Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Sorry, u draagt een Hoofddoek!!

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
Cherub Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Cherub Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Sorry, u draagt een Hoofddoek!!
    Geplaatst op: 13 mei 2005 om 10:06

Wat schiet een Moslim er mee op door gewoon keihard te weigeren te werken? Wil ze verhongeren? Leven van de gunsten van anderen omdat zij te beroerd is om haar hoofddoek af te doen?

Dit is toch gewoon te erg. Sorry hoor.

En overigens voordat je begint met anti-Moslim dit of dat, als een niet-Moslim vrouw een baan zou kunnen krijgen bij een Islamitisch bedrijf dat haar werkneemsters vraagt een hoofddoek te dragen, dan moet ze ook niet gaan lopen zeuren.

Ik ben gewoon veels te nuchter voor dit soort onzinnigheid.

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2005 om 12:26
In eerste instantie geplaatst door Cherub

Wat schiet een Moslim er mee op door gewoon keihard te weigeren te werken? Wil ze verhongeren? Leven van de gunsten van anderen omdat zij te beroerd is om haar hoofddoek af te doen?

Dit is toch gewoon te erg. Sorry hoor.

En overigens voordat je begint met anti-Moslim dit of dat, als een niet-Moslim vrouw een baan zou kunnen krijgen bij een Islamitisch bedrijf dat haar werkneemsters vraagt een hoofddoek te dragen, dan moet ze ook niet gaan lopen zeuren.

Ik ben gewoon veels te nuchter voor dit soort onzinnigheid.

In de Naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle

Assalamoe3leikoem wa ra7matu Allah wa barakatuh en hallo,

Spreek niet voor alle moslims ik bedoel wat is dit nou voor belachelijke opmerking? Er zijn genoeg moslims en moslima's die wel werken. ik ken genoeg Nederlanders of mensen uit andere culturen die mij vertellen dat ze de boel bij elkaar belazeren bij hun "uitkering"dus spreek niet over een groep mensen.

Gelukkig denkt niet iedereen er zo over als jij! Ik kan begrijpen dat je als moslima met hijaab wordt geweigerd in bijv een kledingzaak waarin "moderne kleding "wordt verkocht. Maar als zij op kantoor werkt en ze is Netjes gekleed waar praten wij dan nog over.

Als een als westerse vrouw in een Arabisch land leeft, woont en werkt wordt zij ook niet "verplicht"om een hoofddoek te dragen. Dus andersom moet het ook kunnen.

Ik heb veel respect voor mensen doe mijn best maar wat jij hier zegt is kant en klare onzin!

Noem jij het nuchter ik noem het ronduit onrespectloos.

fijne dag verder!

FiAmanillah,

wasalamoe3leikoem wara7matu Allah wa barakatuh.

en voor de zuster die deze topic is begonnen, Gair inschallah je zult nog wel vaker worden geweigerd zoals ik zelf weet uit eigen ervaring maar heb geduld het komt inschallah allemaal wel goed.

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2005 om 13:21

 

Asalaam alaikoum,

Zusters blijf jullie hijaabs dragen hoe moeilijk jullie het ook krijgen. Allah ma3a sabirien. Alhamdoelilah, ik kan zonder problemen mijn hijaab dragen op mijn werk, zodra mij dat geweigerd wordt, wordt ik belemmerd om mijn werk te verrichten en dus blijf ik dan thuis.

