Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

verkeerde lichaam?

 Post Reply Post Reply Pagina  <1 234
Schrijver
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: verkeerde lichaam?
    Geplaatst op: 20 juni 2006 om 21:17
In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

Oke en waar past zo een persoon binnen het scheppings kader van de Islam?
Trouwens ik ben eigenlijk nog meer benieuwd naar wat de Christenen hier over te zeggen hebben:-)


Die zwetsen er net zo dom over.
Terug naar boven
ibada Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ibada Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 augustus 2010 om 20:27
In eerste instantie geplaatst door IHAEM

In eerste instantie geplaatst door marhaba

terug naar u wetenschap! der zijn er nog altijd professoren die derin geloven en durven te wedden da we van apen afstammen, dus , da circuleert ng rond hoor,plus ik ben niet tegen wetenschap, helemaal niet, ik studeer ook wetenschappelijk richting, maar waar ik tegen en: dat mensen blindelngs geloven� erin!!je moet kritisch zijn,en open zijn aan alle andere soort redeneringen!


Ik geloof er werkelijkwaar niets van dat jij enige biologische richting volgt, want je leest niet wat ik heb geschreven. Er zijn geen professoren die geloven dat de mens van de aap afstamt, althans niet wanneer het om evolutiebiologen gaat, zo ook ik dus niet.


Welke wetenschappelijke richting volg jij en op welk niveau?


dat we onperfecte wezens zijn, dat weet ik ook! maar wat ik vanaf het begin zeg!!! of ik nu complexe termen of simpelere:"dat allah in ons hetgene wat wij mensen hebben genoemd genetische fout��( das maar een term gelijk de andere),geschapen heeft �wil echter nix zeggen over de schepper!nix anders dan het feit dat hij de perfectie zelf is!"


Ik doe dit af met de oneliner: Als Allah perfect is, waarom is zijn Schepping dan niet perfect?

Terug naar boven
ibada Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ibada Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 augustus 2010 om 20:33
Jou vraag was als Allah perfect is, waarom is zijn scheping dan niet perfect.

De scheping is perfect. je geeft aan dat je iets weet van biologie, nou ik merk er weinig van.

Er zijn genoeg mensen die nog geloven dat we van de apen afstammen, dus ook niologen, professoren, maar ook normale burgers. Als bioloog hoor je te weten dat zonder de mutaties de wereld al zou zijn vergaan. Zonder de mutaties kunnen de dieren niet overleven in alle leefomstandigheden op aarde die continue verandert. Doordat er mutataties ontstaan, heb je opeens vogels met een langer snavel, dan er eerst was, maar deze overleven het beter, omdat de wormen dieper in de grond leven. Een langer snavel is handiger.

Deze mutaties gebeuren niet zomaar. Daar zit een wijsheid achter en dat komt van Allah. Somige mutaties zorgen voor een ziekte, maar dat wil niet zeggen dat die persoon niet meer perfect is. perfect is niet alleen 5 vingers, 2 ogen, neus en een mond hebben.

Verder als je kijkt in je omgeving, de aarde is perfect, de manier waarop een simpel boontje zich ontkiemt is al een wonder, laatstaan een ongeboren kind. Is dat proces voor jou dan niet alleen al perfect??!!! dat andere ziek zijn is ook en test. Elke persoon heeft zijn beproeving, de ene is ziek, de ander is arm, de ander is eenzaam.

Waarom? zodat we altijd terug keren naar onze heer. Als we het altijd goed hebben verbgeten we de scshepper, kijk maar naar je zelf en het westen. iEDEREEN IS GOD VERGETEN.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1 234

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.