Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

gezocht: tot de islam bekeerde Belgen

 Post Reply Post Reply
Schrijver
evlyne Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 november 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote evlyne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: gezocht: tot de islam bekeerde Belgen
    Geplaatst op: 08 november 2005 om 12:32
hey!
Ik ben studente journalistiek en moet een werk maken met als titel "Steeds meer Belgen worden moslim". Nu was mijn vraag of er hier soms Belgen zijn die zich bekeerd hebben tot de islam en die ik een paar vraagjes zou mogen stellen. Het zou een grote hulp zijn!
groetjes
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 november 2005 om 12:35

Hoi Evelyne ben weliswaar geen Belg, maar hoop dat iemand je hiermee kan helpen......Sucses

groetjes

Kom op Beglische zusters en broeders waar zijn jullie wil ook graag kennis maken met mijn nieuwe broeders en zusters

sallem alleikoum

Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 november 2005 om 13:52

Salaam Aleikum

stel je vraag eens op deze website tis een belgische websites voor marokanen maar er zijn ook bekeerde belgen daaro

www.almedina.be veel succes!!!

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.