt hebben(waarin de joden maar een klein stuk land als israel zouden krijgen in vergelijking met nu), nog voor Israel bestondt dus, zo'n 70 jaar geleden.  Het zijn de arabieren en palestijnen die begonnen zijn met aanslagen nog voor er daar sprake was van een onafhankelijk land (nog onder britse controle toen), toen de meeste joden en palestijnen daar nog mooi samenleefden...

En een leuke discussie vind ik altijd goed hoor
Groetjes Kim

Wat bedoel je...... 70 jaar geleden??? bedoel je de volkerenbond??
Wees in het vervolg wat duidelijker

groeten<
abdoe_allah

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 augustus 2004 om 15:55

Ik zou niet weten wat Israel met de volkorenbond te maken heeft eigenlijk... 

Partition - The United Nations Special Commission on Palestine (UNSCOP) recommended that Palestine be divided into an Arab state and a Jewish state. The commission called for Jerusalem to be put under international administration The UN General Assembly adopted this plan on Nov. 29, 1947 as UN  Resolution (GA 181), owing to support of both the US and the Soviet Union, and in particular, the personal support of US President Harry S. Truman. Many factors contributed to Truman's decision to support partition, including domestic politics and intense Zionist lobbying, no doubt. Truman wrote in his diary, however,  "I think the proper thing to do, and the thing I have been doing, is to do what I think is right and let them all go to hell."

The Jews accepted the UN decision, but the Arabs rejected it. The resolution divided the land into two approximately equal portions in a complicated scheme with zig-zag borders (see Partition Map). The intention was an economic union between the two states with open borders. At the time of partition, slightly less than half the land in all of Palestine was owned by Arabs, slightly less than half was "crown lands" belonging to the state, and about 8% was owned by Jews or the Jewish Agency. There were about 600,000 Jews in Palestine, almost all living in the areas allotted to the Jewish state or in the internationalized zone of Jerusalem, and about 1.2 million Arabs. The allocation of land by Resolution 181 was intended to produce two areas with Jewish and Arab majorities respectively. Jerusalem and environs were to be internationalized. The relatively large Jewish population of Jerusalem and the surroundings, about 100,000, were geographically cut off from the rest of the Jewish state, separated by a relatively large area, the "corridor," allotted to the Palestinian state. The corridor included the populous Arab towns of Lod and Ramla and the smaller towns of Qoloniyeh, Emaus, Qastel and others which guarded the road to Jerusalem.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
abdoe_allah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 30 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 214
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote abdoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 augustus 2004 om 06:18
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Ik zou niet weten wat Israel met de volkorenbond te maken heeft eigenlijk... 

De volkerenbond heeft Palestina/Israel toegewezen aan Groot-Britanie zonder rekening te houden met de inwoners van het land. Ze hebben ook geen rekening gehouden met de toedertijd heersende Islamitische khalifaat. (dat bijna geheel uit elkaar was gevallen). Dus een grote fout die naarmate de tijd verstreek erger onsteek als en openwond voor de palestijnen.

Partition - The United Nations Special Commission on Palestine (UNSCOP) recommended that Palestine be divided into an Arab state and a Jewish state. The commission called for Jerusalem to be put under international administration The UN General Assembly adopted this plan on Nov. 29, 1947 as UN  Resolution (GA 181), owing to support of both the US and the Soviet Union, and in particular, the personal support of US President Harry S. Truman. Many factors contributed to Truman's decision to support partition, including domestic politics and intense Zionist lobbying, no doubt. Truman wrote in his diary, however,  "I think the proper thing to do, and the thing I have been doing, is to do what I think is right and let them all go to hell."

The Jews accepted the UN decision, but the Arabs rejected it. The resolution divided the land into two approximately equal portions in a complicated scheme with zig-zag borders (see Partition Map). The intention was an economic union between the two states with open borders. At the time of partition, slightly less than half the land in all of Palestine was owned by Arabs, slightly less than half was "crown lands" belonging to the state, and about 8% was owned by Jews or the Jewish Agency. There were about 600,000 Jews in Palestine, almost all living in the areas allotted to the Jewish state or in the internationalized zone of Jerusalem, and about 1.2 million Arabs. The allocation of land by Resolution 181 was intended to produce two areas with Jewish and Arab majorities respectively. Jerusalem and environs were to be internationalized. The relatively large Jewish population of Jerusalem and the surroundings, about 100,000, were geographically cut off from the rest of the Jewish state, separated by a relatively large area, the "corridor," allotted to the Palestinian state. The corridor included the populous Arab towns of Lod and Ramla and the smaller towns of Qoloniyeh, Emaus, Qastel and others which guarded the road to Jerusalem.