Wa salaam alaikoum,

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2005 om 14:14
Salaam Aleikum,

Sorry hoor Cherub, maar blijkbaar heb je niks begrepen. Wat jij hier zegt is gewoon anti islamitisch (anti semitisch maar dan tegen moslims, misschien begrijp je de impact dan wat beter). Je zegt zonder te schamen dat moslima�s met hoofddoekjes uitkeringtrekkers zijn. Ten eerste moet je wat gaan leren over het sociale stelsel. Omdat een moslima vaak niet alleenstaand en dus op zichzelf woont zonder man of familie. Daarom zei ik dus ook leer eens wat moslims kennen. En als ze er zijn door allerlei redenen, dan hebben ze recht op een uitkering nog meer als iemand die niet vanwege een hoofdoek wordt geweigerd. Waarom? Omdat het hun grondrecht is. Alle bedrijven in Nederland zijn bijna allemaal niet islamitisch, dus waar slaat je argumentatie op? En als er islamitische bedrijven zijn (noem eens een aantal voorbeelden van islamitische multinationals of beursgenoteerde bedrijven) die nemen allemaal ook niet moslims aan. Dat een slager of bakker geen niet moslims aanneemt komt omdat het eenmanszaken zijn of familiezaken. Weet je wat dat inhoudt een eenmanszaak of een Vof? Waarom werken er gewoon nederlanders op islamitische scholen? Er zijn zelfs nederlandse directeuren van islamitische scholen.
Ik vind dat mensen zoals jij die anderen het recht op een uitkering willen ontnemen, op basis van hun geloof, dat die dan automatisch op basis van hun mening hetzelfde recht verliezen. Leer eens de islam te respecteren, of als je dit niet kunt je medemens. Of de vrouw waar je zogenaamd voor op komt, want je behandelt vrouwen wel als 2e rangburgers met jou zienswijze.

Trouwens zoiezo achterlijk om bedrijven op basis van geloof te onderscheiden. Ik bedoel hoe ver wil je gaan om moslims lastig te kunnen vallen. Vroeger werden joodse bedrijven ook er tussen uit gehaald en werden joden uit niet joodse bedrijven gehaald. Of ze moesten zich zodanig vermommen dat ze er niet joods uitzagen. Is dat wat je wilt, moeten we ons niet islamitisch gaan proberen vermommen. Zullen we toch echt met zijn allen bij een plastisch chirurg langs moeten gaan.

Bedrijven zijn er omdat ze winst willen maken, de eigenaren of de aandeelhouders. Wie de daadwerkelijke winst maakt, is voor hun geen punt. Als de winst maar gemaakt wordt. Ik denk echt niet dat een aandeelhouder zich zorgen zal maken als een moslima met een hoofddoek op personeelszaken zit bij Ahold. Jij blijkbaar wel.

Ik ken nog geen enkele moslim die mij ooit heeft verteld dat niet moslims bij een zogenaamde islamitische bedrijf moeten wegblijven of er niet mogen werken. Ik ken zelfs islamitische slagers die jonge nederlanders aan de kassa hebben werken.
En voordat je over een moskee begint, deze heeft vaak vrijwilligers en behalve de imam niemand in dienst. Of moet de imam christen of atheist zijn?

Je hebt het weinige respect die ik voor jou had verspeeld door zulke stomme en lage opmerkingen te maken. Ik vind je woorden van een ongelofelijke stommiteit. Maar je moet niet denken dat ik je nu haat of zo. Ik vind je denkswijze niet kunnen, maar als het erop aankomt zal ik ook jou een uitkering gunnen. Iedereen heeft recht op een bestaansminimum.
Vind je dit niet dan moet je eens mein kampf lezen, daar word onder meer gezegd dat alleen bepaalde mensen dit recht hebben. Alleen om te bestaan dan.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marhaba Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2005 om 16:14

hey cherub

wat uitkering; ik durf te wedden da we even goede burgers als jullie zijn, migranten(ondermeer moslims(grotendeels marokkanen en turken) ) hebbe een grote opbrengst inde economie, het is daadwerkelijk beweze. je ziet ons als profiteurs terwijl we mss meer belastingen betale dan gij doet. dus hou s een beetje op met je minachtende opmerkingen die op nix trekke! hier gaat het ni om prestatie , hier gaat het om iets ernstiger, dat de moeite waard is om ervoor te staan en de puntjes op de I te zette!

