Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Kan ik als Christen posten hier ?

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Ichthus Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 11 april 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ichthus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Kan ik als Christen posten hier ?
    Geplaatst op: 11 april 2007 om 02:35
Hoi medeburgers,

Ik zou graag als Christen op sommige elementen willen reageren cq. plaatsen (discussie aangaan). Alleen vind ik het niet van respect getuigen als ik mij vrij voel terwijl jullie dit forum liever enkel islamitisch willen houden. Vandaar dat ik mij eerst even afvraag of ik mij zo vrij mag voelen.

Ik wil eindigen, niet met de mooie dankwoorden en lofprijzingen die jullie gebruiken, maar met een groot respect voor deze opgebouwde gemeenschap. Dit forum is puurder naar de eigen levensopvatting toe dan menig christelijk forum!

Ichthus
Terug naar boven
Batman Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 augustus 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 69
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Batman Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 september 2007 om 04:39

Wat raar toch dat je al vele maanden lang hierop nog steeds geen antwoord hebt gehad, op zo'n niet meer dan beleefde vraag.

Ik ga er gewoon vanuit dat het gewoon ok� is aangezien men hier weet dat ik geen geloof m.a.w. geen moslim ben.

Groetjes,

Batman

Ignorance is our greatest enemy
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 oktober 2007 om 02:50
Beste Ichtus,
Namens beheer wil ik je van harte welkom heten op islaam.nl forum. Zoals bovenaan de site staat "Islaam.nl - Site van iedereen" dus niet alleen voor of van moslims. We geloven dat islaam is een geloof voor de gehele mensheid.

Je bent van harte welkom nogmaals om hier als christen te reageren. zolang je maar aan de forum regels houdt is iedereen vrij om hier reacties te plaatsen.

met vriendelijke groeten,
Islaam
Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
oum_habiba Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 27 december 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oum_habiba Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 december 2009 om 09:03

!!



Aangepast door oum_habiba
Terug naar boven
oum_habiba Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 27 december 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oum_habiba Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 december 2009 om 17:49
In eerste instantie geplaatst door Batman

Wat raar toch dat je al vele maanden lang hierop nog steeds geen antwoord hebt gehad, op zo'n niet meer dan beleefde vraag.

Ik ga er gewoon vanuit dat het gewoon ok� is aangezien men hier weet dat ik geen geloof m.a.w. geen moslim ben.

Groetjes,

Batman

Beste,

 

Mischien vraag jij je af waarom er niet op hem gereageerd is, en trek jij snel je conclusie. Maar je kan er ook positief van uit gaan. Het is niet dat men niet zijn belefde vraag wil beantwoorden, maar heb jij er mischien stil bij gestaan dat deze forum niet sterk bezocht wordt?

a fijn een goede dag verder

Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2009 om 13:07

is 2 jaar terug.

salaam aleykoum

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.