Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Sjiieten in Nederland

 Post Reply Post Reply Pagina  <1234>
Schrijver
Muslima1989 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 november 2011
Locatie: Holland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslima1989 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Sjiieten in Nederland
    Geplaatst op: 11 november 2011 om 07:07
Ik heb mij niet voorgesteld omdat ik dacht dat je meer geinteresseerd bent in mijn beeld over al sunnat en sjiisme dan een kennismaking. Zoals mij opgevallen is in je berichten doe je merkwaardig veel aannames waaronder dat ik een Nederlandse ben die bekeerd is. Nee, ik ben geen Nederlandse en ik ben als een moslima geboren. Ik kom verder ook niet 'uit het niets' maar je deed een oproep naar een reactie dus zo verbazend is mijn verschijning toch ook weer niet? Wat misschien ook handig zou zijn is dat je eerst jezelf voorstelt in je eerste bericht voor je het een ander vraagt :)
Het heeft niets met dapper zijn te maken dat ik mijn mening geef, anders was jij hier de held.
 
Jij kunt niet voor anderen bepalen wat zij wel of niet kunnen dus je opmerking dat niemand objectief kan zijn klopt sowieso al niet. Ik ben objectief en dat is voor mij nog een bewijs dat je of niet weet wat objectief zijn betekent of er een verkeerd beeld van hebt.
 
Naar aanleiding van mijn opmerking dat een kus op de mond niet altijd met begeerte te maken heeft en mijn vraag om een verwijzing naar een video waar te zien is dat imams jongetjes kussen op de mond reageer je met;
Er zijn genoeg filmpjes die dit vertonen, doe onderzoek, leer dan je huiswerk, kom daarna terug. 
'genoeg filmpjes' is geen link dus bij deze nogmaals het verzoek om een verwijzing.
 
Waar zegt de islam dat het een 'grote genade' is om iemand op zijn lippen te kussen en wie weet wat voor gruwelijkheden nog meer? Hier ga je wederom de mist in, wie beweert dat Islam dat zegt? Lees mijn bericht nogmaals en vertel mij waar ik dat gezegd heb. Het stukje wat je las was trouwens een uit de bijbel, mocht dat niet duidelijk zijn. En wat bedoel je met 'wie weet wat voor gruwelijkheden nog meer'? dat is ook al een vage aanname.
 
Je vraagt waar het in Quran staat dat je jezelf moet slaan. Er staat nergens dat je jezelf MOET slaan of (niet) mag slaan op de rouwdagen.
 
Om je vraag te beantwoorden waarom men 'een beetje' van de pijn wil meevoelen; Men WIL al het pijn voelen maar KAN het niet aangezien zij veel meer pijn hebben geleden dan jij jezelf kan aandoen door jezelf op je rug of borsten te slaan. Niemand MOET het maar MAG het doen op Ashura.
 
Het is nogal laag om te beweren dat ik het genezingsproces van het menselijk lichaam zie als een miracle, hoewel alles in het natuur een wonder is. Ik bedoelde meer de snelheid waarmee de wonden genazen in verhouding met hoe lang het normaal voor de persoon had geduurd ( hij was mijn vader).
 
Boedhisme heeft inderdaad ook niets met Islam te maken maar dat is ook irrelevant. ik verwees naar een evenement wat gelijk staat aan wat wij doen en dat legt een link. probeer wel bij te blijven he :)
 
 wat jij leugens noemt is niets meer en niets minder dan de waarheid, maar laten we daar over ophouden voor het een welles-nietes spel wordt.
 
Toen ik vroeg waar je het vandaag hebt dat Sjiiten zoveel mogelijk Soenieten willen/moeten doden en waar het staat dat ze daarvoor beloond worden antwoord je heel vaag met; er zijn veel youtubekanalen en websites hierover. Wederom GEEN VERWIJZING, dus graag hier links van plaatsen. (wel relevante links he )
Je vraagt of ik verwerp dat er soenieten gedood worden? Ik verwerp dat er uberhaupt gedood wordt door mensen. Maar ook hier is de opmerking niet onderbouwd, namelijk; het hoort bij het sjiisme om te doden. Wat al absurd is.
 
