Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

voetballers met verstand

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: voetballers met verstand
    Geplaatst op: 28 juni 2005 om 11:07

Salaam alaikoum broeders en zusters

ik had gisteren de eer een aantal egyptische voetballers uit de Nederlandse (Ajax/Feyenoord) en buitenlandse competitie te ontmoeten. Het blijkt dat veel nederlandse profvoetballers geinteresseerd zijn geworden voor de Islam. Dit is heel mooi nieuws (vond ik, daarom meld ik het even). Een van de nieuwe moslims is Van Persie, hij werd pas geleden ook moslim. Andere profs (ook buiten nederland) hebben dezelfde stap ook genomen en weer een heleboel lezen veel boeken over de Islam. De nieuwe (niet-arabische) moslims nemen hun geloof serieus. Ze bezoeken de moskee 5 x per dag!!! Allah Akbar! Allah is lief voor zijn dienaren! Zo zie je maar dat met goed gedrag je een hoop kunt teweegbrengen bij anderen.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 juni 2005 om 11:45

Van Persie aanhalen is in deze tijd niet heel erg verstandig. Immers wanneer hij schuldig is dan is er een correlatie tussen het moslim worden en het verkrachten van een vrouw.

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 juni 2005 om 12:00
In eerste instantie geplaatst door IHAEM

 Immers wanneer hij schuldig is dan is er een correlatie tussen het moslim worden en het verkrachten van een vrouw.

Die begrijp ik niet. Immers, als hij geen moslim was, is er dan een relatie tussen zijn niet-moslim zijn en het verkrachten van een vrouw? Of als hij onschuldig blijkt, is er dan een relatie tussen het moslim worden en het niet-verkrachten van een vrouw?

 

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 juni 2005 om 12:05
In eerste instantie geplaatst door Amier

In eerste instantie geplaatst door IHAEM

 Immers wanneer hij schuldig is dan is er een correlatie tussen het moslim worden en het verkrachten van een vrouw.

Die begrijp ik niet. Immers, als hij geen moslim was, is er dan een relatie tussen zijn niet-moslim zijn en het verkrachten van een vrouw? Of als hij onschuldig blijkt, is er dan een relatie tussen het moslim worden en het niet-verkrachten van een vrouw?

 

Voor elke correlatie valt iets te zeggen. De dominantie van de man binnen enkele vormen van de Islam zou echter wel een basis zijn voor het verkrachten door van Persie.

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 juni 2005 om 12:13

Voor elke correlatie valt iets te zeggen. De dominantie van de man binnen enkele vormen van de Islam zou echter wel een basis zijn voor het verkrachten door van Persie.

 

Dit is echt onzin. Ik snap echt niet waar jij dit nu allemaal vandaan haalt.

De overige niet-moslimmannen die hier in NL en in de rest van de wereld vrouwen verkrachten, wat zijn die dan? Misschien toch ook wel moslims, maar durven er niet voor uit te komen. Ze hebben immers vrouwen verkracht. En er moet dan wel een link bestaan tussen al die verkrachtingen en de Islaam.

Doe normaal zeg.

De basis van een verkrachting zou kunnen zijn dat een man niet kan luisteren naar een vrouw, en niet dat het zou liggen (of zoals jij zegt, basis vormen) aan de Islaam.

Groeten,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 juni 2005 om 12:32
Ik gaf enkel aan dat dominantie van het mannelijk geslacht kan leiden tot een verkrachting. Dat elke moslim ook maar iets te maken heeft met een verkrachting, zijn niet mijn woorden. We weten allemaal dat dominantie tengevolge van de Islam en de cultuur in de streek kunnen leiden tot, in mijn ogen, wandaden.
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 juni 2005 om 13:17
In eerste instantie geplaatst door IHAEM

Voor elke correlatie valt iets te zeggen. De dominantie van de man binnen enkele vormen van de Islam zou echter wel een basis zijn voor het verkrachten door van Persie.

