Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Binnenkort 1 jaar verkering. Wensbeer ver

 Post Reply Post Reply
Schrijver
nims Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nims Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Binnenkort 1 jaar verkering. Wensbeer ver
    Geplaatst op: 05 juni 2006 om 11:18
Hoi, ik heb binnenkort 1 jaar verkering en kwam een website tegen met daarop iets geinings:

http://www.wensbeer.nl 13,95 euro's voor een echte knuffelbeer inclusief verzendkosten:

http://www.wensbeer.nl/images/catalog/overview.jpg

Nu vroeg ik me af, is dit nou een leuk idee, of toch een beetje afgezaagd? Ik vind de prijs niet echt heel duur voor een echte beer, en de site ziet er wel duidelijk en betrouwbaar uit. Vinden jullie dat ik er eentje voor mijn vriendje moet bestellen?
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 juni 2006 om 13:22
Ik zou er twee doen. De tweede van rechts (blauw) en de derde van rechts (roze).
En laat over w��r een jaar nog eens horen hoe het jullie is vergaan.    
Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ~Zahra~ Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 juni 2006 om 15:28

JE hebt verkeerd naar de prijs gekeken,de allerkleinste (rechts)is de enige die 13,95 kost,verder lopen de prijzen op tot wel 23,95...

Een echte beer??????

groetjes

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
nims Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nims Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juni 2006 om 19:39
2 beren zijn wel een beetje duur. Oh ja, ik zie dat ze duurder worden ja. Maar ze zijn ook groter dan he. Dus ik denk dat het wel reel is.
Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 14:39
effe een vraagje ben jij moslim want in de islam is verkering enzo verboden.maar wat jij wil
Terug naar boven
DienaresvAllah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 10 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DienaresvAllah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2006 om 03:51

Subhana Allah.

Dit is toch een islamitisch forum? en dan zie ik al die zusters met haar wensbeertjes uitzoeken voor haar VERKERING. Relatie's voor het huwelijk zijn haram. Verwerp je dat dan verwerp je wat Allah swt voor ons beslist heeft en dan pleeg je ongeloof.

Het is trouwens ook de plicht van de muslim om de broeder/zuster te vertellen dat hetgeen wat zij doet haram is. Dan pas toon je echt broeder/zusterschap! Hoe kun je elkaar vertrouwen als je elkaar niet behoed voor het kwade?

subhana Allah!

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2006 om 04:11

Asalaam Aleikum zuster,

Ik kan er nergens uit opmaken dat Nims een Moslima is. Maar je hebt wel gelijk. Ik vondt het ook raar om te lezen dat iemand er advies om vroeg, en misschien meerdere met mij. dat verklaart waarschijnlijk de weinige reacties.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2006 om 04:18
jah broeder en zuster ik sluit me ook bij jullie meningen .
Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.