Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Wat is er met dit kind? Weet jij het?

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Wat is er met dit kind? Weet jij het?
    Geplaatst op: 01 november 2005 om 08:49
Image
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 08:51
Image
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 08:52

 

vertel

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 08:53

Sallem alleikoum...

Voor het geval je het niet kan zien, want ik zag het ook niet op het eerste gezicht. Het kind is inderdaad niet meer in leven, neergeschoten door de zionisten.
Ina lilahie wa ina ilayie rajieoen

Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 08:55
Soebhana allah

zo'n lief kindje 
de oogjes geopend alsof hij je aankijkt. Allahoe akbar

"En zegt niet van degenen, die voor Allah's zaak zijn gedood, dat zij dood zijn - neen, zij leven,
maar gij bemerkt het niet." (Q 2:154)

"En denkt niet over degenen, die terwille van Allah zijn gedood, als doden. Neen, zij zijn levend
en bij hun Heer worden hun gaven geschonken." (Q 3:169)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 09:00

Ina lillaahi, wa ina illayhi razji3oen

la hawla quwatta illah billah,

SubhanAllah zo'n onschuldig kindje

allahoe akbar,

Moge hij een eeuwig mooi leven leiden in het paradijs inshallah,

en moge de dader eeuwig worden bestraft met het diepste van de hel inshallah

ALLAHOEMAA AMEEN!!!

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 10:05

Asalama alykoum wahrahmatoe allahie wabarakatoe

Ina Lillaahi wa ina Illayhie razij3oen

Subhanallah de kleine Shaheed! Inshallah zit hij nu met de engelen te vliegen in Al Firdaus

Wa gair inshallah

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 10:07
inshallah
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mujaheed_ila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 10:15

salam alaikoem,

inschallah

wa alaikoem salam

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 14:21
In eerste instantie geplaatst door Remco

Is het normaal om op deze manier met een overleden kindje om te gaan?
Het over de hele wereld te verspreiden en te misbruiken om geweld van
terroristen goed te praten? Ik vind het ziek dat dit gebreurt.





Begin je mond te spoelen met zeep en slik er wat van in...eh man kom op. Als dit een Joods kindje was stond heel de wereld op z'n kop...een kind is een kind!!! Waarom kan je niet zeggen, ach wat zielig!!! Ik weet het antwoord, jouw hart is van steen!!!
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 14:25
Remco heeft het over dat deze foto als propaganda lijkt te dienen, niet over hoe erg het is als een kind onnodig sterft.  Daar zal nl niemand het oneens mee zijn.
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 14:29
dit is nu weeral zo'n geval van ontkenning. Remco geef het toch gewoon toe,dit is het werk van Allah (s.w.t). er wordt hier gewoon een voorbeeldje gegeven van een baby dat dood is maar levend lijkt te zijn,en het staat in de koran geschreven en jij begint hier ineens over geen respect,......................
laa ilaha illalah
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 14:30
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Remco heeft het over dat deze foto als propaganda lijkt te dienen, niet over hoe erg het is als een kind onnodig sterft.� Daar zal nl niemand het oneens mee zijn.


ja hetzelfde gevoel krijg ik als ik die foto's van Theo zie...ze blijven er maar over door mekkeren dat er 1 Nederlander is gedood door een Moslim. Als het andersom was geweest was het allang in de doofpot gestopt!!!

Klaar hij is dood en Mohammed b zit in de Cel...morgen moeten we weer allemaal onze spug onder onze ogen stoppen anders worden we uit de trein gesleurd omdat we niet treuren om Theotje die de Islam niet meer kan beledigen...
Terug naar boven
Soldier Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 104
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Soldier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 14:42

In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door Remco

Is het normaal om op deze manier met een overleden kindje om te gaan?
Het over de hele wereld te verspreiden en te misbruiken om geweld van
terroristen goed te praten? Ik vind het ziek dat dit gebreurt.





Begin je mond te spoelen met zeep en slik er wat van in...eh man kom op. Als dit een Joods kindje was stond heel de wereld op z'n kop...een kind is een kind!!! Waarom kan je niet zeggen, ach wat zielig!!! Ik weet het antwoord, jouw hart is van steen!!!

Misschien zelfs harder als steen NAK, want er zijn stenen waar bronnen uitspringen...

