Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenWees goed voor je vrouw!!!

 Post Reply Post Reply Pagina  123 4>
Schrijver
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Wees goed voor je vrouw!!!
    Geplaatst op: 30 maart 2005 om 06:41
En goede vrouwen zijn er voor goede mannen, en goede mannen zijn er voor goede vrouwen�
 [al-Noor 24:26]
 
Wees goed voor je vrouw ook in slechte tijden,
Bezorg haar geen onnodig lijden.
Help haar mee als ze moe is,
Mij sommige huwelijken loopt het daar al mis.
De vrouw staat dag en nacht voor de man en kids klaar,
Dat is soms voor haar zwaar.
 
Ik hoor van sommige zusters dat de man haar om niets slaat,
Terwijl dat niet in de islam staat.
De media speeld hier handig op in,
en zeggen de moslima is te min,
Ze vergeten dan dat de koefaars hun vrouwen ook niet altijd even goed behandelen
Mag Allah ons helpen het juiste pad te bewandelen.
 
Wees goed voor je vrouw en je zal veel van haar terug krijgen,
En ja wij zusters hebben ook weleens dagen dat de boosheid op kan stijgen.
Elkaar met rust laten is dan het best,
Een huwelijk is immers ook maar een test,
Wees lief en geduldig met elkaar,
Immers de beproevingen van buitenaf zijn vaak al zwaar.
 
En als het dan toch misgaat,
En er is veel gepraat,
Is het beter haar te laten gaan,
zodat jullie beiden alleen verder kunnen gaan.
 
Maar helaas zijn er mannen die liever hun vrouwen vermoorden dan dat ze haar laten gaan,
Maar ook die mannen komen eens voor Allah te staan!
En voor de zusters die zo leven,
Ik hoop dat jullie de moed niet opgeven.
Mag Allah jullie bijstaan in goede en slechte tijden,
En jullie verlossen uit jullie lijden!
(amin)
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 08:12
Moet je daarvoor de Koran hebben gelezen? Moet je daarvoor Moslim zijn?

DAT IS GEZOND VERSTAND!!!!!!!!!!!!!!!
INGEGEVEN DOOR DE NATUUR VAN DE MENS.
Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 08:13
MashAllah, heel mooi!!!!!!
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 08:16
In eerste instantie geplaatst door Generaal

Moet je daarvoor de Koran hebben gelezen? Moet je daarvoor Moslim zijn?

DAT IS GEZOND VERSTAND!!!!!!!!!!!!!!!
INGEGEVEN DOOR DE NATUUR VAN DE MENS.



ach laat de niet-Moslims nou maar kijken hoe ze met vrouwen omgaan. Ze stoppen haar in een kamer, men betaald haar om vervolgens met haar overspel te plegen(Moge Allah(Subhanahoe Wa Ta Ala mij daartegen beschermen)). Vrouwen worden nagevloten en lastiggevallen.........
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 09:00
Ach komaan, stop met die domme vooroordelen. Dat is wat je graag zou willen misschien.
Dat zal bij jullie net hetzelfde zijn. Daarbij, jullie hebben geen respect voor vrouwen. Jullie betalen ervoor. Of heb ik dat mis en begreep ik de kerel niet goed die mijn zus wou kopen voor een bende kamelen?
Stop met die onoziliteiten en get alife.
Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 09:10
In eerste instantie geplaatst door Generaal

Ach komaan, stop met die domme vooroordelen. Dat is wat je graag zou willen misschien.
Dat zal bij jullie net hetzelfde zijn. Daarbij, jullie hebben geen
respect voor vrouwen. Jullie betalen ervoor. Of heb ik dat mis en
begreep ik de kerel niet goed die mijn zus wou kopen voor een bende
kamelen?
Stop met die onoziliteiten en get alife.



Alles wat ik nu zou neertypen zou mij mss in zonde brengen. Dus X Geen commentaar.
Maar ben je ook zo stoer face 2 face. Of ben je zo'n klein onderdeurtje die alleen op het internet mensen lastig valt.

Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 09:34
bismillah irahman irahiem, moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet mohammed en zijn metgezellen, DE WARE MOSLIM MAN ZAL ZIJN VROUW NOOIT SLAAN OF VERNEDEREN OF UITSCHELDEN, MAAR HIJ ZAL ALLAH VREZEN EN ZIJN VROUW MET LIEFDE EN RESPECT BEHANDELEN ZOALS ONZE GELIEFDE PROFEET MOHAMMED ONS HEEFT VERMELD, DE PARADIJS LIGT ONDER DE VOETEN VAN JE MOEDER, EEN VAN DE QOERASJ DE KAFERS IN DE TIJD VAN DE PROFEET, HAD EEN DISCUSSIE MET JAFFER DE BROER VAN ALI VREDE ZIJ MET HEN, WAAR VELLE MENSEN BIJ WAREN, ZE HADDEN HET OVER DE VROUW, EN DE KAFER BEGON STOER TE PRATEN OVER DE VROUWEN EN ZEI DAT HIJ VROUWEN ALS EEN SOORT LUSTOBJEKT ZIET, EN DAT HIJ ZE KOOPT EN VERKOOPT EN DE MANNEN BEGONNEN TE LACHEN, TOEN ZEI JAFFER HOE KUN JE ZO PRATEN OVER DE VROUW DIE JE 9 MAANDEN IN HAAR BUIK HEEFT GEDRAGEN EN JE DE BORST VOEDING GAF EN JOUW HEEFT GROOTGEBRACHT WAT JE NU BENT EEN MAN, DEZE <MAN SCHAAMDE ZICH EN KEEK NAAR DE GROND UIT SCHAAMTE, DE PROFEET VREDE ZIJ MET HEM ZEI DE BESTE ONDER JULLIE MANNEN ZIJN DIEGENEN DIE HUN GOEDE BEHANDELEN, LA ILAAHA ILAA LAAH
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 09:38
ASSALAMA ALAYKOUM, beste broeder NAk 4 LIFE TREK JE NIKS VAN HEM AAN [GENERAAL] HIJ IS ONTWETEND EN ZIJN HART IS BLIND
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 10:06
In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door Generaal

Ach komaan, stop met die domme vooroordelen. Dat is wat je graag zou willen misschien.
Dat zal bij jullie net hetzelfde zijn. Daarbij, jullie hebben geen
respect voor vrouwen. Jullie betalen ervoor. Of heb ik dat mis en
begreep ik de kerel niet goed die mijn zus wou kopen voor een bende
kamelen?
Stop met die onoziliteiten en get alife.



Alles wat ik nu zou neertypen zou mij mss in zonde brengen. Dus X Geen commentaar.
Maar ben je ook zo stoer face 2 face. Of ben je zo'n klein onderdeurtje die alleen op het internet mensen lastig valt.

Mijn beste nak4life. Ik ben helemaal niet stoer, niet hier op het internet en niet ergens anders. Waarom zou je mij willen bedrijgen? Ik heb je toch niets misdaan? Of heb ik gelijk en weet je niets meer om dit te weerleggen?
Met vriendelijke groeten, hoe kan ik je lastig vallen als je niet eens verplicht bent hier op het forum te komen?

Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 10:23
Mooi gedicht!!!   
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 10:33
In eerste instantie geplaatst door Generaal


In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door Generaal

Ach komaan, stop met die domme vooroordelen. Dat is wat je graag zou willen misschien.
Dat zal bij jullie net hetzelfde zijn. Daarbij, jullie hebben geen
respect voor vrouwen. Jullie betalen ervoor. Of heb ik dat mis en
begreep ik de kerel niet goed die mijn zus wou kopen voor een bende
kamelen?
Stop met die onoziliteiten en get alife.



Alles wat ik nu zou neertypen zou mij mss in zonde brengen. Dus X Geen commentaar.
Maar ben je ook zo stoer face 2 face. Of ben je zo'n klein onderdeurtje die alleen op het internet mensen lastig valt.


