Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Pakistaanse politie vermoordt Moslims

 Post Reply Post Reply
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Pakistaanse politie vermoordt Moslims
    Geplaatst op: 03 juli 2007 om 11:50

RTL of NOS?

 

Wie vandaag de beelden heeft bekeken van de laffe aanval van de Pakistaanse politie op de vrome mannen, vrouwen en kinderen van een Moskee in Pakistan, kan dat op NOS of op RTL4 nieuws hebben gedaan.

 

Er was alleen 1 groot probleem: de ondertiteling.

 

Een dappere Pakistaanse zuster met Niqab zegt iets in de camera en de NOS vertaalt dat in hun nieuwsuitzending in de ondertiteling met:

 

�We slaan terug met zelfmoordaanslagen�

 

Ik kan zelf een beetje Urdu verstaan en de Pakistaanse niqabi zuster zegt letterlijk: �Ze hebben een meisje geschoten. En ik zeg je hierbij: We zullen daarom terug vechten.�

 

Wie weet welk woordenboek de mensen achter het NOS journaal gebruiken? Ik raad het ze aan om snel een ander woordenboek aan te schaffen. Want er zal nog veel meer gebeuren in Pakistan de komende tijd. En wat als iemand dan een keer echt in een camera zal zeggen dat er martelarenoperaties zullen worden uitgevoerd? Hoe gaan ze dat dan vertalen bij de NOS?

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 juli 2007 om 12:48
Hebben ze bewust op dat meisje geschoten Jiyuu, of zochten ze bijvoorbeeld de een of andere smeerlap die zich schuilhield tussen de vrome mensen?
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 juli 2007 om 13:27

Daar ging het niet om. Die zeer vreemde ondertitelingen van beelden van de NOS (zoals wel vaker gebeurt) en waar die vandaan komen, vind ik interessanter.

 

Wie denk je zelf dat de niqabi zuster het liefst zelf naast zich zou willen hebben? Een vrome broeder die zijn zusters beschermt of een goddeloos schepsel (politie) dat in naam van Musharraf kogels afvuurt op een groep vrouwen en kinderen?

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 juli 2007 om 15:26
wat een apen! moge Allah onze broeders en zusters beschermen Amien!
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 juli 2007 om 18:45
In eerste instantie geplaatst door Jiyuu


Want er zal nog veel meer gebeuren in Pakistan de komende tijd.


Ik vrees (en jij hoopt vermoedelijk) dat je gelijk hebt en dat er een
afschuwelijk bloedvergieten zal plaatsvinden en dat de waarheid, zoals
gebruikelijk bij strijd, het eerste en grootste slachtoffer zal zijn...
waarvan bij de ondertiteling al een eerste voorproefje.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 juli 2007 om 17:44
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Daar ging het niet om. Die zeer vreemde ondertitelingen van beelden van de NOS (zoals wel vaker gebeurt) en waar die vandaan komen, vind ik interessanter.

 

Wie denk je zelf dat de niqabi zuster het liefst zelf naast zich zou willen hebben? Een vrome broeder die zijn zusters beschermt of een goddeloos schepsel (politie) dat in naam van Musharraf kogels afvuurt op een groep vrouwen en kinderen?

 

 

Dat ligt er natuurlijk aan Jiyuu of het gedwongen of ongedwongen is.

Ik weet natuurlijk niet of jij het oke vind dat jouw broeders jullie zusters dwingen om als schild te dienen voor eventuele kogels.??

Persoonlijk vind ik het een beetje laf en ik vind dat men hier hard tegen moet optreden.

Om bij het onderwerp te blijven. in pakista zijn er een paar duizend mensen die vnden dat de Sjaria oet worden ingevoerd..

Zij denken dat het oke is om wapens te dragen, een militie te vormen etc.

zet dit tegenover de miljoenen in Pakistan die daar anders over denken. En dit zijn ook moslims jiyuu.

Wie zijn jouw broeders Jiyuu????

Die miljoenen of die paar duizend?

 

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 juli 2007 om 22:55
De broeders hebben het volste recht hun vrouwen, zusters en kinderen te beschermen tegen de mannen van Busharraf. Jullie willen maar al te graag zien dat anderen hun wapens wel inleveren, maar dat jullie zelf wel tekeer kunnen gaan met jullie wapens! Dat zal nooit gebeuren meneer Druideherne. Never ever nooit...