2:74 Daarna verhardde zich uw hart. Zij zijn als stenen, of nog harder, want er zijn stenen, waaruit stromen ontspringen en er zijn er zeker, die splijten en er vloeit water uit. En sommige zijn er die uit vrees voor Allah neervallen. En Allah is niet achteloos, ten opzichte van wat gij doet.

De schepsels die deze roep naar aandacht en hulp bestempelen als "enkel propaganda" hebben een onmenselijke plaat voor hun kop. Wat is dan geen propaganda met dit soort gebeurtenissen? Daarnaast is dit echt niet de eerste en/of de laatste keer! Wel bewijst het hoeveel waarde jullie aan sommige mensen hechten.

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 14:49

In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Remco heeft het over dat deze foto als propaganda lijkt te dienen, niet over hoe erg het is als een kind onnodig sterft.  Daar zal nl niemand het oneens mee zijn.


ja hetzelfde gevoel krijg ik als ik die foto's van Theo zie...ze blijven er maar over door mekkeren dat er 1 Nederlander is gedood door een Moslim. Als het andersom was geweest was het allang in de doofpot gestopt!!!

Klaar hij is dood en Mohammed b zit in de Cel...morgen moeten we weer allemaal onze spug onder onze ogen stoppen anders worden we uit de trein gesleurd omdat we niet treuren om Theotje die de Islam niet meer kan beledigen...

Natuurlijk was TvG maar een mens, maar het feit dat dat zo'n oproer veroorzaakte, was door het motief van de moord.  Nederland is zo ongeveer gebouwd op tolerantie (en daar hoort vrije meningsuiting bij), en hier werd meer de grond van de samenleving afgeslacht dan TvG zelf.
Dat is trouwens niet alleen bij TvG zo, toen sjeik yassin (heette ie zo, die oude man met baard in palestina) vermoord werd, gaf dat ook heel wat oproer en media-belangstelling dan dit kindje gekregen heeft.

Maar goed, de grond van de zaak is natuurlijk dat elke dood erg is, en te betreuren.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 14:57
waarom altijd over Theo en nooit over Pim!!! Pim werd niet door een Moslim gedood en dus maakt dat het minder erg he...
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 15:04
Waar was jij toen Pim vermoord werd?  Volgens mij was de oproer daarrond even erg, en leeft dat nog steeds bij veel mensen.  Het is alleen langer geleden.
Maar goed, ik zeg net dat elke dood elke dood erg is, en ik bedoel daar mee dus "even erg" voor het geval dat je dat niet snapte uit mijn 2 posts. Ga dus niet express tegendraads lezen, als ik het s eindelijk over een bepaald punt (dat elke dood erg is) met je eens ben.
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 15:17
Salaam Aleikum,

1 woord,
Walgelijk...........

Dat jullie allemaal hier in dit topic gaan ruzieen bij het foto van een door geweld gestorven kind.....
En om nog gewoon gerust verder te discussieren over de dood van 2 personen die hier niets mee te maken hebben.

Spreek je afschuw uit, en discussieer politiek ergens anders.
Remco je woorden hadden gekund indien je ook afschuw in je tekst had opgenomen mbt de dood van het kind. Ongeacht de daders. Misschien is dat wat er bedoeld word.
En dan wil ik niet alleen jou nu uitzonderen, maar ik walg even van iedereen die hier in de topic ruzie loopt te schoppen.

Ik schaam me even zeer diep momenteel forumlid te zijn........

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 15:25
Het topic heeft door de topicstarter een politieke inslag gekregen.
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Simsalabim Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 62
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Simsalabim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 15:40
Hetzelfde als wat er dus dagelijks gebeurd met zelfmoordaanslagen, en oorlogen, in het midden van een onschuldige menigte! Honderden onschuldige kinderen, en volwassenen komen zo aan hun einde, helaas!
Terug naar boven
eduard Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 307
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote eduard Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 15:50
Jullie staan al tot de enkels in het water mensen.

Zien jullie dan niet dat een zondvloed jullie gaat verdelgen?

Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 16:16

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Het topic heeft door de topicstarter een politieke inslag gekregen.

