Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Fascinerend deel 2

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Manallos Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 11 mei 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Manallos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Fascinerend deel 2
    Geplaatst op: 11 mei 2007 om 14:25

Incha'Allah.. Allah swt zorgt er dus voor dat de elementen niet opgelost kunnen worden. Ik vind het wel een mooie ontdekking. Alsof Allah swt een spelletje met ze speelt, zo van, jullie kunnen het proberen, maar mijn schepping zullen jullie nooit snappen. Macha'Allah

Mooi die waves, jammer dat er geen stukje over staat van hoe ze ontstaan..

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 mei 2007 om 11:39

 

De wetenschap heeft in dit geval een groot probleem. Het gaat hier niet meer om toeval maar om een stuwende kracht. Laten wij die nu Allah noemen! De wetenschap is mijn kameraad, zij zal uiteindelijk bewijzen dat wij geen toeval zijn en dat ruimte, tijd en dimensie gecreeerd zijn.

InchAllah (uiteraard)

p.s. offtopic maar niet minder interessant, een gravity wave.

http://www.youtube.com/watch?v=yXnkzeCU3bE

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Manallos Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 11 mei 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Manallos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 mei 2007 om 10:43

Dus als ik het goed begrijp zullen de wonderen van Allah swt nooit opgelost kunnen worden als iets toevalligs, omdat Hij ervoor zorgt dat eigenschappen kunnen veranderen, omdat ze in de gaten gehouden worden?

Wel prachtig!

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 mei 2007 om 04:59

Salaam Alaikum Khabir,

Het is zeer interessant. Het boeiende aan dit fenomeen is dat de wetenschap eigenlijk steeds meer neigt naar een stuwende kracht i.p.v. toeval etc. Toeval is onhoudbaar op quantumniveau. Quantum-wetenschap laat een deur zien tot andere dimensies. De wetenschap weet dat er 'elementen' zijn die wij niet kunnen waarnemen maar die er wel moeten zijn. 

Juan heeft denk ik geen tijd, ik wacht nog steeds op een reactie over de opwarming van de aarde.   

Salaam 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 mei 2007 om 04:27
assalaamo aleikum,

ik had dit ook op de islamitische zender. islaam(iraanse saeliet zender) gevolgd.

je zou kunnen zeggen dat de elektronen die om elke atoom aanwezig zijn bewust zijn en van eigenschap veranderen als ze bekeken worden.

 de cognitie die in alles aanwezig is, duidt op de aanwezigheid van een hogere intelligentie en komt voor mij overeen met de eigenschappen van Allah(swt) benoemd in de volmaakte Koran. 99 schone namen/eigenschappen van Allah(swt)


assalaam,

misschien kan Juan ons verder helpen.
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 mei 2007 om 02:41

Salaam Alaikum,

Ik val regelmatig van mijn stoel van ontzag voor onze Schepper. De wetenschap weet steeds meer raadsels te ontrafelen van het universum, de opbouw, het zichtbare en het onzichtbare. Soms weet men zaken te ontrafelen die alleen maar nog meer vragen opwerpen. Zo ook dit experiment dat via een animatie (engelstalig) wordt uitgelegd.

Vooral de uitkomst is zeer interessant te noemen.

http://talkislam.wordpress.com/2006/05/29/quantum-physics-co nfirms-islam/ 

Mocht de link niet werken probeer dan deze:

http://video.google.com/videoplay?docid=-4237751840526284618

Salaam

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.