Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Islam Wetenschappen

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Girly Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 28 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Girly Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Islam Wetenschappen
    Geplaatst op: 28 december 2005 om 05:48
Salaam Alaikoem,

Zijn er mensen hier die Islam wetenschappen studeren? Of gestudeerd hebben? Zoja, op welke universiteit hebben jullie dat gedaan? En hoe was de studie? Heb je er later een kans mee om een baan te krijgen? En wat voor baanmogelijkheden zijn er als je Islam wetenschappen heb gestudeerd? Ik hoor dit liever van mensen die het hebben gestudeerd of daar mee bezig zijn, dus liever geen links naar een site, want die heb ik waarschijnlijk allemaal al gelezen. Ik vraag om meningen etc.

Wa Alaikoem Salaam,


Girly
Terug naar boven
Girly Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 28 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Girly Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 december 2005 om 08:18
Niemand.. ?? Ik zou graag in contact met deze (ex)-studenten willen komen.. Dus als je iemand kent.. waarvan ik de e-mail zou mogen zou ik dat ook zeer op prijs stellen..
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.076 seconden.