Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotendiscussie met postpentacost

 Post Reply Post Reply Pagina  <1 345
Schrijver
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Directe link naar dit bericht Onderwerp: discussie met postpentacost
    Geplaatst op: 26 juni 2006 om 05:39
In eerste instantie geplaatst door Sunni_Side_Up

Wat islam betreft heb ik hetvolgende nu al tientalle malen meegemaakt (naast liegen)...

Dat mensen zeggen ''islam is peace''

Maar dat men terrorisme en zonden niet veroordeeld, en er mensen niet op aanspreekt, onder de smoezen van

- God weet het

- Ik heb geen bewijs

- Ik weet niet wat er door hun gedachte ging

Satan is erg blij met dat gedrag, en maakt er handig gebruik van.

Als Islam hem van dienst wil zijn....ga zo door.....wil men God van dienst zijn....volg een andere weg.

Als u doelt op de hadith van boukhari dan kunt u op zijn minst mijn reactie lezen, daar heb ik geprobeerd om het een en ander uit te leggen. Wij, hier op het forum, hebben niet zoveel kennis en kunnen dus fouten maken en hebben niet altijd kennis van bepaalde bronnen. 

Islam is inderdaad Vrede, maar ook rechtvaardigheid. Heb je vijanden lief, maar ook bestrijd je vijanden als zij de grenzen overtreden. Er is een balans om Vrede totstand te brengen, want anders schaad je het aanbidden van God en kom je terecht in onderdrukking en vernedering. De Islam zorgt ervoor dat mensen vrij zijn van onrechtvaardigheid en het aanbidden lusten en begeerten.

In jouw topic over martelen kun je een foto van Ruud zien van een massagraf. Deze onrechtvaardigheid probeert de Islam te voorkomen, dus keurt de Islam geweld toe te tegen de onrechtplegers die geweld gebruiken.

Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juni 2006 om 05:40
In eerste instantie geplaatst door Sunni_Side_Up

Ik heb een duidelijk advies gehad van Jezus via de bijbel

Oordeel niet op wat mensen zeggen, oordeel op hoe ze ziin, want daaraan kan men herkennen met wat voor boom men te doen heeft. Een goede boom draagd goede vrucht, een slechte boom slechte vrucht.

Dus de theorie van de Islam over waarheid interesseerd me geen barst, zolang de in de praktijk die waarheid geen vrucht blijkt te dragen, en leven blijkt voort te brengen.

Dus, dat heb ik weer gedaan, en weer bleek ik het bekende starmien tegen gekomen, en weer heb ik de theorie laag ingeschaald, omdat de praktiijk niet deugd.

Ben maar gewoon....ben maar veilig....ben maar stil.....

Maar ik niet; ik weet wat goed en kwaad is, ik houdt mijn mond niet, en ik streef het na, en ik breng Waarheid aan het licht.



Erg vreemd dat je jezelf wel voelt aangetrokken tot het Christendom?
want die springt er nu ook niet echt uit wat goede vruchten betreft :-)
En Nee Sunni wat je aan het lict brengt is niet wat ik waarheid zou noemen.
eerder jouw eigen versie van een soort tunnelvisie wat religie betreft.
Jammer!
Groetjes Herne.
Terug naar boven
Sunni_Side_Up Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 04 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 197
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juni 2006 om 06:01

3 abd

ik las van jou: In jouw topic over martelen kun je een foto van Ruud zien van een massagraf. Deze onrechtvaardigheid probeert de Islam te voorkomen, dus keurt de Islam geweld toe te tegen de onrechtplegers die geweld gebruiken.

Zolang als Turkye zelfs nog maar ontkend dat er volkerenmoord op armeniers is geweest met 1.200.000 slachtoffers in naam van allah, terechtgesteld op een manier die nergens in de koran te vinden is, vind ik jou opmerking vol schijnheiligheid. De Islam aanpak heeft ten eerste niet gewerkt, ten tweede wordt er nog steeds schijnheilig gedaan over het feit dat hij niet gewerkt heeft, alles om de illusie ''islam is peace'' maar in stand te houden, en het kwaad te bedekken.

Internationaal zijn er nu al tientalle vergelijkbare voorbeelden van hoe ''islam is peace'' als er een grens is met andere culturen.

Holocuast is gedaan in het westen, en opgelist in het westen, en er is geen ontkenning, en geen hypocrecy

Ik heb nog liever te doen met daders, dan met hypocryte schijnheiligen.

Jezus trouwens ook.....De tollenaars waren voor verbetering vatbaar en hij verbleef liever onder hen dan onder de farizeen.

 

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1 345

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.