Dit bericht refereerd naar de verdeling van Palestina na de 2e wereldoorlog. De arabieren hadden al het recht om de voorgestelde resolutie te verwerpen. Ongezien van het feit dat het in het nadeel werkte van de arabieren, hield de zionistische regering zich niet aan de voorgelegde afspraken over de autonomie van de gebieden. De palestijnen hadden het recht om terug te slaan al is het alleen voor de gebieden die ze verkregen hebben door de VN.

ps: 1947, noem je dit 70 jaar geleden???? Ik ga ervan uit dat je je vergist hebt.

wassalaam,
Abdoe_allah

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 augustus 2004 om 08:28
n kleine 60 dan...  Er was 70 jaar geleden trouwens ook geen volkerenbond meer hoor
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Abo sayfoedien Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 31 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abo sayfoedien Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 augustus 2004 om 10:07
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Dat is jouw mening, niet de realiteit.� Wil je wat aan de realiteit doen, moet je er eerst instaan.



Salaam Olaikom aan alle gelovige die in allah geloven en zijn profeten,

betreft kimmie een haar onnodige discussie over het beloofte land Israel, een mijn broeders en zusters weten wat ik bedoel met beloofte land. Als ik zou praten over zwijnen en het zielige volkje dat aan Allah's straf nooit zal ontkomen.

Voor iedere moslim die de waarheid kent heet het Palestine en voor de ongelovige is het Israel.

Voor kimmie heb een stukje geschiedenis over de waarheid via deze link: http://www.palestinehistory.com/
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 augustus 2004 om 10:23

WAUW, wat een 'onpartijdige' site (ahum)  Maar dat viel te verwachten van iemand die in z'n eerste forum-post de discussie rond het geweld in Israel onnodig vindt...
Als je aan een discussie wil meedoen, is het handig de voorgaande posts ook even te lezen, ik gaf speciaal die site omdat die niet partijdig was ivm het Israel-debat.  Heb je er dan nog een probleem mee, vecht je het maar met de geschiedenis uit, die naar m'n weten niet veranderlijk is.

Maar goed, welkom hier.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 augustus 2004 om 10:28
In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Ik weet niet, kijk s op de eerste de beste wereldkaart

Als ik op de wereldkaart zou willen kijken dan had ik dat meteen gedaan en zou ik het niet aan jou vragen en had ik ook geen domme reactie van jou hoeven terug te lezen.

Jij vroeg of ik me vergist had, als je geen domme reacties wil, moet je geen domme vragen stellen.  Je weet best dat het Israel heet en is, of jij het daar nu mee eens bent of niet.

Dat land heet palestina en behoort tot de palestijnen.

Zowel geschiedkundig als politiek gezien behoort het land tot de Israelieten.

Terug naar boven
abdoe_allah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 30 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 214
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote abdoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 augustus 2004 om 16:58

[/QUOTE]

Zowel geschiedkundig als politiek gezien behoort het land tot de Israelieten.

[/QUOTE]

Oja....informeer mij maar eens....ik denk dat ik wat achterloop....hahah wat een holle beweringen die met kennis over het onderwerp vermeden kan worden .... wil je voortaan je beweringen dan ook wat uitgebreider en informerender beschrijven. (en  graag een bewering die je geschiedkundig kunt onderbouwen).

Groeten,
Abdoe_allah

Terug naar boven
polymorph Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 10 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote polymorph Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 augustus 2004 om 18:47
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Ik sta open voor een OPEN discussie over Israel, maar niet in dat allen-tegen-Israel-gedoe...
Gr Kim

"Dus met andere worden,duscuzeren mag zolang je het maar met me eens bent?"

Dat geeft heel mooi het grote probleem aan tussen ons muslims en jullie
ongelovigen.

Zolang wij braaf en lief doen worden we met rust gelaten.
maar als we een andere mening hebben dan zijn we 'fundamentalisten' of 'extremisten' of antisemitisch of terroristen.
En als we een probleem op tafel leggen is het allemaal onzin,en wordt er met 2
maten gemeten.

Vandaar ook steeds de reaties van "moeten jullie het alleen weer over broeders en zusters " hebben om maar een voorbeeld te noemen.

Ik stand vandaag bij de 2de kamer niets te doen dan alleen still zijn
omdat er 8000 palestijnen gevangen gehouden worden door jouw geliefde
isreal. Immidels is 1 vrouw overleden en ze krijgen geen zout meer om 
inwendige schimmels tegen te houden,Zo hopen de isrealisch dat alle 1600 hongerstakeres zullen dood gaan zodat ze kunnen zeggen "'t was toch niet onze schuld".

Ik denk dat het eens tijd wordt voor zelfreflectie van jouw kant (en nog een paar andere) inplaats van alleenmaar bschuldigent naar de muslims te wijzen.
Daar is isreal ook zo goed in ben je wellicht joods?Zou me niets verbazen immidels.



 


Geef kennis door aan mij,zelfs als het maar een ayah is...(Bukhari)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.141 seconden.