Ik vroeg na je opmerking dat Sjiiten de Soenieten voor alles en nog wat uitmaken mij een voorbeeld van gevallen te geven en vroeg hoe je eraan komt de Sjiiten die in het algemeen doen. Je komt aan met de tegenvraag wat een algemeen sjiit is. een algemeen persoon bestaat niet, het is niet eens correct Nederlands. dus graag alsnog een antwoord op mijn vraag.
 
En ja er zijn binnen de Sjiisme mensen die anders denken en dat is precies hetzelfde bij Al sunnat maar dat heeft niets te maken met mijn vraag.
 
Waar heb jij gelezen dat de Sjiiten Abubakr/Umar/Aisha moeten vervloeken en anders geen moslim zijn? want je antwoord mijn vraag naar aanleiding van je opmerking met de dezelfde opmerking!?!
Ze worden stuk voor stuk vervloekt ja, maar enkel om hun verraad. Je neemt aan dat de Sjiten denken dat de 3 eerst goed waren voor de profeet en opeens veranderen maar dat klopt niet. hazrat Mohammad (vzmh) trouwde omwille van vrede met de dochter van Abubakr (Aisha) maar zij was nooit goed voor hem. netzoming als haar vader. Uiteindelijk werd ze ook zijn dood nadat ze hazrat Mohammad (vzmh) vergiftigde.
 
Het clipje waar je naar verwees wat een leuke homemade video van een Soenniet met leuke vlammetjes en 'special effect' maar het toont alleen 2 verschillende meningen over Aisha en niet het verschil tussen Sjitten en Soenietten. Daarnaast een antwoord op je vraag, ja ik ben het eens met de imams die zeggen dat Aisha een verraadster is en hazrat Mohammah (vzmh) heeft vermoord. ook wil ik nogmaals zeggen dat niemand behalve Allah bepaald wie wel/niet naar de Hel gaat dus naar mijn mening hadden ze dat niet moeten zeggen. (al lijkt het me niet logisch dat ze na haar verraad naar de hemel gaat)
 
Ik snap absoluut dat je de beweegredenen van Sjiiten niet begrijpt en de meningen niet kan delen, daarom ben je ook geen Sjiit. Maar dat is geen reden om een groep mensen die anders geloven een sekte te noemen. Jeetje wat ben ik blij dat jij mijn advocaat niet bent.
 
Je geeft aan dat je je identiteit niet aan de kant kan zetten om het na het gesprek weer op te pakken maar dat hoeft ook helemaal niet. Laat je alleen niet leiden door je gevoelens want zo maak je fouten zoals je nu heel vaak hebt gemaakt in je berichten (aannames, niet onderbouwde opmerkingen, irrelevante verwijzingen etc etc).
 
nog een voorbeeld? : Nogmaals, objectiviteit bestaat niet. Geloof je me niet? Leer wat objectiviteit is en kom daarna terug met een logisch beredenering, waarom je wel objectief blijkbaar kan zijn..
Nogal tegenstrijdig he? eerst beweer je dat objectiviteit niet bestaat en daarna vraag je me om te leren wat het is. Een bewijs dat het wel bestaat; ik ben objectief aan het denken en distantieer mij van het feit dat ik Sjiitisch ben (surprise) ... daardoor neem jij gelijk aan dat ik geen SJiit ben (al heb ik geen idee waarom je denkt dat ik een bekeerde Nederlandse ben)
 
Op mijn vraag waarom jullie nog met de armen op jullie borst bidden terwijl het verboden is ivm beelden in de mouwen zeg je dat je het nooit meegemaakt hebt. Het is duidelijk dat je niet erg veel over de islam en het verschil tussen sjiit en soeniet weet dus bij deze een korte uitleg; Vroeger bad iedereen met de armen over de borst maar toen onze profeet (vzmh) mensen betrapte op het meenemen van hun beelden (afgoden van boedhisten die spioneerden bij het gebed) in hun mouwen beval hij dat men voortaan met de armen langs hun lichaam bidden zodat als er al wat in de mouwen zat het eruit zou glijden. En dat is de reden waarom ik mij afvraag waarom jullie toch anders bidden dan bevolen is.
 