integratie---> taal kunne spreke+ inburgering( betaling van belastingen, kennis van ind. rechte.. ) geloof komt ni binne deze kader te staan. als je presteert op het werk, is het toch onzin da ze je buiten schoppe omwille van een hoofdoek dat nix weegt , maar van uiterstbelang vanuit religieuze hoekpunt.

ik heb der nix op tegen als ik strax een jood op straat tegen kom met een mutske op zn hoofd, of een non die  ook een hoofdoek draagt.  zij zijn vrij in het geen waarin zij geloven, en ik ben er ook vrij in. laat ons die drempels toch vrgoed depasseren, want alleen dan kan een multiculturele samenleving gezond functionere.

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
Cherub Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Cherub Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2005 om 16:59

Malcolm dat zeg ik niet eens hoe kom je daar toch bij? Zeg ik dat alle Moslims uitkeringstrekkers zijn?

Wat een onzin.

Ik zeg dat als mensen alleen maar willen werken als alles voldoet aan hun ideaal beeld dat er niemand meer zou werken. Dat zeg ik. Zij wil niet werken omdat ze haar hoofddoek niet wilt af doen, alle respect maar verwacht dan ook geen uitkering betaald door de mensen die daar geen moeite mee hebben.

 

 

Terug naar boven
Cherub Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Cherub Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2005 om 17:09
In eerste instantie geplaatst door marhaba

hey cherub

wat uitkering; ik durf te wedden da we even goede burgers als jullie zijn, migranten(ondermeer moslims(grotendeels marokkanen en turken) ) hebbe een grote opbrengst inde economie, het is daadwerkelijk beweze. je ziet ons als profiteurs terwijl we mss meer belastingen betale dan gij doet. dus hou s een beetje op met je minachtende opmerkingen die op nix trekke! hier gaat het ni om prestatie , hier gaat het om iets ernstiger, dat de moeite waard is om ervoor te staan en de puntjes op de I te zette!

integratie---> taal kunne spreke+ inburgering( betaling van belastingen, kennis van ind. rechte.. ) geloof komt ni binne deze kader te staan. als je presteert op het werk, is het toch onzin da ze je buiten schoppe omwille van een hoofdoek dat nix weegt , maar van uiterstbelang vanuit religieuze hoekpunt.

ik heb der nix op tegen als ik strax een jood op straat tegen kom met een mutske op zn hoofd, of een non die  ook een hoofdoek draagt.  zij zijn vrij in het geen waarin zij geloven, en ik ben er ook vrij in. laat ons die drempels toch vrgoed depasseren, want alleen dan kan een multiculturele samenleving gezond functionere.

 

Luister eens Marhaba, ik geloof dat ik de hele dag op bed moet blijven liggen en me eigen dronken moet voeren, dat is MIJN GELOOF. Wat verdien ik daarmee? Moet ik daarom een uitkering krijgen? Betaald door de mensen die wel elke dag opnieuw aan het werk gaan?

Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marhaba Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2005 om 17:16

heyla cherub,

je haalt dinge dr elkaar junge!da jij  de echte betekenis van geloof ni kent is jouw probleem.  btw ; als je dronke bent presteer je niet, wel als je hoofdoek draagt   .

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
Cherub Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Cherub Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2005 om 19:40
In eerste instantie geplaatst door marhaba

heyla cherub,

je haalt dinge dr elkaar junge!da jij  de echte betekenis van geloof ni kent is jouw probleem.  btw ; als je dronke bent presteer je niet, wel als je hoofdoek draagt   .

Is dat zo? Ondertussen zit zij thuis met haar hoofddoek en heeft ze geen stageplek.

Dus leg het me maar eens uit hoe of wat zij precies presteert om haar toekomst veilig te stellen? En begin dan niet over het hiernamaals...we leven nu en in deze tijd.

Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marhaba Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2005 om 04:47

 het is maar hoe ge prioriteiten   opstelt.  als money is everything bij jou, dan is het jou keuze, soms moet je voor je keuze blijven doorvechten, anders was er nu nog altijd slavernij in Amerika .

