Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Fascinerend deel 2

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Bonnie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 juni 2007
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 18
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Bonnie Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Fascinerend deel 2
    Geplaatst op: 14 juli 2007 om 05:03
In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Ik kan me goed voorstellen dat de theorie een ingewikkelde is, ook ik snap veel niet van de onderliggende wetenschap.Ik kan het mij wel visualiseren. Wat mij fascineert met deze theorie is de aanwezigheid van meerdere dimensies (waarschijnlijk 11).

Meerdere dimensies, het paradijs, de hel etc? Het past allemaal in en binnen de Schepping zoals die ons is geopenbaard! Allah staat buiten de tijd, ruimte en dus ook de dimensies. Ik hoop dat ik het mag meemaken dat men via een deeltje`s versneller een graviton weten laten te verdwijnen. Dat zou een baanbrekende en fundementele slag zijn voor de mens. IncAllah mogen wij het meemaken.

 

      

IK neem aan dat je een graviton laten verschijnen (ipv verdwijnen) bedoelt? ;)

Bien s�r tu pris quelques amants... Il faut bien passer le temps... Il faut que le corps exulte... Et finalement - il nous a fallu beaucoup de talent pour �tre vieux sans �tre adulte (Jacques Brel)
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juli 2007 om 14:40
In eerste instantie geplaatst door Bonnie

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Ik kan me goed voorstellen dat de theorie een ingewikkelde is, ook ik snap veel niet van de onderliggende wetenschap.Ik kan het mij wel visualiseren. Wat mij fascineert met deze theorie is de aanwezigheid van meerdere dimensies (waarschijnlijk 11).

Meerdere dimensies, het paradijs, de hel etc? Het past allemaal in en binnen de Schepping zoals die ons is geopenbaard! Allah staat buiten de tijd, ruimte en dus ook de dimensies. Ik hoop dat ik het mag meemaken dat men via een deeltje`s versneller een graviton weten laten te verdwijnen. Dat zou een baanbrekende en fundementele slag zijn voor de mens. IncAllah mogen wij het meemaken.

 

      

IK neem aan dat je een graviton laten verschijnen (ipv verdwijnen) bedoelt? ;)

Mijn excuses voor de schrijffout, het is natuurlijk verschijnen.

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Bonnie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 juni 2007
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 18
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Bonnie Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juli 2007 om 14:49
Heb je het filmpje toevallig nog kunnen vinden?
Bien s�r tu pris quelques amants... Il faut bien passer le temps... Il faut que le corps exulte... Et finalement - il nous a fallu beaucoup de talent pour �tre vieux sans �tre adulte (Jacques Brel)
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juli 2007 om 03:13

In eerste instantie geplaatst door Bonnie

Heb je het filmpje toevallig nog kunnen vinden?

Hier staat het filmpje met Dr Quantum - Double Slit Experiment:

Have fun!

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2007 om 15:12
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Bonnie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 juni 2007
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 18
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Bonnie Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2007 om 17:39

Leuk filmpje :)

Allessinds leuker dan de internetsites waar ik er mijn hoofd over gebroken heb... ;) Een aanrader is trouwens 'a brief history of time' van Hawking.  Leesbaar voor iedereen!

Bien s�r tu pris quelques amants... Il faut bien passer le temps... Il faut que le corps exulte... Et finalement - il nous a fallu beaucoup de talent pour �tre vieux sans �tre adulte (Jacques Brel)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.