Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Arabic jokes

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Arabic jokes
    Geplaatst op: 10 mei 2007 om 06:17

Middle East

 

�God does not judge according to your bodies and appearances, but he scans your hearts and looks into your deeds." - Hadith of Prophet Mohammed
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2007 om 06:19

, das 'n gooie

assalaam,

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2007 om 08:30
Om te lachen, ja, maar ook in-en-in triest
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2007 om 08:36
In de VS zie je daar een goed voorbeeld van! Daar wordt via Bush de wereld ook gedicteerd!
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2007 om 09:38
De wereld heeft Bush toch niet gekozen? Wie heeft hem trouwens w�l gekozen? Is hij eigenlijk wel gekozen, of is hij gewoon naar die plek gekocht/gemanipuleerd?
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2007 om 09:44

Het is al langer bekend dat het presidentsschap te koop is in de VS. Laten we daar nu al decennia wereldwijd last van hebben. Het is overigens zwaar offtopic het hier over te gaan hebben!

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
tommy Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 11 maart 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 88
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tommy Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2007 om 13:17
een beetje off-topic, maar ik vind hem hier wel thuis horen



een man van 92 jaar die verwacht niet lang meer te zullen leven komt bij een taleninstituut om zich in te schrijven voor een opleiding latijn
de vrouw achter de balie vraagt hem waarom hij op deze
leeftijd en in deze conditie nog een intensieve opleiding
wil volgen, waarop de man antwoordt:
nou, ik denk dat ik makkelijker kan communiceren met petrus
wanneer ik bij de hemelpoort aan kom

juist ja, zegt de vrouw, maar wat als u nu eens niet naar de hemel gaat, maar naar de hel, wat dan?

ach, zegt de oude man,
een paar woorden duits spreken we allemaal wel
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.