Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenBeledigingen

 Post Reply Post Reply Pagina  <1 2345>
Schrijver
Wadee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 195
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Beledigingen
    Geplaatst op: 07 juli 2006 om 09:36
In eerste instantie geplaatst door jennyrakahayam

Salamu 3alleykoum,

wat mij boos maakt is niet omdat ze waarheden citeren, maar de boel opblazen en valse leugens verkondigen en dit verspreiden dat slecht is voor de islaam.. Het maakt me heel boos, en ook ken ik mensen die keer op keer de naam van onze geliefde profeet Mohammed (saw) beledigen.. Ik wil ze graag terugpakken.

3alleykoum salaam


als je ze terug wilt pakken , zorg ervoor dat het legaal is ok wraak is niet de weg

de pen is machtiger dan het zwaard , en als ze je discussies niet serieus nemen , ach dan heb je in ieder geval je best gedaan en kun je ze beter negeren.
Terug naar boven
jennyrakahayam Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 juli 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2006 om 09:28
Salamu 3alleykoum,

wat mij boos maakt is niet omdat ze waarheden citeren, maar de boel opblazen en valse leugens verkondigen en dit verspreiden dat slecht is voor de islaam.. Het maakt me heel boos, en ook ken ik mensen die keer op keer de naam van onze geliefde profeet Mohammed (saw) beledigen.. Ik wil ze graag terugpakken.

3alleykoum salaam
Terug naar boven
Wadee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 195
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2006 om 08:21
In eerste instantie geplaatst door jennyrakahayam

IK BEN HEEL ERG BOOS OP BELEDIGINGEN VAN MIJN GELIEFDE PROFEET SAW

Salamu 3alleykoum wa rahmatullah wa barakatuh

De laatste tijd word vaak, als ik praat met christenen, het onderwerp aangesneden dat onze Profeet saw was getrouwd met een jong meisje Aisha (Moge Allah soebhana allahoe wa ta'ala tevreden over haar zijn).

Ik maak me vaak boos over dit soort beledigingen, hun weten niet hoe het in zijn werk ging en hoe lief de profeet saw voor haar was.. Ik krijg echt wraakneigingen van deze varkens.

Salamu 3alleykoum wa rahmatullah wa barakatuh.

P.S. Wie wil mij helpen?


Conflicten met christenen zijn helaas altijd lastig , maar leuk als je genoeg kennis hebt.Net zoals de kwestie, waar Muhammad(PBUH) die met Aisha waarvan de leeftijd niet 100% zeker te zeggen is.
Volgens de meeste Moslims komt het erop neer dat ze 9 was toen ze met de profeet verloofde...dus nog niet trouwde.
Ze trouwden pas 2 jaar later , waar ze op haar jongst 11 was.

Dit lijkt voor tegenwoordig erg jong , maar voor die tijd was het de normaalste zaak van de dag.In het hele Byzantische rijk werd de leeftijd van 8 jaar voor meiden gebruikt.

Wat de hypocriete christenen betreft, Maria kreeg Isa toen ze 14 was,en trouwde met Jozef toen ze 11 was.
En ja ook bij christenen in die tijd was dit de normaalste zaak.

Dit is maar een klein deel van Aisha en Muhammad(PBUH) maar ik hoop je te hebben geholpen.

Wa alaikumsalam
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2006 om 08:05

Zoals je op sommige andere antwoorden al gemerkt zal hebben is pedofilie hier gevoelig onderwerp..
Maar in die tijd was het perfect normaal .. dus om verwijten te maken naar de profeet .. nee hoor.
Het zou w�l verkeerd zijn om het als excuus te gebruiken om nu bepaalde daden te vergoeilijken .. (wat jammer genoeg vaak gebeurt) ..
meisje hun leeftijd op negen jaar zetten .. ik zal maar niet zeggen wat ik daarvan denk .. (waarschijnlijk zouden er paar niet zo fraaie scheldwoorden aan te pas komen)

xxxx,

stampertje

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2006 om 07:42

Marocaantje, je bent een engeltje!

 

Dank je wel Peter Pan.

I will take that as a compliment.

 

Groetjes,


Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2006 om 07:30
Marocaantje, je bent een engeltje!
Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2006 om 05:54

Hi Peter Pan,

Lang niet gesproken.

Daar is ze anders al aardig mee bezig, gezien haar opmerking over wraak en varkens.

Daar ben jij anders ook wel aardig mee bezig:

Wel zet ik vraagtekens bij een van de eerste decreten van wijlen Khomeini, die de leeftijd van meisjes om te kunnen huwen verlaagde naar 9 jaar.

Over varkens gesproken.

groeten,

PP

Groetjes,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2006 om 05:49

Daar is ze anders al aardig mee bezig, gezien haar opmerking over wraak en varkens.

Dat er vragen gesteld worden over Mohammed en Aisha is niet echt onlogisch, gezien de kinderlijke leeftijd van Aisha.

Het huwelijk tussen Aisha en Mohammed zul je ongetwijfeld goed kunnen plaatsen in de tijd waarin dit plaatsvond. Daar hoeft niet direkt een waardeoordeel over gegeven te worden.

Wel zet ik vraagtekens bij een van de eerste decreten van wijlen Khomeini, die de leeftijd van meisjes om te kunnen huwen verlaagde naar 9 jaar.

Over varkens gesproken.

groeten,

PP

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2006 om 05:30

IK BEN HEEL ERG BOOS OP BELEDIGINGEN VAN MIJN GELIEFDE PROFEET SAW

Salamu 3alleykoum wa rahmatullah wa barakatuh

De laatste tijd word vaak, als ik praat met christenen, het onderwerp aangesneden dat onze Profeet saw was getrouwd met een jong meisje Aisha (Moge Allah soebhana allahoe wa ta'ala tevreden over haar zijn).

Ik maak me vaak boos over dit soort beledigingen, hun weten niet hoe het in zijn werk ging en hoe lief de profeet saw voor haar was.. Ik krijg echt wraakneigingen van deze varkens.

Salamu 3alleykoum wa rahmatullah wa barakatuh.


Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

Een klein vraagje:

 

Wat is er zo beledigend aan het feit dat mensen zeggen dat de profeet �sallalahoe aleihi wa salam- getrouwd is geweest met een jonge meid?

 

Misschien dat het goed voor je is om je een beetje in te houden. Trek niet te snel en teveel wat van anderen aan. Verlaag je niet tot het niveau van anderen door ook respectloos te gaan praten.

 

P.S. Wie wil mij helpen?

 

Waarbij moeten we je helpen?

Gayr InchaAllaah.

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
jennyrakahayam Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 juli 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2006 om 05:03
IK BEN HEEL ERG BOOS OP BELEDIGINGEN VAN MIJN GELIEFDE PROFEET SAW

Salamu 3alleykoum wa rahmatullah wa barakatuh

De laatste tijd word vaak, als ik praat met christenen, het onderwerp aangesneden dat onze Profeet saw was getrouwd met een jong meisje Aisha (Moge Allah soebhana allahoe wa ta'ala tevreden over haar zijn).

Ik maak me vaak boos over dit soort beledigingen, hun weten niet hoe het in zijn werk ging en hoe lief de profeet saw voor haar was.. Ik krijg echt wraakneigingen van deze varkens.

Salamu 3alleykoum wa rahmatullah wa barakatuh.

P.S. Wie wil mij helpen?
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1 2345>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.