Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

voetballers met verstand

 Post Reply Post Reply Pagina  <123>
Schrijver
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: voetballers met verstand
    Geplaatst op: 30 juni 2005 om 12:45

< name="AdsSignaller">if(document.body){document.body.off_complete = "yes"; window.status = "off_end"; window.status = ""} Ja, het is een verbinding, maar het is geen implicatie. Je deed het voorkomen alsof ik impliceerde dat elke moslim een verkrachter is. Dat deed ik niet. Er worden wel vaker stromannen aangevallen en dat is bijzonder lastig discussieren, omdat ik telkens moet uitleggen waarom ik iets niet zei.

Waarom geef je niet gewoon antwoord op waar je die logica-tekens vandaan hebt? Ik snap namelijk niets van je antwoord richting Kimmie waarin je ergens logisch redeneert, althans voor zover ik dat kan beoordelen.

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 13:01
Salaam

Dan is mijn bedoeling toch verkeerd overgekomen. Ik begreep weldegelijk het verschil tussen de relatie en insinuatie. Alleen jij begreep niet dat ik dat ik dat begreep.
Geen stroman vandaag.
Jij doet voorkomen dat als van Persie bekend wordt moslimzijnde dat verkrachting van hem misschien zal worden gerelateerd met moslimzijn. Toch? Niet dat een moslim een verkrachter is. Toch zeg ik steeds dat de situaties anders kunnen voorvallen. Voorspellen zal niet echt helpen, maar er is een kans op ongelijkheid voor jou (en voor mij, geen rijstenbrij).
Mijn logica, haal ik uit mijn rationele redeneren door mijn levensjaren heen. Ik heb mijn logica bevestigd zien worden in boeken, maar ik weinig logica gehaald uit boeken. Wat ik Kimmie duidelijk probeerde te maken is dat ze redeneerde a = b, dus !a = !b. Programmeer logica correct (ja, ben een programmeurtje), maar in haar stelling is er kans op anders oorzaken. Dus 100% haalt !a = !b niet. En dus is haar argument onlogisch (omdat het dus niet volledig opgaat). (Was het logisch dan was het corrupt, geloof me, corrupte computerprogramma's wil je niet hebben)
Waarom wil je dat graag weten.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 13:09
Waarom wordt moslim-zijn hier dan met verstand geassocieerd? Volgens mij hebben die 2 niets met mekaar te maken nl...
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 13:16
Remco de namen van mijn informanten zijn o.a. Mido (Ajax) en Ghali (feyenoord). Ze zijn nu op vakantie in Egypte. Deze namen zijn niet geheim. De rest wel.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 14:21
Salaam

Nou, verstand hoeft ook niks te maken te hebben met paganisme of atheisme of zelfs maar christendom. En als aghi jiyuu wilt zeggen dat hij vermoedens heeft over het moslimszijn van bepaalde personen. Nou, zijn mening toch? Hoef je geen moeite voor te doen, dikwijls om bewijzen te schreeuwen. Je hebt nu ook eenmaal mensen die ufo's vermoeden. Niet dat ik dit wil linken met aghi jiyuu. Slechts om te zeggen dat er wel een vrijheid van meningsuiting moet kunnen zijn. Roddelen is trouwens toch verboden in Islam. Ikzelf denk dat er eigenlijk aan de hand is. Ik beken noch ontken dat iemand moslim wordt of niet. Allah Weet Beste

Salaam(=vrede)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 14:46
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Kimmie, voetballers worden voornamelijk in Nederland als verstandsloos afgeschilderd. Net zoals de nederlanders de belgen als dom zien. En de Nederlander in de wereld als gierig bekend staat. Nu heb ik met mijn titel duidelijk willen maken dat ook voetballers een hart en een verstand hebben. Is het weer niet goed.Zit wat in....

Abdulkadir, mooi stukje tekst heb je daar geschreven.

Remco, ik hoorde het nieuws van voetballers die minimaal 14 uur per dag met elkaar samen zijn. En ook  nog buiten het voetbal met elkaar contact hebben. Daarnaast heb ik het nieuws over V.Persie's bekering ook op de Nederlandse tv gehoord. (RTL5) Ik weet dat mensen als jij pas iets willen geloven en betrouwbaar vinden als het op CNN of op de NOS verschijnt. Meestal moet het nieuws ook nog eens afkomstig zijn van westerse witte mensen. Dat is jammer. Nogmaals ik ga geen namen noemen, daar trap ik niet in. Dat is niet mijn taak. Ik zie niet in waarom mijn informanten (Feyenoord spelers die Persie beter kennen dan jij en ik) daarover zouden moeten liegen.

