Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

FF afscheid voor een aantal weekjes...

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: FF afscheid voor een aantal weekjes...
    Geplaatst op: 11 juli 2005 om 14:50

Assalaam Oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoeh,

Bij deze moet ik afscheid nemen voor een aantal weekjes ...

We gaan op vakantie binnekort Inch'allah...

Dus neem het mij niet kwalijk als ik niet meer kan antwoorden op topic's die ik zelf plaatste... (Ik zal dus heel weinig of zelfs niet aanwezig zijn op de site...)

Ik dankje jullie voor jullie begrip Inch'allah...

Verder wens ik iedereen van deze site nog een prettigevakantie waar jullie ook heen gaan moge allah jullie daar dan ook beschermen Inch'allah...

Met vriendelijke groeten,

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 15:38

salaam aleykum.

gelukzak! lekker op vakantie,.......inshallah kom je veilig op je besteming aan en veilig terug.

 

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 15:49

Assalaam Oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoeh,

Djazaka Allah oe Ghairan voor je wens

Met vriendelijke groeten,

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 17:05

insclaah zul je er veilig aan komen en terug keren ,vergeet do3aat safar niet verichten. je zuster taqawaa

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 17:24

Assalaam Oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoeh,

Djazaka Allah oe Ghairan voor je wens Taqwaa

Met vriendelijke groeten,

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
marleen Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 122
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marleen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juli 2005 om 01:17

Wa aleikoum salaam Yassira,

Een hele fijne vakantie toegewenst.

Wasalaam,

Marleen

Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juli 2005 om 04:40

Assalaam Oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoeh,

Djazaka Allah Oe Ghairan voor Allah reactietjes...

Met vriendelijke groeten ,

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juli 2005 om 04:52
Salaam Aleikum,

Inshallah zul je een behouden reis en een goede vakantie hebben.

Fi amanillah.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juli 2005 om 04:54

 

 

Yassira zina inou... ik ga jou missen man

een hele fijne vakantie, inshallah kom je heels terug haha, Fadoua is vorige week vertrokken he, en die blijft daar voor een jaar inshallah,, owh dit gaat echt saai worden met wie moet ik nou kletsen als jullie niet online zijn.. haha ik blijf inshallah hier gewoon maar mijn ouders gaan wel op vakantie.. lekker alleen thuis.. vette party ahaha.. heej maar zina.. goede reis en inshallah spreek ik je nog wel

 

wa alaikum Salaam

oegt_najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juli 2005 om 04:59

Assalaam Oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoeh,

MalcolmX thanxs voor de wens...

Hahah meskiena Najiha...

Nou je red't ook wel zonder mij Inch'allah en Ik hoop zonder je ouders ook Inch'allah

Nou leer wat socialer met de maatschappij en maak nieuwe - Moslima Vriendinnen ...(niet dat je niet sociaal bent want dat benje je genoeg meid!)...

Met vriendelijke groeten,

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juli 2005 om 08:37

 

 

DJAZAKALLAHOE GAIREN,, NOU DIT BERICHT ZUL JE TOG PAS OVER 5 WEKEN LEZEN DUS HAAHAHA

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juli 2005 om 09:27

assalamoe alykoem,

ik denk dat ik te laat ben, maar kheir, fijne vakantie vol taqwa en imaan inshAllah en veilige reis onderweg inshAllah....

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juli 2005 om 09:52

 

haha ja een beetje te laat ze is toenet vertrokken ze was ff voor een pauze op msn.. haha miskiena zo druk bij hun.. maar ze zei. omdat het zo druk is dat ze mssn morgen vertrekken...

btw dank je wel voor je lieve woorden Tante Y... heej Yassira als ik geen moslimA vrienden maak maar ik wel Moslim vrienden hahaha iedereen is gelijk dus..! haha krijg deze zomer druk hoor.. moet ff werk zoeken inshallah, en uhmm nog veel meer hahaa

wa alaikum salaam

najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juli 2005 om 09:58
Wa Alaikum Salaam wa Rahmatullahi wa Barakatuhu,


T7ibig shem attas a watshma thi dien! Moge Allah je veilig doen aankomen en terugkeren, Ameen ya Rabb!

