Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Wetenschappelijke wonderen van de koran

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
Paladin Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 juli 2005
Online status: Offline
Berichten: 350
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Paladin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Wetenschappelijke wonderen van de koran
    Geplaatst op: 11 november 2005 om 13:59


Ik heb bij dit soort discusses altijd het idee dat wij er niet genoeg vanaf weten om er wat over te kunnen zeggen, en vaak onstaat er niet al te gezellige discusses van. Ik wou eigenlijk alleen even zeggen; kun je in het vervolg geen link plaatsen?


Begrijpt het. 
Ach gezelligheid kent geen tijd ;-)
Te weinig kennis; daar is een forum toch voor ? Heb zelf geen moeite als iemand een stuk uit de Koran plaatst. Mensen verzinnen soms dingen ter plaatse.


Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 06:18

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X



Salaam Aleikum,

Laten we invulling dan maar negeren, met pagan bedoelde ik jou en met invulling bedoelde ik dat je een andere verklaring hebt voor het bestaan dan een gelovige. Misschien had ik het onduidelijk geformuleerd of misschien heb je het op een verkeerde wijze gelezen. You choose.

Mijn motieven om je ergens op te wijzen waren dus verkeerd en onjuist, aangezien je deze wantrouwt. Ik zal in de toekomst hier dan ook op letten en me ervan weerhouden om zijdelings verduidelijking proberen te scheppen als het gaat om je interpretatie van teksten.
Het was als een geste bedoeld, intentie was niet om inhoudelijk de discussie aan te gaan aangezien ik daar gisteren totaal geen behoefte aan had.

Blijkbaar zijn er nog mensen aanwezig die bij weer of geen weer altijd paraat staan om discussies aan te gaan of ze er nou behoefte aan hebben of niet.

Veel succes verder met de topic.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Ja, ik had je verkeerd begrepen, en dat van 'chicken' was om je te plagen he ;-)

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 06:22
In eerste instantie geplaatst door het licht

Salaam Aleikum er is een skelet gevonden van 3 meter dus dat is wel erg lang ja dat zijn toch reuzen in de woestijn bij saudie maar later is dat de doofpot in gestopt dat het een foto is geweest voor een wedstrijd maar het zag er wel heel erg echt uit dus laten we het er maar op houden dat Allah(swt) het beste weet hoe lang de mensen vroeger werden,wel weet ik dat er in de koraan staat dat de mensen achteruit gaan in kracht waarschijnlijk ook in lengte

 

We zijn eigenlijk vooruit gegaan in lengte, naargelang het voedingsniveau en de levenstandaard.

  en dat kan je alleen al zien aan het aantal vrouwen wat nog boven de 10 kids op deze wereld zit ofetewel dit gebeurd zeer weinig reden: emotioneel en lichamelijk zijn de vrouwen niet in staat meer veel kids op te voeden en zo zijn er nog veel meer bewijzen dat we achteruit gaan
 

Misschien willen ze dat gewoon niet? De seksuele revolutie in de jaren 60? De pil en het condoom? Meer levenskansen voor kinderen als er minder kinderen in een gezin zijn?
Ik zou zelfs zeggen, gelukkig dat bijna niemand dat meer doet (en het kan zeker wel hoor), we zijn al met meer dan genoeg hier op aarde.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Paladin Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 juli 2005
Online status: Offline
Berichten: 350
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Paladin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 12:31


hou het in evenwicht


Goed plan.



Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.