Ik maak duah (gebed) dat Allah nog meer voetballers en niet-voetballers met meer verstand zal zegenen. Daar hoor jij ook bij.

 

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 14:49
Kim.......Ik denk dat je in dit geval Jiyuu verkeerd opvat.En er is ook niets mis mee als een gelovige mensen als verstandig zou beschrijven als zij voor een geloof kiezen.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 14:52
Wie weet he?  Moest ik gelijk hebben, zal ie het ook vast niet gaan toegeven
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 14:58
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Wie weet he?  Moest ik gelijk hebben, zal ie het ook vast niet gaan toegeven
Er is toch nog wel ruimte voor sociaale propaganda neem ik aan?Je kan zo wel elke vorm van het delen van informatie veroordelen...Daarbij....mocht het nou niet zo zijn...wie trekt er dan volgens zijn geloof aan het kortste eind uiteindelijk?Ik ga uit van een positiefe kijk in dit geval.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 16:02

Iedereen mag zeggen wat ie wil, ik vond gewoon dat waarvan Jiyuu IHAEM beschuldigde, hij dat zelf ook deed.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juli 2005 om 03:54
< name="AdsSignaller">if(document.body){document.body.off_complete = "yes"; window.status = "off_end"; window.status = ""} Mido is al lang geen speler van AJAX meer. Weer een vorm van Al taqeya?
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juli 2005 om 04:55
als het jullie kafirs niet intresseert,zwijg er dan toch gewoon over!! en hoe kunnen jullie nu in godsnaam weten dat ze wel of geen moslim zijn geworden?? dat vraag ik me toch af,jullie wonen niet in egypte,jullie hebben geen egyptische profspelers als vrienden,dus hoe in godsnaam kunnnen jullie dat nu weten?? moet eerst alles op de televisie verschijnen voordat je het de waarheid kunt noemen??
laa ilaha illalah
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juli 2005 om 05:18

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

als het jullie kafirs niet intresseert,zwijg er dan toch gewoon over!! en hoe kunnen jullie nu in godsnaam weten dat ze wel of geen moslim zijn geworden?? dat vraag ik me toch af,jullie wonen niet in egypte,jullie hebben geen egyptische profspelers als vrienden,dus hoe in godsnaam kunnnen jullie dat nu weten?? moet eerst alles op de televisie verschijnen voordat je het de waarheid kunt noemen??
< name="AdsSignaller">if(document.body){document.body.off_complete = "yes"; window.status = "off_end"; window.status = ""}

OK, voor jou dan de waarheid. Ik verkeer al tijden in de kringen van enkele terroristische groeperingen. Al Aksa en Hezbollah zijn mij niet onbekend. Echter, wat de media ons wil laten geloven is dat ze moslim zijn. Ze hebben mij verteld dat ze christenen zijn, dus bij deze de waarheid.

Of wil je het eerst op televisie zien komen, voordat je het de waarheid kunt noemen? Ik herinner mij een van mijn favoriete zinnen uit de Bijbel, hoewel ik geen christen ben. Het gaat om iets met een splinter en een balk in een oog.

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juli 2005 om 06:26

Nogmaals en voor alle duidelijkheid:

Ik ben op vakantie in Egypte en ik ben bevriend geraakt met enkele bekende profvoetballers. Bekend van Nederland en buitenland. Deze mannen zijn allemaal vrienden van elkaar en werken dagelijks met elkaar. Als zij zeggen dat die en die en die voetballers (waaronder Persie en nog meerdere) moslim zijn geworden en dat ze ook in de moskee bidden, dan geloof ik dat. En is dat geen roddel! Het zijn hun beste vrienden.

Wat is er zo moeilijk aan om dat te begrijpen? dat ik de namen van spelers die zich nu verdiepen in de Islam niet wil noemen, is om hun privacy... 