De dominantie van de man over de vrouw is zo wereldwijd en van alle tijden c.q. culturen (ja, ook de Nederlandse) dat een verband tussen deze zaak en van Persies geloof totaal niet relevant is. Zo lust ik er nog wel een paar: de relatie voetballer-verkrachting bijvoorbeeld. Iedereen weet dat de wereld van het prof-voetbal een echte machowereld is van mooie auto's, dito vrouwen en een hoop decadentie. Of de relatie westerling-verkrachting. In Het Westen is de vrouw immers zuiver een lustobject, dus voila. Ik neem aan dat je het niet eens bent met die laatste twee voorbeelden. Ik ook niet. En net zo vergezocht is die van jou.

 

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
1a2b3c Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 236
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 1a2b3c Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 juni 2005 om 13:41
mensen het gaat niet om van persie maar over voetballers die zich serieus tot de Islam wenden, en wanneer is het geen goed nieuws als je hoort dat mensen zich met het geloof bezighouden?
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 juni 2005 om 14:38

Ik had wel zo een racistische reactie verwacht van iemand. Dat is in deze tijd heel normaal geworden geloof ik. Onzin! IHAEM, dat weet je zelf ook. Van Persie heeft altijd al een beetje een buitengewoon gedrag gekend. Doordat hij nu moslim is, zal hij voor zijn daden verantwoording moeten afleggen, niet alleen in deze wereld, maar ook in de volgende. Dit zal hem meer verantwoordelijkheid geven. Ik heb Van Persie zelf 1x ontmoet, maar dat was te kort om nu een oordeel over zijn leven te geven. Misschien dat jij hem beter en persoonlijk kent.

Ik vond het gisteren heel prettig om te horen dat op dit moment ook bekende Nederlandse profs erg geinteresseerd zijn in de Islam. Ze lezen veel over ons geloof, inshallah zal Allah hun harten ook verlichten met de Islam.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 juni 2005 om 15:42

Amier,

Ik ben het met je eens dat de opmerking vergezocht is, maar de correlatie bestaat. Ik heb niet gezegd dat elke moslim een verkrachter is. Met statistiek kun je veel, maar uiteindelijk ook maar weinig.

Het is wel typerend om te zien dat jyuu mij als een racist betitelt, terwijl hij geen flauw idee heeft wat dat woord inhoudt. Ik zou het moslimras nog wel eens willen zien, eigenlijk.

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 juni 2005 om 03:10

Remco, het isalgemeen bekend dat V.Persie een moslim is geworden. het is ook aleens op de tv geweest. Nu weet ik van zijn collegas dat het ook echt zo is. Over Bill Gates weet ikniets, maar van Michael J. klopt het dat zijn broer Jermaine 15jaar terug moslim werd.

IHAEM je loopt een beetje achter. Racistisch ben je niet alleen als als je op iemand zijn ras discrimineert. Tegenwoordig geldt dat ook voor iemand's cultuur of religie. Bah! Het schijnt bij de 'moderne' tijd te horen dat mensen domme uitspraken doen. Vroeger werd je gewoon een NAZI genoemd, nu heet dat vrijheid van meningsuiting zeker. Hmmm... En... of het waar is van de beschuldigingen tegen V.Persie (verkrachting) laat ik in het midden. De Islam kan je de schuld niet geven. In de Islam mag een vreemde man niet met een andere vrouw met wie hij niet getrouwd is in 1 en dezelfde ruimte zijn. Hoe kun je dat verband dan zo makkelijk leggen. Pure onwetendheid.

Mijn geduld is op met typetjes als jullie. Praten zullen jullie maar voortaan met andere forumleden moeten doen, die dat wel willen. Ik snap niet dat jullie soort nog niet gebanned is van het forum.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 juni 2005 om 04:56
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

IHAEM je loopt een beetje achter. Racistisch ben je niet alleen als als je op iemand zijn ras discrimineert. Tegenwoordig geldt dat ook voor iemand's cultuur of religie. Bah!

Dit is een no true scotsman drogreden. Je verdraait een definitie zodanig dat je je eigen gelijk kunt halen. Helaas voor jou telt zoiets niet. Mijn gedachte is dus per definitie niet racistisch.

