Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Jood vraagt aan een moslim...

 Post Reply Post Reply
Schrijver
FBRHS Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 januari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote FBRHS Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Jood vraagt aan een moslim...
    Geplaatst op: 26 januari 2007 om 06:56

Jo0d vraagt een m0slim

Op een dag besloten de joden naar de moslims toe te gaan om ze 3 vragen te stellen over ALLAH SWT. Ze gingen naar de moslims en 1 jood zei tegen het islamitische volk: �Ik stel jullie 3 vragen als jullie ze kunnen beantwoorde dan zijn jullie echte moslims.�
Nou de jood gaat het podium op en stelt de eerste vraag: �Wat was er voor ALLAH SWT?�
De moslims wisten er geen antwoord op. De jood stelt de tweede: �Waar kijkt ALLAH SWT nu?�
De moslims wisten er weer geen antwoord op. De jood stelde tenslotte de laatste vraag: �Wat doet ALLAH SWT nu?� De moslims wisten het weer niet. Maar er stond een klein jongetje van 7 jaar met zijn vader. De jongen zei: �AUB baba, laat mij deze vragen beantwoorden.� Zijn vader zei: �Lieve zoon van me als jij antwoord op die vragen hebt zeg het dan.�
Dus de jongen stapt naar voren en zegt tegen de jood: �Stel mij die vragen weer�.
De jood kijkt de jongen aan en zegt: �Oke ik zal de vragen weer stellen. Eerste vraag: Wat was er voor ALLAH SWT?�
De jongen zei :�Ik zal jou eens wat vragen. Kan jij tot 10 tellen?�
De jood zegt: �Ja.� en hij begint tot 10 te tellen. De jonge vraagt aan de jood of hij van 10 tot 1 kan tellen? De jood zegt dat hij dat natuurlijk kan en begint van 10 tot 1 te tellen.
De jongen vraagt aan de jood: �Wat is er voor de 1?�
De jood zegt heel stoer: �0.�
�Juist dat is goed, voor ALAH SWT was er nix.....�
De jood stond versteld en zei: �Oke, volgende vraag: Waar kijkt ALAH SWT nu?�
De jongen stak een kaars aan voor de jood en zei: �Waar schijnt deze kaars allemaal?�
De jood antwoordde: �Overal.. �
De jongen zei hierop: �Ja nou ALAH SWT ziet ook alles. Hij ziet alles wat er gebeurt..�
De jood kon het niet geloven. De jood zei tegen de jongen: �Nou oke ik stel je de laatste vraag.....�
De jongen zei: �Voordat je deze vraag stelt mag ik aub op het podium en jij hier in mijn plaats? zodat alle moslims me kunnen horen.�
De jood antwoordde: �Ja natuurlijk...�
De jongen gaat het podium op en vroeg de jood om hem de laatste vraag te stellen.
De jood zei �Oke: Wat doet ALAH SWT nu??�
De jongen antwoordde: �Weet je wat ALAH SWT nu doet �. ?????? Hij haalt zonet
een jood naar beneden en een moslim omhoog.

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 januari 2007 om 06:59
maschallah  tabarakallah
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 januari 2007 om 06:43
Een verhaal met een hele lange baard.
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 januari 2007 om 06:44

In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

Een verhaal met een hele lange baard.

Sinterklaas???

 

 

Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 januari 2007 om 07:42

De jongen vraagt aan de jood: �Wat is er voor de 1?�
De jood zegt heel stoer: �0.�
�Juist dat is goed, voor ALAH SWT was er nix
.....�

Ehm, klopt t wel wat je hier zet? Dat er voooor Allah nikx was? Ik denk dat je het fout geformuleerd hebt, want in principe beweer je dan dat Allah vanaf een bepaalde tijd bestond door te zeggen dat er voor Hem niks was..

Of misschien begrijp k t verkeerd

Wa Allahu a3lem

Terug naar boven
r4mz1 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 41
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote r4mz1 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2007 om 13:11
geniaal!!!!
Terug naar boven
Zakkii_ Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 05 januari 2012
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zakkii_ Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 januari 2012 om 01:29
Ik denk dat dit eerder een mop is..
"Doordat de dag verstrijkt, wordt je levensduur korter."
Terug naar boven
dawoed Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 maart 2015
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawoed Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2015 om 15:36
In eerste instantie geplaatst door Amatoe_allah

<FONT style=": #fafafa">De jongen vraagt aan de jood: �Wat is er voor de 1?� De jood zegt heel stoer: �0.� �Juist dat is goed, voor ALAH SWT was er nix.....�


<FONT style=": #fafafa" color=#993333>Ehm, klopt t wel wat je hier zet? Dat er voooor Allah nikx was? Ik denk dat je het fout geformuleerd hebt, want in principe beweer je dan dat Allah vanaf een bepaalde tijd bestond door te zeggen dat er voor Hem niks was..


<FONT style=": #fafafa" color=#993333>Of misschien begrijp k t verkeerd


<FONT style=": #fafafa" color=#993333>Wa Allahu a3lem



In de quran staat dat allah swt geen begin en geen eind heeft.

klopt dus niet
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.