<span style="text-decoration: underline;">Mijn beste nak4life. Ik ben
helemaal niet stoer, niet hier op het internet en niet ergens anders.
Waarom zou je mij willen bedrijgen? Ik heb je toch niets misdaan? Of
heb ik gelijk en weet je niets meer om dit te weerleggen?
Met vriendelijke groeten, hoe kan ik je lastig vallen als je niet eens verplicht bent hier op het forum te komen?
</span>


leer eerst even Nederland!!!!!
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 10:34
+ s
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 11:47
Is dat het enige argument?
Komaan, start de discussie of weet je echt niets.
Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 14:01

In eerste instantie geplaatst door Generaal

Ach komaan, stop met die domme vooroordelen. Dat is wat je graag zou willen misschien.
Dat zal bij jullie net hetzelfde zijn. Daarbij, jullie hebben geen respect voor vrouwen. Jullie betalen ervoor. Of heb ik dat mis en begreep ik de kerel niet goed die mijn zus wou kopen voor een bende kamelen?
Stop met die onoziliteiten en get alife.

wat is volgens jou kopen? naar wie gaat het geld?

en volgens jou heb ik geen respect voor vrouwen, oke, bewijs dat!

en zeg mij niet dat je het niet tegen mij had!

hierbij een advies van onze profeet: "De beste gelovigen in het geloof zijn degenen met het beste karakter; en de beste van hen zijn degenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen." (overgeleverd door At-Tirmidhi)

het schijnt dat de waarheid hard is, toen broeder nak4life met die feiten kwam, en in plaats dat te gaan veroordelen, zoek je snel naar een zondebok.

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 14:51
In eerste instantie geplaatst door Ruud

+ s

ja slimmie, jij hebt het begrepen :)
Terug naar boven
Lies Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 21 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 37
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 14:52
Prostitutie is een eeuwenoud beroep. Het oudste uit de geschiedenis (of je dat nu wil of niet het is zo.) het is van alle tijden, alle culturen en een gevolg van vraag en aanbod.


MAAR dit is geen pleidooi voor de prostitutie! Want ik weet niet of je het beseft maar sinds wanneer zijn er zoveel prostitu�es? Waarom wordt het behandelen van vrouwen door niet-moslims onmiddellijk gassocieerd met prostitutie?  Terwijl Generaal alleen maar zegt dat hij vindt dat dit de natuurlijke houding is van de mens tov een ander mens! (en niet omdat je moslim bent)

Trouwens, nog een leuke anekdote: onlangs reed ik met mijn fiets langs de bushalte waar (onder andere) vier vrouwen stonden. 3 westerse, verschillend gekleed, (jas, broek,...) daarnaast contrasterent in wit en roze een vrouw met hoofddoek die er gewoon weg prachtig uit zag maar meer aanstoot gaf tot seksuele gevoelens dan de niet-gesluierde vrouwen, mag dat dan wel?

Oja, we worden nagefloten? door wie....???? lastiggevallen?

Net of een gesluierde vrouw beschermd zou zijn? (louter uiterlijk gezien dan, zoals dat voor mannen voorkomt, zonder religieuze betekenis te hechten aan het woord 'bescherming')

Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 maart 2005 om 01:17
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

In eerste instantie geplaatst door Generaal

Ach komaan, stop met die domme vooroordelen. Dat is wat je graag zou willen misschien.
Dat zal bij jullie net hetzelfde zijn. Daarbij, jullie hebben geen respect voor vrouwen. Jullie betalen ervoor. Of heb ik dat mis en begreep ik de kerel niet goed die mijn zus wou kopen voor een bende kamelen?
Stop met die onoziliteiten en get alife.

wat is volgens jou kopen? naar wie gaat het geld?
Kopen is wanneer men geld of andere goederen bied voor een bepaad goed. Die beesten zouden naar mijn vader gegaan zijn.

en volgens jou heb ik geen respect voor vrouwen, oke, bewijs dat!
Als jij je gedraagt zoals de gmiddelde man hier, dan heb je geen respect voor Westerse vrouwen. Ik kan natuurlijk niet weten of je je gedraagt als de gemiddelde man, maar als je op andere topics gaat kijken, dan lees je toch dat jullie vrouwen / Westerse vrouwen, respectloos behandelen.

en zeg mij niet dat je het niet tegen mij had!
Ik zal niet zeggen dat ik het niet tegen jou had als je je aangesproken voelt. Eigenlijk was het gewoon een reactie tegen nak4life die de Westerse vrouw wederom de grond in wou boren.

hierbij een advies van onze profeet: "De beste gelovigen in het geloof zijn degenen met het beste karakter; en de beste van hen zijn degenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen." (overgeleverd door At-Tirmidhi)

het schijnt dat de waarheid hard is, toen broeder nak4life met die feiten kwam, en in plaats dat te gaan veroordelen, zoek je snel naar een zondebok.