Wie mijn broeders zijn?
Er staat beschreven in de Hadith van Profeet Muhammad (sallalaho alaihi wasallam) dat er in de latere tijd zoals eerder bij joden (71) en christenen (72) ook is gebeurd, er bij ons ook (73) sekten zullen ontstaan, allemaal belanden in de Hel behalve (1) eentje. Je moet duidelijk het verschil nog leren tussen een Moslim en een Mu'min. Wie die ene groep is die zal overwinnen en wat hun kenmerken zijn, is duidelijk beschreven in de boeken. Ik hoop dat die ene groep mijn broeders zijn in het geloof.

Sommigen willen niet de hele Shariah, maar nemen slechts een deel van wat hun toevallig bevalt. Zoals bij een bord met eten. Dit is de aanhang van Busharraf. Dit zijn de munafiqeen. Zij willen westerse zaken mixen met de wetten van Allah. En dat is een dodelijke mix. Zij nemen niet alles wat in de Quran staat, maar slechts een deel en de rest vullen ze aan met wetten anders dan die van Allah. En wie zich hieraan schuldig maakt, is absoluut niet mijn broeder.

Ik constateer verder dat er vrijwel niks wordt gezegd over die NOS journaal ondertiteling. Wat speelt er toch in deze maatschappij? Wat wordt er gekweekt?
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juli 2007 om 04:52
De bewoordingen in de NOS-vertaling zijn mogelijk overgenomen van de Engelse simultaan-vertaling in een CNN-reportage. Daar werd ook gesproken over zelfmoordaanslagen.
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juli 2007 om 05:43
of NOS is achterlijk of NOS zijn hypocrieten
laa ilaha illalah
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juli 2007 om 07:55
Of NOS betekent Nep Ondertiteling Schrijven
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2007 om 02:49

salaam aleykoum

ik heb die geflipte mensen een email gestuurd,als ik antwoord krijg horen julie het wel misschien kunnen meer mensen hun aanspreken op het verdraaien van vertalingen en ondertiteling,dit zal ongetwijfeld wel meer gebeurd zijn,

De weg naar de waarheid duurd soms lang maar is niet onmogelijk,

Wa Aleykoum Salaam

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2007 om 10:28
Maar even ontopc,
Die leider die er tussen uit kneep in een burka is niet bepaald een dapper
mujihadeen. een laffe streek eigenlijk. Hij brengt daarmee ook nog eens
burka-vrouwen in gevaar, want je weet maar nooit of er in zo'n burka een
vrouw of een gewapende vent op je afkomt. dus eerst maar schieten en
dan verder kijken...

Nu wordt mij ook zo langzamerhand duidelijk waarom die burka zo er
nodig moest komen...moorddadige figuren kunnen zo
doodgemoedereerd hun terreurdaden plegen en er in een ideale
vermomming mee weg komen...
en dat is dan een beschermer van vrouwen en kinderen....door ze als
schild en dekmantel te gebruiken zeker...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2007 om 12:08
Ben jij altijd zo goedbelovig? Je leest net dat ze al schaamteloos liegen in de ondertiteling. Hoe hoog schat je de rest dan nog in? Heb je met je eigen ogen de imam van de Moskee zien schuilen onder een niqab? Zie je de propaganda, onzin en spectaculariteit dan niet van het hele verhaal afdruipen?
Vergelijk onze leiders niet met die van jullie. Die van jullie zitten in hun paleizen en torentjes en geven van duizenden kilometers ver de opdrachten aan hun kruisvaarders in landen van de Islam.

Wanneer gaan jullie inzien dat dit leven geen spelletje is...

moslima 82

Assalamu alaikum warahmatullah

Jzakamullahu khairan voor de moeite. Ze zullen hun leugens nooit toegeven. Ik probeerde de ondertiteling van RTL ook terug te vinden, maar dit lukte helaas niet. Dan kon iedereen zien dat westerse berichtgeving totaal leugenachtig en onbetrouwbaar is. Want het viel me op dat die het hele gebeuren anders hebben ondertiteld dan de NOS.

In ieder geval hebben onze broeders en zusters onze duahs hard nodig.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2007 om 13:00
Maar misschien liegt jiyuu ook wel: wie zegt dat hij echt Urdu verstaat. ik kan hem ook niet controleren. En dat van die burqamoslim geloof ik direct. 
שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2007 om 16:06

In eerste instantie geplaatst door Thorax

Maar misschien liegt jiyuu ook wel: wie zegt dat hij echt Urdu verstaat. ik kan hem ook niet controleren. En dat van die burqamoslim geloof ik direct. 

waarom zou hij anders en topic hierover beginnen?je kan ook tekenen over iemand krijgen,of iemand wel of niet liegt of betrouwbaar onbetrouwbaar is.