Op je vraag of ik weet dat er meerdere groepen in het geloof zijn; ja ik weet dat er meerdere groeperingen zijn binnen iedere geloof.
 
op je vraag om een voorbeeld van aanslagen van Soennietten ;
 
 
Wat ook heel grappig is is dat de GROOTSTE groep terroristen Soenietten zijn .. is dat geen bewijs op zich? Zij hadden 11 september op hun geweten .. Moge de zielen van de slachtoffers in vrede rusten
 
Je hebt een paar links geplaats maar dat is gewoon een reclamecampagne van Soennietten dus het heeft geen meerwaarde aan dit gesprek.
 
Een vraag in je laatste alinea waar ik in geloof;
Ondanks dat je geen sjiet bent, weet ik niet in hoeverre deze disucssie een meerwaarde heeft. Aangezien ik meer ontwijkingen heb gelezen, dan antwoorden.
Ik ben WEL shjiit en de meerwaarde hangt ervan af hoeveel je ervan begrijpt.
Wat bedoel je trouwens met ontwijkingen? Als je kijk naar de bovenstaande bericht dan kun je alleen maar concluderen dat je geen antwoorden hebt gegeven maar alleen dingen hebt gezegd die niet kloppen en/of niet onderbouwd zijn.
 
Ik denk dat je meer succes zult hebben als je je vragen beter formuleert (minder als beschuldiging en iets duidelijker), dan zal ik je graag antwoorden op de vragen willen geven.
 
Je opmerkingen kunnen heel goed als beledigend opgevat worden maar ik neem er geen aanstoot aan omdat ik beter weet. Wat mij betreft hoef je dus iig naar mij geen excuses aan te bieden hoor :)
 
 
Je krijgt antwoorden op vragen die je stelt. Probeer meer te vragen, je opmerkingen al dan niet goed te onderbouwen en minder te beschuldigen.. dan kom je al een eind verder..

PS: diegene die je de antwoorden heeft gegeven is WEL een Sjiit en voor zover je vragen religieus waren, waren de antwoorden dat ook.
 
Salaam Alaikum
Terug naar boven
Muslima1989 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 november 2011
Locatie: Holland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslima1989 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 november 2011 om 18:20
Is het nu de beurt aan jou om niet meer te reageren Broederr?
Hoop nog voor kerst wat van je te horen :)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 november 2011 om 00:33
Waarom zoveel heibel over de tegenstelling tussen religies?
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Muslima1989 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 november 2011
Locatie: Holland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslima1989 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 november 2011 om 04:11
Ik heb geen enkel probleem met mensen die anders geloven dan ik Alzukar maar wel met mensen die zich beter achten dan anderen en niet weten dat dat een zonde op zich is.
 
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 november 2011 om 23:40
In eerste instantie geplaatst door Muslima1989



Ik heb geen enkel probleem met mensen die anders geloven dan ik Alzukar maar wel met mensen die zich beter achten dan anderen en niet weten dat dat een zonde op zich is.
 


Proberen te overleven is geen zonde. In hun streven naar overleven bedienen mensen zich van allerlei misleidende gedragingen. Eén daarvan is het zich beter voordoen dan de ander. Je kunt dat een zonde noemen. Zélf ervaar ik het "zich beter voordoen" als grappig.
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 november 2011 om 13:13
Ik herken hier de duidelijke contrasten die de christelijke wereld ook eeuwen heeft gescheiden.
 
De arrogantie van vele gelovigen die menen de waren te zijn onder Gods volgelingen getuigt slechts van domheid.
 
 
Terug naar boven
Muslima1989 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 november 2011
Locatie: Holland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslima1989 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2011 om 19:44
Ik kan wel lachen over het feit dat ze echt geloven beter te zijn dan ieder ander mens maar op een gegeven moment wordt het irritant.
 