Je hebt mijn pots niet goed gelezen. Ik heb altijd beweerst dat dit een vorm van gezond verstand is. Ik heb nooit weerlegd dat je niet goed moet zijn voor je vrouw. Ik heb enkel wel gezegd dat je daarvoor geen moslim moet zijn of dat citaat uit de koran moet halen. Het is gewoon logisch.

Ik ben wel blij dat je begonnen bent met de discussie over wat ik heb gezegd. Thx

Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 maart 2005 om 01:57
In eerste instantie geplaatst door Generaal


In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

<font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1">

In eerste instantie geplaatst door Generaal

Ach komaan, stop met die domme vooroordelen. Dat is wat je graag zou willen misschien. Dat
zal bij jullie net hetzelfde zijn. Daarbij, jullie hebben geen respect
voor vrouwen. Jullie betalen ervoor. Of heb ik dat mis en begreep ik de
kerel niet goed die mijn zus wou kopen voor een bende kamelen?Stop met die onoziliteiten en get alife.


<font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1">wat is volgens jou kopen? naar wie gaat het geld?
<span style="text-decoration: underline;">Kopen is wanneer men geld of andere goederen bied voor een bepaad goed. Die beesten zouden naar mijn vader gegaan zijn. </span>


<font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1">en volgens�jou heb ik geen respect voor vrouwen, oke, bewijs dat!
<span style="text-decoration: underline;">Als jij je gedraagt zoals de
gmiddelde man hier, dan heb je geen respect voor Westerse vrouwen. Ik
kan natuurlijk niet weten of je je gedraagt als de gemiddelde man, maar
als je op andere topics gaat kijken, dan lees je toch dat jullie
vrouwen / Westerse vrouwen, respectloos behandelen.</span>


<font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1">en zeg mij niet dat je het niet tegen mij had!
<font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1"><span style="text-decoration: underline;">Ik
zal niet zeggen dat ik het niet tegen jou had als je je aangesproken
voelt. Eigenlijk was het gewoon een reactie tegen nak4life die de
Westerse vrouw wederom de grond in wou boren.

</span>


hierbij een�advies van onze profeet:<span>�"De
beste gelovigen in het geloof zijn degenen met het beste karakter; en
de beste van hen zijn degenen die zich het beste gedragen tegenover hun
vrouwen."
(overgeleverd door At-Tirmidhi)</span>


<span>het
schijnt dat de waarheid hard is, toen broeder nak4life met die feiten
kwam, en in plaats dat te gaan veroordelen, zoek je snel naar�een
zondebok.
</span>


<span><span style="text-decoration: underline;">Je
hebt mijn pots niet goed gelezen. Ik heb altijd beweerst dat dit een
vorm van gezond verstand is. Ik heb nooit weerlegd dat je niet goed
moet zijn voor je vrouw. Ik heb enkel wel gezegd dat je daarvoor geen
moslim moet zijn of dat citaat uit de koran moet halen. Het is gewoon
logisch.</span>
</span>


<span><span style="text-decoration: underline;">Ik ben wel blij dat je begonnen bent met de discussie over wat ik heb gezegd. Thx</span>
</span>




De waarheid komt zeker hard aan. Wij Moslims hebben juist meer respect voor vrouwen in het algemeen. Hoeveel posters heb ik de afgelopen tijd wel niet gecencureerd. Omdat er een vrouw opstond met ontblote bovenlichaam. Waarom.....waarom doet die vrouw dat?!?!?! Voor geld. Geld voor haar lichaam. In de Islam wordt het lichaam van de vrouw beschermd. En waarom zoveel slechts, waarom is het in deze westerse "beschaving" normaal dat vrouwen voor geld hun lichaam vrijgeven. Zeg niet dat dit niet is, want anders waren die posters verboden, kwamen er geen slechte films op t.v. enz...

O' KINDEREN VAN ADAM: WIJ (ALLAH) HEBBEN U INDERDAAD KLEDING NEDERGEZONDEN OM UW NAAKTHEID TE BEDEKKEN EN OM TE DIENEN TER BESCHERMING EN VERFRAAIING; MAAR HET BESTE KLEED IS HET KLEED DER GODSVREZENDHEID. DIT IS EEN TEKEN VAN ALLAH, OPDAT ZIJ ER LERING UIT MOGEN TREKKEN.
(HEILIGE QORAN 7:26 ; AL-AA'RAAF)

In de Islam wordt de vrouw als een diamant beschouwd. Zij mag haar lichaam aan niemand anders tonen dan haar man. Hierboven heb je het over jongens die je zus wouden kopen!??!?! Ik begrijp nog steeds niet wat je bedoeld.