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juli 2005 om 10:01

 

 

 

AMEEN

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juli 2005 om 10:05

Abou Jabir  jazakalaahogyeer .ik vertek morgen inschalaah avond  en ik denk dat ik dan twee maanden  niet terug kom  hier op het forum ik zal jullie missen  zorg goed voor jullie zelf en elkaar  en denk aan mij in jullie do3aa ,ik hoop inschalaah jullie weer hier  tezien over twee maanden ,vergeven jullie het me als ik wat verkeerd heb gezegd ?????

ik hou van jullie omwille van allah .ik vertrouw jullie aan allah toe broeders en zusters.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juli 2005 om 12:55

Essalaamo Alaikom Warahmatoe Allah,

Ik weet dat ik ook te laat ben, Maar wie weet lees je dit nog als je terug bent insha Allah. Insha Allah zul je het daar leuk hebben en Oja, Wat souvenirtjes kan ook geen kwaad : D

Juwairiyyah, Wat typte jij allemaal? Ik was aan het proberen het een beetje te vertalen maar ik kom niet echt ver. shem is jij, Dat weet ik wel, Maar de rest?? a watshma ti ddien is denk ik zuster in de Islaam. O, Wacht, Ik denk dat ik het weet. Er staat denk ik: Ik hou erg veel van je a zuster in de Islaam. Ik hoop dat ik er niet te ver naast zit, hahaha

Wassalaamo Alaikom,

Ni3met

Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juli 2005 om 06:23

Assalaam Oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoehoe,

Djazaka Allah oe ghairan voor alle reacties,

hahah oegty_najiha over vijf weekjes? hahahaha 3daagjes later hahah.. Ja Big_broertje  was zow aardig om mij meet nemen...wat ik totaal niet verwacht had maar ghair...Soms kunnen ze best wel aardig zijn...(Al-hamdulilah)

Met vele vriendelijke en Zonnige Groetjes,

Oegt Y. Fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juli 2005 om 06:26

Assalaam Oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoehoe,

ff mezelf verbeteren maak van die drie daagjes maar twee daagjes

Met vele vriendelijke en ZONNIGE Groetjes,

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juli 2005 om 08:44

hahaha heej meid

internet cafe wella?

haha mijn vader maakt mij dood als hij mij daar zou aantreffen hahahhaa

heej fijne vakantie he

wa alaikum Salaam

oegt_najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juli 2005 om 13:27

Assalaam Oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoehoe,

Jah Jah miracels happens (m'n broertje neemtje voor een tweede X mee naar zo een Cyberruimte  Aardig kunnen broers toch wel zijn Al-hamdulilah)

Oegt_Najiha ??? Nou bij deze wil ik ff wat duidelijk maken ...

Ik zit hier niet om te zeggen een een caf�tje maar in een Cyberruimte (om het zomaar ff wat ietsje duidelijker te maken) en ook wil ik zeer duidelijk maken dat ik hier met een mahram aan m'n zij ziet namelijk m'n Grotere broer en ook met m'n hidjaab Al-hamdulilah

Ik laatje inch'allah,

Met vele vriendelijke en zonnige groetjes ,

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juli 2005 om 15:53
Salaam Aleikum,

Zoals het hoort te zijn, Alhamdullilah.


Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juli 2005 om 15:57

Assalamu alaikum,

een internet-cafe is geen "cafe", net als dat alcoholvrij bier geen "bier" is.

 

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juli 2005 om 16:16

 

hahaha mashallah,

niet so serieus nemen oegty,, maar ja ik weet wel dat mijn broer mij nooit daar ergens mee naar toe zel nemen

tsjaa tmazight h�

haha

beslama

Wa alikum asalaam

oegt_najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2005 om 10:39

Assalaam Oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoehoe,

Nog es twee daagjes later ...

MalcolmX Precies zoals het hoort (al-hamdulilah)..Ik neem m'n Dien overal mee ...

Precies Amier een internetcaf� is geen caf� zelf zie ik een caf�tje zoiets als waar je wat gaat drinken ofzow en in internetcaf� zie ik meer als een cyberruimte ...

En Oegt_Najiha, meskiena neej ik nam 't niet zo serieus op ik probeerde ff wat duidelijk te maken meid ik ben niet boos hoor wel jammer van je broer dat hij je niet wil meenemen... Nou m'n broertje stelt't soms zelf voor maar ghair (als hij ziet dat ik mij verveel ofzow maar ghair...(niet alle broers zijn hetzelfde, gelukkig maar)...

Met vriendelijke en en vele zonnige groeten,

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.107 seconden.