Mijn beste vriendin is een sunnit en daar heb ik de afgelopen 7 jaar nooit, maar dan ook nooit, moeite mee gehad en we hadden nooit ruzie over het geloof (wel discussies). Tot vandaag, ik heb haar al een jaar niet gezien omdat ze naar het buitenland verhuisd is. Ze zette op facebook een bericht over shiiten waarin ze spotte over de manier waarop shiiten geloven. Wat the hell? waarom zou je zoiets doen als je geen ruzie of aandacht zoekt.
Terug naar boven
Muslima1989 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 november 2011
Locatie: Holland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslima1989 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2011 om 19:49
ps at Alzukar: mensen discrimeneren en schijnheilig doen is niet overleven. Uit zelfverdediging iemand aanvallen wel.
 
@ Abu Afak: Je hebt absoluut gelijk wat betreft het feit dat veel gelovigen zichzelf als de ware volgeling van God dopen. Dat is iets waar ik absoluut niet tegen kan. Ik heb nooit iemand op zijn geloof willen aanvallen maar als je mij aanvalt kan je op genoeg zwakke punten van jezelf wijzen.
 
'Don't point with you finger unless your hands are clean!' ... dat zegt ik altijd


Aangepast door Muslima1989 - 08 december 2011 om 19:51
Terug naar boven
Melek Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 september 2011
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Melek Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2011 om 19:59

O mijn God, wat een toeval. Een van mijn beste vriendin is een soennitische Marokkaan.

Een paar dagen geleden had ik kritiek op de koning van Marokko. Hij geen geen relatie aangaan met Iran uit angst dat de bevolking te maken zou hebben met het sh*tisme en ervan bewust zal zijn dat de monarchie in strijd is met Islam en dat op die manier zijn positie in het geding zal raken En nu wilt ze niets meer met mij te maken hebben. En vond ze mij een afvallige van het geloof, ik dacht what the...terwijl ik dacht we zijn goede vrienden.
Maar goed, Imam Ali zei blijf altijd aan de kant van rechtvaardigheid, hoe moeilijk het ook is, sta zo sterk als een berg op je plek als het om rechtvaardigheid gaat, Uiteindelijk zal de overwinning aan jouw kant liggen!
 
Melek
 
 
 
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2011 om 00:35
In eerste instantie geplaatst door Melek

O mijn God, wat een toeval. Een van mijn beste vriendin is een soennitische Marokkaan.


Een paar dagen geleden had ik kritiek op de koning van Marokko. Hij geen geen relatie aangaan met Iran uit angst dat de bevolking te maken zou hebben met het sh*tisme en ervan bewust zal zijn dat de monarchie in strijd is met Islam en dat op die manier zijn positie in het geding zal raken En nu wilt ze niets meer met mij te maken hebben. En vond ze mij een afvallige van het geloof, ik dacht what the...terwijl ik dacht we zijn goede vrienden.

Maar goed, Imam Ali zei blijf altijd aan de kant van rechtvaardigheid, hoe moeilijk het ook is, sta zo sterk als een berg op je plek als het om rechtvaardigheid gaat, Uiteindelijk zal de overwinning aan jouw kant liggen!

 

Melek

 


Religie zou mensen juist dichter bij elkaar moeten brengen. Erg voor je, en misschien ook wel voor je vriendin.
 

 
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Muslima1989 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 november 2011
Locatie: Holland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslima1989 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2011 om 03:06
In eerste instantie geplaatst door Melek

O mijn God, wat een toeval. Een van mijn beste vriendin is een soennitische Marokkaan.

Een paar dagen geleden had ik kritiek op de koning van Marokko. Hij geen geen relatie aangaan met Iran uit angst dat de bevolking te maken zou hebben met het sh*tisme en ervan bewust zal zijn dat de monarchie in strijd is met Islam en dat op die manier zijn positie in het geding zal raken En nu wilt ze niets meer met mij te maken hebben. En vond ze mij een afvallige van het geloof, ik dacht what the...terwijl ik dacht we zijn goede vrienden.
Maar goed, Imam Ali zei blijf altijd aan de kant van rechtvaardigheid, hoe moeilijk het ook is, sta zo sterk als een berg op je plek als het om rechtvaardigheid gaat, Uiteindelijk zal de overwinning aan jouw kant liggen!
 