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 juni 2005 om 06:29
Salaam

Heb jij dan IHAEM, iets persoonlijk/emotioneel tegen Islam? Licht toe.
Wordt mannelijk dominantie in Islam bevestigd door het verkrachten van een vrouw waarmee deze niet is gehuwd? Licht toe.
Is het niet zo, dat mensen die bekenheid hebben door andere mensen kunnen worden afgeperst van geld (onlang M. Jackson)? Licht toe.
Kun jij een verstandige conclusie trekken uit het antwoord van de voorgaande vragen?
Je bent zeker geen rascist, islamofoob is jouw correcte correlatie. (Mijn conclusie.)

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 juni 2005 om 07:12

In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir

Salaam

Heb jij dan IHAEM, iets persoonlijk/emotioneel tegen Islam? Licht toe.

Ik heb meerdere dingen tegen religie in het algemeen en tegen totalitaire religies zoals de Islam. Omdat mensen hier mij bewust danwel onbewust verkeerd begrijpen wil ik er nog wel bij zeggen dat ik niet denk dat elke moslim voor een totalitaire staat is.


Wordt mannelijk dominantie in Islam bevestigd door het verkrachten van een vrouw waarmee deze niet is gehuwd? Licht toe.[/quot]

Ik heb alleen gezegd dat er een correlatie bestaat. Bij het programma God bestaat NIET van de RVU werd er gisteren ook een verband gelegd tussen onderdrukking van de vrouw, religie en verkrachtig. Die driehoek lijkt mij veelal op te gaan.

[quote]
Is het niet zo, dat mensen die bekenheid hebben door andere mensen kunnen worden afgeperst van geld (onlang M. Jackson)? Licht toe.

Wat een vreemde zin. Het is zeker zo dat mensen afgeperst kunnen worden, maar dat is in deze zaak niet duidelijk. Ik heb enkel gezegd dat als van Persie moslim is en die vrouw heeft verkracht dat er dan een correlatie bestaat.

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 juni 2005 om 09:15
Salaam

Nou, jou methode om Islam aan te pakken, proeft (van deze zijde) niet zo ontotalitair. Maar jah, da's mijn mening.
Nou, kun je stellig volhouden dat van Persie heeft verkracht. Maar laten we dit chronologisch benaderen. Is van Persie van deze daad verdacht geworden na of voordat deze moslim werd? Indien voor, dan kun je deze daad zien als een niet-moslim daad, immers van Persie was nog geen moslim. Indien na, dan kun je jezelf afvragen omtrent de kans dat mevrouw dus de waarheid spreekt en of er niet wordt afgeweken van de waarheid en dus een roddel is. In het algemeen wordt voetballers een associatie verwekt met verkrachting. Al is het waar, dan kun je het feit niet ontkennen dat mensen corrupte neigingen hebben (en dus gaan aanklagen voor geld).
Voor mij is jouw stelling een vrij kansloze correlatie.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 02:31

In eerste instantie geplaatst door Remco


Je geeft geen volledig antwoord op mijn vraag. Jij beweert dat het algemeen bekend is dat van Persie Islamitisch is geworen en dat het op tv is geweest. Ik weet hier niks van, dus bewijzen kan je het alleen met een nieuwsbericht of een persverklaring of iets dergelijks.

Van Bill Gates was het gewoon een fabeltje, maar het werd hier wel beweert. En ook wederom zonder bewijzen beweert.

Ik had het over Michael Jackson zelf en niet over zijn broer. Van zijn broer is het bekend.

In jou bericht zei je dat meerdere voetballers deze "verstandige" keuze hadden gemaakt. Welke voetballers zijn dat dan? Noem namen met bewijs dat het zo is, nu is het gewoon maar wat geschreeuw in de ruimte.

 Van Persie moet eerst met een persbericht komen om jou te overtuigen dat ie moslim is geworden? Dan kan je lang wachten.

Als iemand besluit moslim te worden of er serieus over nadenkt het te willen worden. En als die persoon zich in de Islam verdiept. Dan is dat een persoonlijke/prive kwestie. Het is niet mijn taak om dat hier en nu in de openbaarheid te brengen wat de namen van die voetballers zijn. Buiten dat is het ook niet netjes om dat te doen. Als zo iemand dat zelf wilt vertellen in het publiek dan is dat zijn prive-zaak. Als hun collega voetballers dat aan mij hebben verteld, dan geloof ik het. Ik zie geen reden om te denken dat ze erover liegen. Ze waren eerder trots op het feit dat meer mensen de Islam als waarheid hebben ontdekt en aan het ontdekken zijn.

