Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Bekeerden vrouwen

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Eefje Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 februari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Eefje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Bekeerden vrouwen
    Geplaatst op: 09 februari 2007 om 15:37

Hallo!

Ik weet niet of ik wel op het goede forum zit hier, maar ik hoop van wel.

Ik ben 17 jaar oud en zit in mijn eindexamenjaar. Om aan het examen mee te mogen doen, moet ik een uitgebreid werkstuk maken. Samen met een vriendin doe ik nu onderzoek naar Nederlandse vrouwen die zich hebben bekeerd tot de islam. Nu zou ik graag een heel klein interview willen houden met bekeerden vrouwen, dit kan gewoon over de mail en duurt maar 10 minuutjes. Ik hoop dus dat hier bekeerden vrouwen actief zijn die het onderstaande interview zouden willen maken en naar mij ([email protected]) zouden willen mailen:

Interview

 

  1. Vertel wat over je achtergrond. Hoe heet je? Hoe oud ben je? Studeer of werk je? En wat voor studie of beroep heb je?
  2. Ben je thuis gelovig opgevoed? (maakt niet uit welk geloof.)
  3. Hoe ben je met de islam in contact gekomen? (heb je bijvoorbeeld islamitische vrienden?)
  4. Waarom ben je bekeerd?
  5. Is je leven erg veranderd sinds je bekering?
  6. Hoe reageerde je omgeving op je bekering?
  7. Hoe denk jij over de positie van de vrouw in de islam?

Ook hoop ik dat als jullie een Nederlandse vrouw kennen die zich heeft bekeerd, haar zouden willen vragen om dit interview te maken.

 

Groetjes Eefje

Terug naar boven
Shoaib Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Shoaib Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2007 om 06:05
Misschien heb je hier ook wat aan.

Het is een interresant documentaire over 3 bekeerde vrouwen.
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?threadid=165681
Terug naar boven
Eefje Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 februari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Eefje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2007 om 05:00
Heel erg bedankt!!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.