Melek
 
 
 
 
Het doet wat met je als je dit soort situaties meemaakt maar nog meer als het je beste vriendin is.
Het had niet zo hoeven te zijn. Je beste vriendin had ook kalm kunnen reageren toen je dat zei en haar eigen mening daarover met je delen. Het is heel erg jammer dat het zo gegaan is, het spijt me voor je.
Besef wel dat als zij zo een instelling heeft (extreem reageren) het vroeg of laat toch mis was gegaan.
 
Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 december 2011 om 22:23
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 december 2011 om 23:55
In eerste instantie geplaatst door Broederrr



Dag Broederrr,

Ik heb de video bekeken. Op welk publiek is deze gericht?

Groet, Alzukar


Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2011 om 17:24
Voornamelijk op soenniet, om de sjietische leer te begrijpen..
 
Verder (hoop ik echt) dat sjieten dit ook zien, gewoon om na te denken waar ze staan en wat de waarheid is.
 
Uiteraard mag iedereen geloven wat die geloven wilt. Ik verkondig alleen datgeen waar in ik geloof en verspreid dat.. men mag dat accepteren of verwerpen. Er is geen dwang in het geloof.
 
De mensen die de video of mijn woorden als beledigend of provocerend ervaren, mijn excuses daarvoor.
 
Groet,
 
Broederrr.
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2011 om 00:22
In eerste instantie geplaatst door Broederrr

Voornamelijk op soenniet, om de sjietische leer te begrijpen..
 

Verder (hoop ik echt) dat sjieten dit ook zien, gewoon om na te denken waar ze staan en wat de waarheid is.

 

Uiteraard mag iedereen geloven wat die geloven wilt. Ik verkondig alleen datgeen waar in ik geloof en verspreid dat.. men mag dat accepteren of verwerpen. Er is geen dwang in het geloof.

 

De mensen die de video of mijn woorden als beledigend of provocerend ervaren, mijn excuses daarvoor.

 

Groet,

 

Broederrr.


Dag Broederrr,
Het gaat m.i. niet om HETZIJ accepteren, HETZIJ verwerpen maar eerder om nadenken over..... Een milde vorm van provocatie kan daarbij dienstbaar zijn.
Samen moeten wij er uitkomen (Jezus).
Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Muslima1989 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 november 2011
Locatie: Holland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslima1989 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 december 2011 om 13:15
@Broederr 

Het is overduidelijk dat het gemaakt is door Sunnieten voor Sunnieten ... een professioneel zou zijn boodschap overbrengen door feiten met feiten te komen en deze ook te bewijzen in plaats van door alleen een mening te geven en vlammetjes om beelden te zetten. 

Imam Ali (vzmh); Ask in order to understand, and do not ask in order to find fault, for surely the ignorant man who wants to learn resembles a man of knowledge, and surely a man of knowledge who wants to be difficult resembles an ignorant who wants to find fault.
Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 december 2011 om 13:39

Nogmaals, er zitten vele lessen die je eruit kan trekken, op het moment dat je je alleen richt op de voorbeelden die zijn genoemd.. De aya's uit de koran .. de ahadith .. enz..

Als je gelijk de persoon in kwestie gelijk wilt aanvallen, op Yawm al Qiyama, zullen we moeten verantwoorden voor onze woorden, ik, jij en alle anderen. 
 
Verder zijn er een aantal boeken aangehaald, betreft jullie 'sjeich's' ..
 
Ik hoop werkelijk dat de boodschap enigszins is overgekomen.. en dat je óp z'n minst gewoon wil gaan lezen.. that's all.. Zo niet..
 
Dan is dat prima.. La koem dienoekoem wa liya dien..
 
Allahu a3lam..
 
Nogmaals, mijn excuses mocht er iemand beledigd zijn.
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 december 2011 om 14:10
In eerste instantie geplaatst door Broederrr

Ik hoop werkelijk dat de boodschap enigszins is overgekomen.. en dat je óp z'n minst gewoon wil gaan lezen.. that's all.. Zo niet..
 
Dan is dat prima.. La koem dienoekoem wa liya dien..
 
Allahu a3lam..
 