 

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2005 om 07:55

Is dat zo? Ondertussen zit zij thuis met haar hoofddoek en heeft ze geen stageplek.

Dus leg het me maar eens uit hoe of wat zij precies presteert om haar toekomst veilig te stellen? En begin dan niet over het hiernamaals...we leven nu en in deze tijd.

[/QUOTE]

Hallo Cherub,

Er zijn verschillende redenen waarom je kunt worden geweigerd voor een stageplek.In dit geval is het haar hoofddoek. Het kan ook zo zijn dat je wordt geweigerd omdat er bijv niemand is om je te begeleiden. Heb het meegemaakt dat ik werd weggestuurd bij mijn stageplaats i.v.m. het niet-schudden van handen met mannen. daarom kon ik niet worden overgeplaats. Bij mijn opleiding was ik in hun ogen een "hopeloos"geval.En het was natuurlijk wonderbaarlijk toen ze hoorde dat ik een baan had gekregen. God heeft voor iedereen een voorziening voor je levensonderhoud. onze taak is het om het te zoeken. Maar geduld en doorzettingsvermogen is het succes. Alhamdoelilah heb ik nu wel een baan waar het wordt gerespecteerd. Ik heb ook "thuisgezeten"met een hoofddoek. Maar "werk"nu met een "hoofddoek"

Als je zelf respect hebt voor anderen ongeacht welk geloof of afkomst men heeft dan zul je dat zeker ook van anderen ontvangen, wellicht gaat er dan een hele nieuwe wereld voor je open

Met vriendelijke Groet,

 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2005 om 09:25

Daar loopt ze

Helemaal van top tot teen bedekt

Zij die nimmer zonder reden de deur uit vertrekt

Het moslim meisje met haar kin en hoofd hoog

Ze loopt liever om de jongens in een boog

Het moslim meisje dat geen speeltje is en niet te koop

Zij is tegen geweld en haar moeder en dochter ook

Het moslim meisje dat na 11 september liever niets zegt

Ze wordt vies aangekeken hoewel ze niets heeft misdaan

Het moslim meisje dat altijd haar woorden kiest

Zij die iedere zaterdagavond liever haar bedje verkiest

Het moslim meisje dat TVG heeft vermoord

Ze houdt ervan naar het park te gaan

Het moslim meisje dat werd geweigerd bij haar nieuwe baan

Ze is geboren in Nederland

Het moslim meisje dat werd gestraft die ene dag

Sommigen die dit lezen weten dat ik haar erg mag

Het moslim meisje altijd met haar sluier aan

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Aliyah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 12 december 2003
Locatie: Bahamas
Online status: Offline
Berichten: 29
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Aliyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2005 om 12:58
In eerste instantie geplaatst door Cherub

In eerste instantie geplaatst door marhaba

heyla cherub,

je haalt dinge dr elkaar junge!da jij  de echte betekenis van geloof ni kent is jouw probleem.  btw ; als je dronke bent presteer je niet, wel als je hoofdoek draagt   .

Is dat zo? Ondertussen zit zij thuis met haar hoofddoek en heeft ze geen stageplek.

Dus leg het me maar eens uit hoe of wat zij precies presteert om haar toekomst veilig te stellen? En begin dan niet over het hiernamaals...we leven nu en in deze tijd.

Wees maar niet bang. Ik zit niet thuis. Ik ga gewoon naar school. Mijn stage zou in de herfstvakantie plaatsvinden. Wat ik al eerder had vermeld. Stage zou maar een week duren!