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juli 2005 om 06:58
Lees je mijn post wel, Remco?
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juli 2005 om 09:21
remco en IHAEM,jullie hebben nog steeds mijn vraag niet beantwoord. hoe kunnen JULLIE nu in godsnaam weten of deze profspelers nu moslim zjin geworden of niet!?
laa ilaha illalah
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juli 2005 om 09:40
In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

remco en IHAEM,jullie hebben nog steeds mijn vraag niet beantwoord. hoe kunnen JULLIE nu in godsnaam weten of deze profspelers nu moslim zjin geworden of niet!?


Ik kan het niet weten omdat er nergens bewijs van is. Jiyuu beweert aan het begin van dit topic dat van Persie en 'anderen' Islamitische zijn geworden. Bewijzen heeft hij echter niet. Het zou namelijk niet in de media zijn geweest en tegelijkertijd toch ook weer wel op RTL5.

Ik geloof het pas als ik bewijs zie.dus als ik je zeg dat mijn overbuur ineens 5 kilo is bijgekomen moet je het eerst op NOS zien voordat je het gelooft? En ik zie geen bewijs dus als je het mij vraagt zijn ze gewoon nog zoals altijd en dus geen Moslim.

mvg Remco
laa ilaha illalah
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juli 2005 om 13:58
Salaam Aleikum,

Had ik maar eerder gereageerd. Broeder Jiyuu spreekt namelijk de waarheid wanneer hij zegt dat van persie moslim is of zich in de islam verdiept heeft. Dit heeft onder andere Johan Derksen gemeld tijdens een uitzending van een voetbalprogramma op RTL5.

Ik twijfelde al zoiezo niet aan zijn woord, maar ik dacht ik zal nog wel een keer reageren. Aangezien hij hier er voor wordt uitgemaakt onwaarheden te spreken zeg ik dus hierbij dat hij de waarheid sprak.
Ik ben van persie dan wel niet, maar ik heb dus via de media wel vernomen dat van persie moslim wil worden of al is.
Dat broeder Jiyuu dit in eerste instantie van voetballers heeft ipv de media, bevestigt dus dat dit het geval is. Aangezien ik het weer via de media vernam.

Had nu eigenlijk geen tijd om te reageren, maar werd eigenlijk een beetje geirriteerd door het feit dat broeder Jiyuu niet geloofd werd.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juli 2005 om 15:50
en hoe voel je je nu remco?
laa ilaha illalah
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juli 2005 om 16:02
Asalamu Aleykum Warahamatoellahi Wabarakatoeh

aghi moslimboy212, het is niet zo verstandig om emoties uit te lokken, het gaat hier over een discussie met verstand (snap je 'em? XD). Maar nu er twee onafhankelijke bronnen zijn kan ik wel meekomen dat er zeker iets aan de hand is geweest.
Bij nu is deze discussie toch al zo geschud dat nog weinig niet-moslims zullen zijn die gemakkelijk hun mening los zullen laten (gezien reacties, maar ik mij vergissen).

Voor de rest, Remco, geen bewijs is niet gelijk aan tegenbewijs. Als jiyuu geen bewijs heeft, dan heb jij nog geen tegenbewijs. Dit is een logische fout, omdat men hier bewijslast gaat ontduiken. Passiviteit is irritant meen ik, dat heb ik tenminste opgemerkt.

En Allah Weet Het Beste

Asalamu Aleykum Warahamatoellahi Wabarakatoeh
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juli 2005 om 04:18

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

remco en IHAEM,jullie hebben nog steeds mijn vraag niet beantwoord. hoe kunnen JULLIE nu in godsnaam weten of deze profspelers nu moslim zjin geworden of niet!?

Ik heb toch al gezegd dat er geen tegenbewijs is, omdat we jiyuu op zijn woord moeten geloven. We weten dat jiyuu wetenschappelijke onwaarheden hier vertelt, dus waarom zou hij dit ook niet liegen?

Al taqeya.

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 juli 2005 om 12:15
In eerste instantie geplaatst door IHAEM

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

remco en IHAEM,jullie hebben nog steeds mijn vraag niet beantwoord. hoe kunnen JULLIE nu in godsnaam weten of deze profspelers nu moslim zjin geworden of niet!?

Ik heb toch al gezegd dat er geen tegenbewijs is, omdat we jiyuu op zijn woord moeten geloven. We weten dat jiyuu wetenschappelijke onwaarheden hier vertelt, dus waarom zou hij dit ook niet liegen?

Al taqeya.

NogmaalsIHAEM, welke zijn die zogenaamde onwaarheden die ik vertel?

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.