Nogmaals, mijn excuses mocht er iemand beledigd zijn
 
Thumbs Up
 
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 december 2011 om 00:32
In eerste instantie geplaatst door Muslima1989

@Broederr 
Het is overduidelijk dat het gemaakt is door Sunnieten voor Sunnieten ... een professioneel zou zijn boodschap overbrengen door feiten met feiten te komen en deze ook te bewijzen in plaats van door alleen een mening te geven en vlammetjes om beelden te zetten. 
Imam Ali (vzmh); Ask in order to understand, and do not ask in order to find fault, for surely the ignorant man who wants to learn resembles a man of knowledge, and surely a man of knowledge who wants to be difficult resembles an ignorant who wants to find fault.


Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 december 2011 om 00:26
Ofwel: de ene leugencultuur gezet tegenover de andere, elkaar afmakend bij bosjes. Zie Irak vandaag.
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 december 2011 om 17:12
Alzukar,
 
Hoelang ga je door met stoken?
 
Wanneer zeg jij ook eens 'het is genoeg'?
 
Het is zo opvallend..
 
Er komt een dag, een Grote Dag, waarop de leugenaars terecht moeten staan voor hun leugens. Dan zal niemand zich meer kunnen verstoppen..
 
Jij, ik en alle anderen..
 
Geniet er van .. nu het nog kan ..
 
Allahu ta3ala a3lam..
 
 
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 december 2011 om 10:21
Broederrr,

Gelukkig leef ik niet met zulke beknellende onzin als "Laatste Dag" in mijn hoofd.   
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 december 2011 om 17:05
Alzukar,
 
Niemand dwingt je ook die zogenoemde 'beknellende' onzin te accepteren.. maar gedraag je naar je leeftijd.
 
Stoken is echt iets voor pubers.. Een fase die jij al decennia's geleden achter je gelaten moet hebben..
 
Groet,
 
Broederrr
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 december 2011 om 19:38
Broederrr,

Hooguit probeer ik mensen, met positieve bedoelingen, uit hun tent te krijgen. "Mild provoceren" noem ik dat.
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2011 om 00:54
Hierbij een "aparte" fatwa van een sji'ietische 'Imam'.


"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2011 om 23:50
Allahoe moesta'aan..
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2012 om 00:28
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje


Hierbij een "aparte" fatwa van een sji'ietische 'Imam'.
[TUBE>gAj3OluD87U[/TUBE>


De logica welke plaatser dezes leidde is voor mij van een achterhaalde en misselijkmakende soort. Een soort logica die slechts leidt tot nóg meer haat en onbegrip jegens de ander en die mij doet denken aan karikaturen van Joden zoals destijds vertoond door nazi-propagandisten. Weet je, zowel Marocaantje als Broederrr: donder allebei a.u.b. op naar een land waar deze rotzooi dagelijks gemeengoed is.   
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2012 om 13:06
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Weet je, zowel Marocaantje als Broederrr: donder allebei a.u.b. op naar een land waar deze rotzooi dagelijks gemeengoed is.   

Komt de aap dan toch eindelijk uit de mouw? Embarrassed
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2012 om 18:14
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Weet je, zowel Marocaantje als Broederrr: donder allebei a.u.b. op naar een land waar deze rotzooi dagelijks gemeengoed is.   

<font size="2" color="#993333">Komt de aap dan toch eindelijk uit de mouw? Embarrassed


Pardon? Ik dacht toch dat JIJ het bent die hierboven met je video een, in mijn ogen, volstrekt verwerpelijke en wansmakelijke strategie bedrijft.
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2012 om 19:27
Alzukar,
 
Ik had je topics van jaren terug al beetje gelezen met dat soort teksten.. maar he, het is net als bij dieren op het moment dat ze met hun rug tegen de muur aan staan, gaan ze lopen blaffen..
Ik ben dan ook niet verbaasd van je reactie..
 
Je zou denken dat je van iemand die over de 60 jaar is, dat je daar een goed voorbeeld in zou moeten hebben, de realiteit wijst dus anders uit.. Maar he, uitzonderingen moeten er zijn!
 
Sommige mensen veranderen nooit .. Ach zo heb ik ten minste eindelijk je ware gezicht gezien!
 
Groet,
 
Broederrr
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1234>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.234 seconden.