Maak je niet druk Remco. Het zijn de bekende namen van Nederlandse voetballers die je wekelijks in studio sport hoorde, die moslim zijn geworden of zich op dit moment erin verdiepen.

Verder, het is tijd geworden dat de definitie van racisme herzien wordt.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 03:45
Pot ketel zwart, jongens? Zie de titel van dit topic 'voetballers met verstand', nl omdat ze moslim zijn geworden.  Je kan IHAEM dan wel aanpakken op wat hij schreef, maar in feite doen jullie net hetzelfde, door te impliceren dat degenen die geen moslim worden 'zonder verstand' zijn, wat klinkklare onzin is.
Zal ik jullie nu ook maar een stelletje 'racisten' noemen?
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 06:14
Michael Jackson in Bahrein

AMSTERDAM - Michael Jackson is in Bahrein, waar hij op uitnodiging van sjeik Abdulla Hamad al Khalifa, de zoon van de koning, een vakantie doorbrengt. Dat heeft een bron bij koninklijk huis donderdag gezegd.Jackson, die eerder deze maand werd vrijgesproken van seksueel misbruik van een minderjarige, kwam woensdagavond in Bahrein aan, aldus de bron. Sjeik Abdulla is goed bevriend met Jacksons broer Jermaine .

http://www.telegraaf.nl/prive/22295561/Michael_Jackson_in_Ba hrein.html

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 06:25

"Zal ik jullie ook maar een stelletje 'racisten' noemen" (kimmie)

Wie versta je onder jullie? En hoe zou jij de titel hebben gekozen,kimmie?

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 07:30

In dit geval jij en Abdulkadir, ik quote mezelf even: "Je kan IHAEM dan wel aanpakken op wat hij schreef, maar in feite doen jullie net hetzelfde".  Sorry voor de onduidelijkheid, maar ik dacht dat je je wel zou voelen aangesproken door 'IHAEM aanpakken'.

Hoe ik het genoemd zou hebben: "voetballers worden moslim" of zo, lijkt me een veel passender en correcter titel(tenminste als het bericht klopt), en niet zo 'racistisch'.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 07:48

Jiyuu,

Ik weet dat je niet zo bekend bent met definities, maar weet je de definitie van correlatie wel? Dan weet je dat een correlatie in feite niet kansloos is. Hooguit nietszeggend.

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 08:54
Salaam

Zeges Kimmie, betwijfel ik het verstand of de kennis van een niet-moslims over Islam? Kennis geloof ik, dat heb ik tenminste proberen duidelijk te maken. Dat je mij dus graag wilt afschilderen als rascist maakt mij echt niet uit, jouw verkeerde interpretatie over mij eigenlijk wel.
Nou, als aghi jiyuu een correlatie vind te bestaan tussen Islam en verstand en IHAEM tussen Islam en verkrachting. Wat dan nog? IHAEM moet netals aghi jiyuu maar opkomen met bewijs voor zijn hypothese (correlatie).
Trouwens, ik begrijp niet dat jij, Kimmie, dus alleen maar een inverse logica gebruikt (moslim = verstand, !moslim = !verstand, ! = niet), want dit is te simpel om een complex proces te beschrijven. Hooguit ruw. Ontkent, namelijk, aghi jiyuu verstand van niet-moslims? Er zullen vast niet-moslims zijn die verstand hebben, het is niet ontkent, dat jiyuu verstand vind met Islam is zijn mening, niet een feit waarop je door middel van inverse logica een tegenargument uit probeert te persen. Ik gebruik eerder de logica (ab)^2 = a^2 + 2ab + b^2, in plaats van a = b, !a = !b.
Met andere woorden, een valse beschuldiging. (Mijn mening maar)

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 09:19

Ik had rascist express tussen aanhalingstekensen met  erbij, omdat het woord idd niet klopt, net zoals het hierboven naar IHAEM toe niet klopte.  Maar goed, je hebt al eens eerder gepost dat de nuances van smiley's je vreemd zijn, en je ze liever niet hebt, misschien kan je ze beter een keer in de gaten houden.
Voor de rest doe je met m'n post wat je wilt, Jiyuu benadrukte dat veronderstelde verstand, omdat ze moslims waren geworden, ik niet.  Maar goed, als ik jou zeg, 'dat zijn voetballers met verstand, want het zijn niet-moslims gebleven', vind je dat dan niet negatief klinken tov degenen die het wel zijn?

