Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Nieuwe site met Islamitische kleding

 Post Reply Post Reply
Schrijver
123aicha123 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 mei 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 123aicha123 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Nieuwe site met Islamitische kleding
    Geplaatst op: 16 mei 2006 om 05:34
Salaamhaleycum Waragmathulahi wa Barakatoe,

Lieve zusters,

Er is een nieuwe site met Islamitische kleding.

Het is geen online shop, omdat kleding zelf en per bestelling word gemaakt. Op dit moment staat er ook nog niet zoveel verschillende voorbeelden op, maar je kan door middel van een foto en overleg bespreken wat je wilt laten maken, en daarom veel keuze, alles is bespreekbaar.

Neem is een kijkje. Het adres is: www.islamkleding.com

Wasalaam, en veel liefs, Aicha
Terug naar boven
123aicha123 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 mei 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 123aicha123 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 13:01
Salaam haleicum,

Nee dat heb ik niet. Ik weet ook niet waar je dat
kan kopen en om dat te maken kan niet. Heb wel een kleine borduur
functie op mijn machiene. Als ik een keer wat tegenkom met tekst zal ik dat wel melden, InscAllah

Wasalaam
Terug naar boven
Meziros Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 14 juni 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Meziros Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2007 om 16:47

Salaam alaikom,

Ik heb ook islamitische kleding te koop op mijn site www.paradisestore.nl.

Ook heb ik andere islamtische producten.

Neem een kijk en je kan gebruik maken van de juni-actie en zonder verzendkosten bestellen

Salaam alaikom

Terug naar boven
123aicha123 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 mei 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 123aicha123 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juli 2007 om 08:30
In eerste instantie geplaatst door Meziros

Salaam alaikom,

Ik heb ook islamitische kleding te koop op mijn site www.paradisestore.nl.

Ook heb ik andere islamtische producten.

Neem een kijk en je kan gebruik maken van de juni-actie en zonder verzendkosten bestellen

Salaam alaikom

 

Asalaamo aleykoum,

Leuke website, MachAllah.

Wahaleykoum salam.

 

Terug naar boven
123aicha123 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 mei 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 123aicha123 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juli 2007 om 08:35

In eerste instantie geplaatst door Khabir

Leuke initiatief.
ik heb al verschillende sites op internet gezien met moslim kleding. maar dan in het engels.

Hebben ze ook iets voor mannen, zoals bloezen en broeken of hoofdbanden met islamitische teksten er op.

zie voorbeelden:




denk aan kleding met vlaggen van islamitiesche landen en logo's. of doeken met Koran teksten etc.
zou ik graag willen hebben.

 

Asalaamoe aleykoum,

Momenteel heb ik de mogelijkheid om te borduren op kleding. Dus vlaggen van Islamitische landen, logo's is mogelijk. Ook is het mogelijk een eigen gecreeerde logo op kleding te laten borduren bij mij, door middel van speciale software kan dat gedigitaliseert worden, InscAllah. Voor Koran teksten op vlaggen, zal ik nog even moeten kijken, of dat mogelijk is. InscAllah.

Mocht er interesse zijn, stuur even een pb, de website is momenteel even offline, maar er kan via de site wel een bericht worden gestuurd.

Wahaleykoum salam. 

 

 

Terug naar boven
Meziros Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 14 juni 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Meziros Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juli 2007 om 11:10

Salaam alaikom,

Is het niet eerst handig om te kijken of het wel islamitische verantwoord is, zo'n islamitisch kledingstuk met bijvoorbeeld koranteksten erop?. Volgens mij is de Koran daarvoor niet geopenbaard.

En hoe zit het dan als je naar het toilet zou moeten? Dan dien je eerst het kledingstuk te verwijderen, want Koranverzen mogen niet op onreine plaatsen komen.

Ik zou het eerste voorleggen aan geleerden als ik jou was.

Maar Gair insha Allah.

 

Salaam alaikom

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juli 2007 om 12:44
In eerste instantie geplaatst door Meziros

Salaam alaikom,


En hoe zit het dan als je naar het toilet zou moeten? Dan dien je eerst het kledingstuk te verwijderen, want Koranverzen mogen niet op onreine plaatsen komen.


Ik zou het eerste voorleggen aan geleerden als ik jou was.


Maar Gair insha Allah.