Weet dat niet alle buitenlnders of Marokkanen Moslims zijn. Ook jij bent geboren als Moslim(ook al zul je dit ontkennen) maar je ouders zorgen er verder voor met hun opvoeding of je Moslim blijft of dat je een ongelovige wordt.

Dus alle vooroordelen over de onderdrukking, mishandeling van alle Moslimvrouwen is onzin. Ik zeg zeker niet dat dit niet gebeurt, maar dit is tegenstrijd met was de Islam over de relatie man/vrouw zegt. En kom niet vertellen dat de Nederlandse niet-Moslim zo goed voor zijn vrouw is. Hij laat haar verplicht werken buitenshuis, zodat ze overspannen is voordat ze kinderen heeft gebaard. Hij slaat haar als hij dronken is en velen flessen hen door vreemd te gaan, omdat ze niets hebben wat hen tegen kan houden. Maar een practiserende Moslim wordt tegengehouden zulke zaken te verrichten door de Islam....en wetend dat er een bestraffing zal komen op de dag des oordeels voor de zondaars.

Er zijn bij de niet-Moslims gedachten over het huwelijk in de Islam die niet overeenkomen met de Islam. Dit komt o.a. door de media. bekijk deze link om wat meer helderheid te krijgen http://www.al-yaqeen.com/moslima/huwelijk/kiezenidealeechtge noot.htm

tot slot aan mijn broeders en zusters, een ayat uit de Heilige Koran:
�En voorwaar, de Shayaatien fluisteren hun helpers in om met jullie te redetwisten en als jullie hen gehoorzamen, dan zullen jullie zeker veelgodenaanbidders zijn.� (Soerat al-Ancaam: 121)

En Allah(subhanahoe Wa Ta Ala) weet dit het best.

ABOU KHATTAb/NAK4lIFE
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 maart 2005 om 02:56
Heeft u de Genesis nooit gelezen? In de bijbel staat duidelijk dat het nooit de bedoeling is geweest om kleren te dragen. Pas na het eten van de heilige boom is men kleren gaan dragen. Als we dan toch beginnen citeren.

Je begrijpt niet wat ik bedoel? Wel, ls er een man naar je toekomt en zegt zoveel kamelen voor die vrouw, wat zou hij dan bedoelt hebben?

Het hangt ervan af welke betekenis je aan moslim zijn toekent. Ik ben vredelievend, en ik denk na met rede. Als jij me dan moslim willen noemen, so be it. Anderen noemen mij Christen en nog anderen zeggen dat ik ongelovig ben. Mij kan dat niet schelen welk label ze mij opplakken. Maar ik vind het vervelend dat de maatschappij nog steeds in vakjes denkt. Dat is goed, en dat niet. Maar ik wil je toch een vrag stellen, als de Islam dan het beste geloof op aarde zou zijn, waarom waren er dan eerst al die andere godsdiensten al?
Gisteren maakte ik me de bedenking dat stel dat jij het fout hebt, en eigenlijk de Islam was toch niet de ware godsdienst, hoe ga je je dan voelen?
Weet je, dat je nog steeds in de minderheid bent? De meerderheid gelooft niet in de Islam, dus zo juist zal die wel niet zijn.
Je wordt tussen haakjes godsdienstloos geboren.
Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 maart 2005 om 03:46
hallo nak4life,
ik vind dat je nogal eigenaardig bezig bent. Vooral dat laatste stukje aan
je broeders en zusters. Bedoel je daarmee dat iedereen die het niet met
jou eens is, of die iets inbrengt tegen jouw tot in het absurde
doorgetrokken stellingen helpers van Shaytaan zijn?
Zo weet ik er ook nog wel een paar

Je hebt het over praktiserende Moslims; ik kan ongeveer volgen wat je
bedoelt, maar GOD ziet het hart aan. Durf jij er je hand voor in het vuur te
steken dat er geen praktiserende moslims naar de hoeren gaan? O, ja,
dan zeg je natuurlijk dat dat geen praktiserende Moslims zijn... Hoeveel
praktiserende moslims zijn er dan die in volmaaktheid wandelen?

