Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Halal anasheed??

 Post Reply Post Reply
Schrijver
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Halal anasheed??
    Geplaatst op: 08 september 2005 om 11:01

Assalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh,

De anasheed van Sami Yusuf, zijn deze halal? Want ik hoor het meeste een trommel, maar bij sommige liedjes (zoals Allahu) hoor je ook een soort van, jah ik weet echt niet wat voor instrument het is, belletjes. Een tamboerijn ofsow? Maar is dit halal, want ik dacht eigenlijk dat alleen de trommel (daff) halal was.. En ik weet het niet zeker, maar het lijkt ook wel alsof ik andere instrumenten hoor, maar het kan ook zijn dat het stemmen zijn. Maar goed, alvast bedankt voor jullie hulp, moge Allah jullie belonen met al het goede in dit leven en in het Hiernamaals, en voor degenen die deze kennis niet hebben maar wel de intentie hebben om te helpen, moge Allah jullie belonen met al het goede in dit leven en in het Hiernamaals. Ow ennuh, njah, ik wil natuurlijk wel graag een hadith ofsow erbij. ;)

Ma'salama

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.