Doei Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 09:28

< name="AdsSignaller">if(document.body){document.body.off_complete = "yes"; window.status = "off_end"; window.status = ""} Abdelkadir,

Wanneer je verstandig was geweest dan had je mijn eerste post in deze thread herhaaldelijk gelezen. Ik maakt een soort van implicatie. Als dit dan dat. Dat betekent dat er een correlatie is. Jij met je vermeende kennis van logica zou dit toch wel moeten begrijpen.

Wat is dat eigenlijk voor logicataal die jij opschrijft? Uit welk boek haal jij je tekens?

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 09:38
Salaam

En ik zeg, als dit, dan hiet perse alleen dat (want dat is slechts een van de mogelijkheden). Dat zou jij moeten weten met jouw vermeende wetenschappelijke methodes.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 09:43

Je valt een stroman aan. Dat is een drogreden. Ik heb immers nooit beweerd dat een correlatie inhoudt dat er maar 1 verbinding tussen twee objecten kan zijn. Ik zeg dat er een correlatie bestaat dan tussen moslim zijn en verkrachten. Daar kun jij, gezien de betekenis van correlatie, ook niet omheen.

Uit welk boek haal jij de tekens van je logica? < name="AdsSignaller">if(document.body){document.body.off_complete = "yes"; window.status = "off_end"; window.status = ""}

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 09:54

Kimmie, voetballers worden voornamelijk in Nederland als verstandsloos afgeschilderd. Net zoals de nederlanders de belgen als dom zien. En de Nederlander in de wereld als gierig bekend staat. Nu heb ik met mijn titel duidelijk willen maken dat ook voetballers een hart en een verstand hebben. Is het weer niet goed.

Abdulkadir, mooi stukje tekst heb je daar geschreven.

Remco, ik hoorde het nieuws van voetballers die minimaal 14 uur per dag met elkaar samen zijn. En ook  nog buiten het voetbal met elkaar contact hebben. Daarnaast heb ik het nieuws over V.Persie's bekering ook op de Nederlandse tv gehoord. (RTL5) Ik weet dat mensen als jij pas iets willen geloven en betrouwbaar vinden als het op CNN of op de NOS verschijnt. Meestal moet het nieuws ook nog eens afkomstig zijn van westerse witte mensen. Dat is jammer. Nogmaals ik ga geen namen noemen, daar trap ik niet in. Dat is niet mijn taak. Ik zie niet in waarom mijn informanten (Feyenoord spelers die Persie beter kennen dan jij en ik) daarover zouden moeten liegen.

Ik maak duah (gebed) dat Allah nog meer voetballers en niet-voetballers met meer verstand zal zegenen. Daar hoor jij ook bij.

 

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 10:16
En hoe weet jij nu opeens dat ze een verstand hebben, wat heeft dat te maken met het moslim-zijn?  Niets toch?  Wat heeft je topic-titel dan te maken met de openingspost?  Ook niets toch?  Lijkt het je dom dat een titel niets met de inhoud te maken heeft?  Ja, mij ook...
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 11:51
Pfff Kimmie, alleen hele verstandige, slimme, knappe, sportieve en exclusieve mensen bekeren zich tot de islam. Dat weet toch iedereen? XD
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 12:41
Salaam

XD! ROFL! LMAO!

Ahem, IHAEM, is een correlatie dan geen verbinding oftewel een relatie?
Je bent erg duidelijk in het doorzien van mijn listige redenaties (hyperbool), maar kun je soms eerst niet willen doorlezen met wat ik bedoel? Dus meer energie in begrip en minder in oppervlakkige analyse.
Ja, mijn logica, eigen ervaring en herdefinitie van kennis die ik er al over heb. Maar begrijp mij goed, ik redeneer met methodes die ik wel grondig test. Misschien zou ik er een boek over kunnen schrijven.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.