Nu heb ik toevallig veel te maken gehad met de opvang van jonge
mensen. Daar waren nog al eens meisjes bij, die thuis verrot geslagen
werden...meisjes uit alle millieus, maar opvallend veel uit
Moslimgezinnen. Niet praktiserende gezinnen??? Ze zagen er wel zo uit.
Veel van die meisjes waren gewoon uitgestoten; omdat ze wilden
studeren, of omdat ze verliefd geworden waren op de foute jongen of
omdat ze het vertikten om zich naar een uithoek van de Sahara te laten
ontvoeren om zich daar in een voor de ouders gunstig huwelijksdealtje te
verliezen. Is dat ook niet een vorm van prostitutie? Erger zelfs...
Geinstitutionaliseerde slavernij! Vrouwenhandel!

wat? dat heeft niks met islam, maar met cultuur te maken???
Dat wil ik best van je geloven. Maar dan snap ik niet dat daar op deze
forum niet voortdurend door "echte" Moslims stevig tegen geageerd
wordt in plaats van voortdurend die niet-moslims voor vuilnis uit te
maken.

Daarmee is niet gezegd dat die nietMoslims het allemaal zo goed doen. er
is veel zedelijke verwildering en dat is waarschijnlijk een van de grootste
bedreigingen van de samenleving, maar ik vind je in je posting wel erg
eenkennig over komen...

Goed, nog eentje; al eerder genoemd:

In diverse steden, die voor 99% uit moslims bestaan, is het mijn vrouw
diverse keren overkomen, dat ze op een gore manier door passanten
aangeraakt werd, terwijl we over straat liepen. Ze had zich in haar kleding
zo aangepast dat ze geen aanstoot kon geven, maar toch...
In niet-Moslimse steden is haar dat nog nooit overkomen...

Geef hier eens een verklaring voor? of wordt ik er nu uitgekieperd?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 maart 2005 om 13:22

In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door Generaal

Moet je daarvoor de Koran hebben gelezen? Moet je daarvoor Moslim zijn?

DAT IS GEZOND VERSTAND!!!!!!!!!!!!!!!
INGEGEVEN DOOR DE NATUUR VAN DE MENS.



ach laat de niet-Moslims nou maar kijken hoe ze met vrouwen omgaan. Ze stoppen haar in een kamer, men betaald haar om vervolgens met haar overspel te plegen(Moge Allah(Subhanahoe Wa Ta Ala mij daartegen beschermen)). Vrouwen worden nagevloten en lastiggevallen.........

Is het makkelijker voor je om moslim te zijn als je jezelf dit soort onzin wijsmaakt? 

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 maart 2005 om 13:23
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

het schijnt dat de waarheid hard is, toen broeder nak4life met die feiten kwam, en in plaats dat te gaan veroordelen, zoek je snel naar een zondebok.

Ik vermoed idd dat die hard is, en vooral voor jou.  Daarom draai je er misschien zo omheen...

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 maart 2005 om 13:29

In eerste instantie geplaatst door nak4life




In de Islam wordt de vrouw als een diamant beschouwd. Zij mag haar lichaam aan niemand anders tonen dan haar man. Hierboven heb je het over jongens die je zus wouden kopen!??!?! Ik begrijp nog steeds niet wat je bedoeld.

Wat heb jij een respect voor vrouwen zeg, vooral voor hun eigen keuzes en vrijheid.  Geef mij maar het land waar een vrouw baas is over eigen lichaam (zelfs al gaat ze naakt voor geld), dan een land waar dit soort klucht de wet is.

 

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 maart 2005 om 14:01

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Ik vermoed idd dat die hard is, en vooral voor jou.  Daarom draai je er misschien zo omheen...

als jij voor onzedelijkheden en prostitue bent, dan is dat jouw zaak, en dat verklaart ook wat.

en met welke waarheid over de islam heeft hij (Generaal) mij geraakt, zodat ik erom heen ging draaien?????

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 maart 2005 om 14:13

In eerste instantie geplaatst door Generaal


Kopen is wanneer men geld of andere goederen bied voor een bepaad goed. Die beesten zouden naar mijn vader gegaan zijn.

wat hebben beesten hier mee te maken? in de islam spreken we van bruidschat, dat kun je zien als een kado in geldwaarde of iets anders voor de vrouw van haar toekomstige man, en dat kan zij gebruiken voor haar bruiloft of iets anders, mag ze zelf weten.