Salaam alaikom



Dat probleem vervalt bij een lange overjas die je immers eerst uitdoet alvorens het toilet te bezoeken!
Terug naar boven
123aicha123 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 mei 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 123aicha123 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juli 2007 om 05:53
In eerste instantie geplaatst door Meziros

Salaam alaikom,

Is het niet eerst handig om te kijken of het wel islamitische verantwoord is, zo'n islamitisch kledingstuk met bijvoorbeeld koranteksten erop?. Volgens mij is de Koran daarvoor niet geopenbaard.

En hoe zit het dan als je naar het toilet zou moeten? Dan dien je eerst het kledingstuk te verwijderen, want Koranverzen mogen niet op onreine plaatsen komen.

Ik zou het eerste voorleggen aan geleerden als ik jou was.

Maar Gair insha Allah.

 

Salaam alaikom

 

Asalaamoe aleykoum, DjazzakAllahoe ghairan voor je advies,

Momenteel had ik het nog maar alleen over vlaggen en logo's. Koran teksten op vlaggen is voor mij nog een vraag. En op kleding geen optie voor mij, omdat ik niet weet of het is toegestaan, afgeraden of helemaal niet zou mogen, en wat voor mij wel duiderlijk is, ik simpelweg daaraan niet wat brood wil verdienen. Koran teksten op vlaggen wil ik inderdaad eerst weten of dat wel verantwoord is, eingelijk om de reden dat ik dacht dat  je die ook in de winkel kunt kopen. En al zou dit wel kunnen/mogen, dan is het nog de vraag of ik daar uberhoud iets mee wil gaan doen, alleen om de reden dat ik me zo voel dat ik geen brood wil verdienen aan Koran teksten.

(Dan zou ik het waarschijnlijk gratis kunnen weggeven)

Wahaleykoum salam

Terug naar boven
123aicha123 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 mei 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 123aicha123 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juli 2007 om 05:56
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Meziros

Salaam alaikom,


En hoe zit het dan als je naar het toilet zou moeten? Dan dien je eerst het kledingstuk te verwijderen, want Koranverzen mogen niet op onreine plaatsen komen.


Ik zou het eerste voorleggen aan geleerden als ik jou was.


Maar Gair insha Allah.



Salaam alaikom



Dat probleem vervalt bij een lange overjas die je immers eerst uitdoet alvorens het toilet te bezoeken!

 

Asalaamoe aleykoum,

Heb je daar ook daliel voor, InscAllah.

Wahaleykoum salam

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juli 2007 om 12:40
In eerste instantie geplaatst door 123aicha123

In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Meziros


Salaam alaikom,


En hoe zit het dan als je naar het toilet zou moeten? Dan dien je eerst het kledingstuk te verwijderen, want Koranverzen mogen niet op onreine plaatsen komen.


Ik zou het eerste voorleggen aan geleerden als ik jou was.


Maar Gair insha Allah.



Salaam alaikom


Dat probleem vervalt bij een lange overjas die je immers eerst uitdoet alvorens het toilet te bezoeken!




Heb je daar ook daliel voor, InscAllah.


Wahaleykoum salam



Nee, maar dat lijkt me ook niet nodig. Een lange overjas is immers onhandig om aan te houden als je het toilet bezoekt.
Terug naar boven
123aicha123 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 mei 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 123aicha123 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juli 2007 om 15:00
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door 123aicha123

In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Meziros


Salaam alaikom,


En hoe zit het dan als je naar het toilet zou moeten? Dan dien je eerst het kledingstuk te verwijderen, want Koranverzen mogen niet op onreine plaatsen komen.


Ik zou het eerste voorleggen aan geleerden als ik jou was.


Maar Gair insha Allah.



Salaam alaikom


Dat probleem vervalt bij een lange overjas die je immers eerst uitdoet alvorens het toilet te bezoeken!




Heb je daar ook daliel voor, InscAllah.


Wahaleykoum salam



Nee, maar dat lijkt me ook niet nodig. Een lange overjas is immers onhandig om aan te houden als je het toilet bezoekt.

 

Asalaamoe aleykoum,

Nu pas lees ik (blijkbaar) duiderlijk wat je nou schreef. Ik dacht eerst te lezen dat je bedoelde dat je een jas over de kleding kon dragen waar betreffende teksten of zouden staan, alvoorens de toilet te betreden.

Excuses moi!

Daliel is inderdaad niet nodig. Ik las jou bericht verkeerd! 

Wahaleykoum salam

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.