Ben ik zo interessant kimpi dat je me weer moet hebben, nee de foto die ik heb geplaats is om mijn broeders en zusters de wonder en belofte van Allah te tonen. Maar gasten als jullie verdwaalde zieltjes kunnen hem niet begrijpen en gaan maar over politiek etc discuseren.

volgende keer kim bemoei je niet te veel met de moslims onderling, ga een leven zoeken inplaats je de hele tijd te begeven op een site waar je niet thuis hoort. Is er geen paganist site waar je lekker kan discuseren, of wil je gewoon hier zijn omdat je geen aandacht krijgt van je vriendje?

ergens geef ik hem gelijk

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 16:24

Ga op iemand anders je frustratie uitwerken. Of leidt je een beetje aan een obsessief-compulsieve afwijking?


PS: Een politiek topic is niet slecht, maar dit is er wel een, anders had je jezelf beter moeten uitleggen en niet zo snel over "zionisten" beginnen.  Ik reageerde op Malcolm, niet op jou.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 16:34
Ben je trouwens zo gefrustreerd omdat iemand je heeft laten zitten ofzo?  Gelieve dat niet op mij te projecteren dan.
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 16:51
Salaam Aleikum,

Beste lailat,
ik heb in een ander topic gepoogd om de vete te beindigen, maar helaas.....

Aangezien het binnenkort suikerfeest is verwacht ik dat je het goed gaat maken met kim. Want ik had van haar al verontschuldigingen gezien namelijk. Ik doel dan met name op persoonlijke aanvallen ;)

Het is niet dat ik het nu voor haar opneem, maar het is eigenlijk heel simpel.

Je discussieert vaak wel goed, alleen mix je het met persoonlijke aanvallen. Ik begrijp dat je het soms niet met bv kim of een andere niet moslim niet kunt vinden. Maar door ze naampjes te geven of ze belachelijk te maken op een manier die niet correct is, is niet goed.

Ik know, nu ben ik weer hypocriet bezig. Aangezien ik onlangs wat beledigends richting pentacost heb geroepen. Maar dat waren een beetje slechte (drukke) dagen voor me, en heb me volgens mij een beetje op hem afgereageerd. Hierbij dan ook mijn excuses indien hij dit leest.
Maar goed respect tonen is soms moeilijk als je aan het ruzieen bent. Maar overweeg dus je reactie alvorens je gaat posten. Of laat hem even 5 minuten staan of zo en lees hem later eens nog een keer door ;)

Voorkomt een boel negativiteit.
Aangezien ik dit ook van plan ben, hoop ik dat een aantal mensen dit ook zal overwegen...

Salaam ALeikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 17:01
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Ga op iemand anders je frustratie uitwerken. Of leidt je een beetje aan een obsessief-compulsieve afwijking?


PS: Een politiek topic is niet slecht, maar dit is er wel een, anders had je jezelf beter moeten uitleggen en niet zo snel over "zionisten" beginnen.  Ik reageerde op Malcolm, niet op jou.
Is het gek kim dat ik de bron bij vermeld dat die door een zionist is dood geschoten? Tenzij je aangesproken voelt. Ik begin het nu wel heel vervelend te vinden dat je achter me aanloopt. Nog 1 keer uitleg maar dan nog 1 keer hoop dat je het dan snapt. De foto was om een wonder te tonen van Allah dat alleen enkelt een moslim kan zien. Dat die door een zionist is dood geschoten is een feit, maar dat was even niet waar ik op doelde. Het ging om iets anders en daarom was de titel, wat is er met dit kind?weet jij het? En daar onder heb ik een aya geplaatst die daarop sloeg. Als je hem niet begrijpt dan kan je vragen waar het over gaat inplaats negatief op in te gaan. En nee je betrok mij erbij want je zegt de topicstarterdus niet sneaky doen...Maar goed dit is de laatste keer dat ik op jou reageer aangezien dit nergens naar toe leid en daar heeft mijn aghie malcolm gelijk in. Maar mijn excuus krijg je niet tenzij je de rest van de moslims die je vaak beledigd je excuus aanbied. Dit was mijn laatste reactie naar jou toe.

de groetjes

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 17:03
Politiek is niet negatief.  En ik ben blijkbaar niet de enige die het zo interpreteerde. Zionisten is trouwens sowieso een politieke benaming, je kon dat ook weglaten en het enkel over "het wonder" hebben, dat deed je echter niet.
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 17:15
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Beste lailat,
ik heb in een ander topic gepoogd om de vete te beindigen, maar helaas.....