Ik geloof In Allah (swt) zoals een blinde gelooft in de zon..niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij HEM voelt...
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 september 2008 om 01:05

Hey Aliyah,

 

Het heeft echt geen nut voor mij om hier een potje te gaan zitten liegen. Die man zei tegen mij dat ze hier strikte regels hadden en of het een probleem zou zijn of mn hoofddoek afmocht. Ik vond dat een probleem en hij had daarom geen plaats meer voor me. Ik vroeg ook waar hij dat op baseert. Hij vertelde me dat ze hier veel diverse mensen in dienst hadden. Ook veel honden en schildpadden waren aanwezig maar dat ook mannen met tulbanden niet werden aangenomen!!

 

Wel grappig dat zelfs honden en schildpadden worden aangenomen. Ik vraag me af of het dan niet handiger en productiever is om toch maar een meid met een hoofddoek aan te nemen i.p.v. een hond of schildpad. Deze zou je natuurlijk eerst allemaal moeten gaan trainen voordat ze echt aan het werk kunnen. De klanten begrijpen kunnen ze natuurlijk nooit doen�hmmm�

 

Verder alles nog goed op de Bahamas?

 

Groetjes!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 september 2008 om 14:22
In eerste instantie geplaatst door Cherub

Malcolm dat zeg ik niet eens hoe kom je daar toch bij? Zeg ik dat alle Moslims uitkeringstrekkers zijn?

Wat een onzin.

Ik zeg dat als mensen alleen maar willen werken als alles voldoet aan hun ideaal beeld dat er niemand meer zou werken. Dat zeg ik. Zij wil niet werken omdat ze haar hoofddoek niet wilt af doen, alle respect maar verwacht dan ook geen uitkering betaald door de mensen die daar geen moeite mee hebben.

het gaat hier niet om idealen. Ieder mens heeft het recht om zijn grenzen te stellen in een sociale omgeving, die grenzen zijn persoonlijk en kunnen niet door mensen als je op gelegt worden. Misschien vind dit meisje het niet dragen van een sluier even erg als dat jou moeder of vrouw het erg zou vinden om half naakt in een bar te lopen. Iedereen mag weten wat zij of hij doet. moet de regering jou vrouw anders behandellen als ze weigert om halfnaakt in een bar te werken of met een korte rokje? somige mensen zijn soms zo kortzinnig!!!

en moge allah subhanna wa ta�la  mij vergeven, en de mensen die zijn ware religie tegenwerken verwijderen van deze aardbol.



Aangepast door Khabir
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2008 om 01:26

Dus leg het me maar eens uit hoe of wat zij precies presteert om haar toekomst veilig te stellen? En begin dan niet over het hiernamaals...we leven nu en in deze tijd.

Dat doe je door te studeren en niet door een hoofddoek af te doen..

Misschien vind dit meisje het niet dragen van een sluier even erg als dat jou moeder of vrouw het erg zou vinden om half naakt in een bar te lopen.

Ze vindt het erg, vandaar dat er een probleem werd gemaakt op 'haar' stageplek�omdat ze haar hoofddoek niet af wilde doen..

Inmiddels gaat het erg goed en loopt ze alweer stage bij de Gemeente Rotterdam.

Groetjes

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Elmohtazjiba Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 44
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Elmohtazjiba Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 maart 2009 om 20:30
In eerste instantie geplaatst door Mystica

Volgens mij is die man dan strafbaar op grond van discriminatie.. Onlangs was er toch nog een rechterlijke uitspraak over ivm die discotheek die dames met een hoofddoek weigerde binnen te laten...

 

Dit vind ik geen discriminatie. Wat de discotheek doet is eigenlijk voorkomen dat ze in zonden komen te vervallen. Zo zou je het moeten zien.

Ironisch dat je  de niet- moslims voor nodig hebt om op het rechte pad te blijven...

Ik zou willen dat alle discotheken de moslima's met hoofddoek weigeren.

Niet erg een inhoudelijk reactie, maar ik kon het niet laten...

 

Wie kan voor mij een blijvend vissum regelen in SA. En dan in Medina. :D

"wa hasaa an toehiboe shay'an wa hoewa charon lakoem...".
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.