Als jij je gedraagt zoals de gmiddelde man hier, dan heb je geen respect voor Westerse vrouwen. Ik kan natuurlijk niet weten of je je gedraagt als de gemiddelde man, maar als je op andere topics gaat kijken, dan lees je toch dat jullie vrouwen / Westerse vrouwen, respectloos behandelen.

ik neem aan dat in deze forum alleen maar uitspraken worden gedaan, geen daden h�! als ik iets veroordeel, aan de hand van mijn geloof, wil niet zeggen dat ik zo een iemand (in dit geval een westerse vrouw) ga neerknallen. dus waar wil je heen met het woord 'respect', wil je dat ik het goed moet vinden als ze in een minirok loopt?

de groeten,

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Lies Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 21 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 37
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 maart 2005 om 15:18

een bruidschat? heb je nog een zwaardere belediging? Ik kies met wie ik trouw en daar moet niemand voor betalen en mijn familie moet daar niet rijker van worden!

Respect heb je voor iedereen: minirok, gele sokken, roze zonnebril of zwarte hoofddoek.

 

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 maart 2005 om 15:25
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Ik vermoed idd dat die hard is, en vooral voor jou.  Daarom draai je er misschien zo omheen...

als jij voor onzedelijkheden en prostitue bent, dan is dat jouw zaak, en dat verklaart ook wat.

en met welke waarheid over de islam heeft hij (Generaal) mij geraakt, zodat ik erom heen ging draaien?????

Die waarheid die je in je eerste zin weer onrecht aandoet: dat de westerse maatschappij vooral uit goede mensen bestaat, met goede normen en waarden.  Je hoeft natuurlijk geen fan te zijn van vrijheid en individualiteit (lang leve de schaapjesmentaliteit! -ahum-), maar omdat jij er niet tegen kan, betekent niet dat de rest van ons er geen gebruik van maakt, en vaak/meestal op een goede manier.
Dus dream on in je droomwereldje van slechte, onaarde westerlingen...

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 maart 2005 om 15:27
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

wil je dat ik het goed moet vinden als ze in een minirok loopt?

Nogmaals: dat is niet aan jou om goed of slecht te vinden.  Feit is dat het kan en mag, en jij er verder geen bal mee te maken hebt.  Dat je geen respect kan opbrengen voor een vrouw met eigen keuzes, is enkel jouw probleem (tenminste zolang je het niet het probleem van de vrouw maakt).  Geen vrouw die er zich anders voor gaat gedragen...

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 maart 2005 om 15:42

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Die waarheid die je in je eerste zin weer onrecht aandoet: dat de westerse maatschappij vooral uit goede mensen bestaat, met goede normen en waarden.  Je hoeft natuurlijk geen fan te zijn van vrijheid en individualiteit (lang leve de schaapjesmentaliteit! -ahum-), maar omdat jij er niet tegen kan, betekent niet dat de rest van ons er geen gebruik van maakt, en vaak/meestal op een goede manier.
Dus dream on in je droomwereldje van slechte, onaarde westerlingen...

jij spreekt nu in het algemeen, dat er goede mensen met goede normen en waarden bestaan, weet ik ook wel hoor, hoef jij mij niet wijs te maken, maar me vraag is nog steeds niet beantwoord, vind je het moeilijk?

over vrijheid, waar ontneem ik jouw gebruik van vrijheid, is het zo dat je gewoon zomaar wat wilt uitkramen? die vrijheid heb ik toch ook, om te vinden wat ik wil vinden?

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 maart 2005 om 15:45

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Nogmaals: dat is niet aan jou om goed of slecht te vinden.  Feit is dat het kan en mag, en jij er verder geen bal mee te maken hebt.  Dat je geen respect kan opbrengen voor een vrouw met eigen keuzes, is enkel jouw probleem (tenminste zolang je het niet het probleem van de vrouw maakt).  Geen vrouw die er zich anders voor gaat gedragen...

het woord respect kun je beter niet in de mond nemen, als ik vind dat een vrouw zich fatsoenlijk en zedelijk hoort te kleden, dan noem ik dat pas respect!!!

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123 4>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.172 seconden.