Aangezien het binnenkort suikerfeest is verwacht ik dat je het goed gaat maken met kim. Nee aghie heb niets met haar goed te maken, aangezien ik reageer op haar bericht naar mij toe die niet vers zijn snap je het? Als ik iemand vergeving moet vragen zijn het mijn broeders en zusters, familie of kennissen als ikwat verkeerds heb gezegt. Ik discusseer met kim zoals ik ook met andere discusseer als ze een moslim weer aanvallen. Vraag me af aghie waarom het perse om kim moet gaan? Ik snap dat jij het bij hebt gelegt met haar en nu vrienden van elkaar zijn maar daar heb ik even niets mee te maken. Ik weet dat je goede bedoelingen hebt moge Allah je belonen, maar nu even niet.  Want ik had van haar al verontschuldigingen gezien namelijk. Ik doel dan met name op persoonlijke aanvallen ;) Ja, in dat geval van grote bek ja, even een snelle niet gemeende excuus, die ze later weer verpest met steken onder water. Ik neem haar even niet serieus. Ik heb Engeltje mijn excuus aangeboden omdat zij een redelijke meid is waarmee je weer kan gaan tennissen na een meningsverschil of een communicatie stoornis. Maar kim is even een ander geval snap je? Als ik haar nu mijn excuus zou aanbieden dan zou ik het niet menen, ik doe liever iets wat echt uit mijn hart komt snap je. Maar nogmaals begrijp je goedheid en dat stel ik ook op prijs dat je die poging neemt. Ghair inshaAllah. Sallem alleikoum

Het is niet dat ik het nu voor haar opneem,Lijkt er anders wel op aghie. maar het is eigenlijk heel simpel.

Je discussieert vaak wel goed, alleen mix je het met persoonlijke aanvallen.ja, tuurlijk als ik me persoonlijk aangevallen voel, we zijn mensen en vaak gaan we in verdediging dat doet iedereen hier of niet? Denk aghie dat als je het bij kim doet dat je dan hier ook iedereen moet nagaan en zeggen dat ze hun excuus aan elkaar moeten aanbieden dan stel ik dat meer op prijs dan dat het alleen om kim gaat. Dan valt het niet zo op snap je? Ik begrijp dat je het soms niet met bv kim of een andere niet moslim niet kunt vinden. Maar door ze naampjes te geven of ze belachelijk te maken op een manier die niet correct is, is niet goed. Ahaa, ZE, en de rest van de moslims die hier beledigd worden? Aghie wel met twee maten wegen. aub

Ik know, nu ben ik weer hypocriet bezig. Aangezien ik onlangs wat beledigends richting pentacost heb geroepen. Maar dat waren een beetje slechte (drukke) dagen voor me, en heb me volgens mij een beetje op hem afgereageerd. Hierbij dan ook mijn excuses indien hij dit leest.
Maar goed respect tonen is soms moeilijk als je aan het ruzieen bent. Maar overweeg dus je reactie alvorens je gaat posten. Of laat hem even 5 minuten staan of zo en lees hem later eens nog een keer door ;) Hier kan ik je geen gelijk in geven is ook vaak een goed oplossing want kwaad moet je niet met het kwaad vergelden daar geef ik je gelijk in aghie

Voorkomt een boel negativiteit.
Aangezien ik dit ook van plan ben, hoop ik dat een aantal mensen dit ook zal overwegen... InshaAllah, zal mijn best doen.
Sallem alleikoum
Salaam ALeikum,

Malcolm X
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 17:21
Als je wilt dat het niet perse steeds over mij gaat, zoek dan een andere hobby behalve steeds op mij te reageren en je frustraties op mij uit te werken.  JIJ bent degene die het om mij doet draaien!
Ik meende dat excuus trouwens wel, de bedoeling blijft (en je leeft er naar op), maar ik had me heel anders en veel beter kunnen uitdrukken.
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Edouard Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 26 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 21
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Edouard Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 17:23

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

;) Voorkomt een boel negativiteit.

En is dat goed dan?

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.108 seconden.