En verder hebben moslims (praktiserende)last van schuldgevoelends en zien ze liegen als een zonde en als iets harams ook zullen mensen je dan niet meer vertrouwen en je afschrijven als onbetrouwbaar enz,dit dienen wij te voorkomen (ook voor je eigen eer) door altijd de waarheid te spreken en niet te liegen of waarheden te verdraaien,

Ik heb nog geen reactie van NOS ik ga ze wel stalken misschien dat ze dan eens antwoord geven

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juli 2007 om 02:04

Journalist Brian Lanegan reist mee met een operatie van de kruisvaarders en geeft een kijkje achter de schermen van een verloren oorlog. Zes dagen lang hevige luchtsteun en zware bombardementen. In deze video is een missie te volgen waar er een record aan munitie wordt  verkwist, vele onschuldige inwoners van Afghanistan vermoord. En alles voor niks. Kortom, wat de media ons niet wil tonen. De leiding in de oorlog is nooit bij het afvallig Afghaans leger van Karzai zelf geweest. Kruisvaarders, Amerikaans, Brits en overige coalitie gebruiken locale criminelen en verkrachters als pionnen in hun vuile oorlog tegen de burgers van het Islamitisch Afghaanse gebied en hebben alle touwtjes in handen. Een smerige oorlog zonder eind al horen we continu dat de �vijand� is verslagen.

 

(1/6) http://uk.youtube.com/watch?v=Ei29TK4P0g8

(2/6) http://uk.youtube.com/watch?v=i9mowWyzunA

(3/6) http://uk.youtube.com/watch?v=8OXPAmtzumk

(4/6) http://uk.youtube.com/watch?v=AKZkc7y5M_M

(5/6) http://uk.youtube.com/watch?v=sLcFPT0W6xU

(6/6) http://uk.youtube.com/watch?v=bdSWU4AXzhA

 

Drie dingen die geen medelijden kennen voor wie dan ook: de waarheid, de tijd en ziekte. Deze drie zijn meedogenloos voor ieder mens.

Broeders en zusters maak veel duah voor je broeders en zusters, verricht je Salaat op tijd en richt je leven in met de wetten van Allah.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Medoune Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 maart 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 70
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Medoune Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2007 om 07:13

Hahahahaha....Busharraf....goed gevonden broeder Jiyuu.

Asalaam Aleikum.

Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2007 om 15:55

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

De broeders hebben het volste recht hun vrouwen, zusters en kinderen te beschermen tegen de mannen van Busharraf. Jullie willen maar al te graag zien dat anderen hun wapens wel inleveren, maar dat jullie zelf wel tekeer kunnen gaan met jullie wapens! Dat zal nooit gebeuren meneer Druideherne. Never ever nooit...

Wie mijn broeders zijn?
Er staat beschreven in de Hadith van Profeet Muhammad (sallalaho alaihi wasallam) dat er in de latere tijd zoals eerder bij joden (71) en christenen (72) ook is gebeurd, er bij ons ook (73) sekten zullen ontstaan, allemaal belanden in de Hel behalve (1) eentje. Je moet duidelijk het verschil nog leren tussen een Moslim en een Mu'min. Wie die ene groep is die zal overwinnen en wat hun kenmerken zijn, is duidelijk beschreven in de boeken. Ik hoop dat die ene groep mijn broeders zijn in het geloof.

Sommigen willen niet de hele Shariah, maar nemen slechts een deel van wat hun toevallig bevalt. Zoals bij een bord met eten. Dit is de aanhang van Busharraf. Dit zijn de munafiqeen. Zij willen westerse zaken mixen met de wetten van Allah. En dat is een dodelijke mix. Zij nemen niet alles wat in de Quran staat, maar slechts een deel en de rest vullen ze aan met wetten anders dan die van Allah. En wie zich hieraan schuldig maakt, is absoluut niet mijn broeder.

Ik constateer verder dat er vrijwel niks wordt gezegd over die NOS journaal ondertiteling. Wat speelt er toch in deze maatschappij? Wat wordt er gekweekt?

Okey Jiyuu, Inmiddels is die bezetting weer te einde zoals wel voorzien was denk ik ., maar en vraag blijft overeind.

Ik heb begrepen dat je de meerderheid van de moslims bestempeld als mu'min.

Wat dat betekend weet ik eigenlijk niet maar ik kan uit jouw woorden uitmaken dat je deze zeker niet als moslims ziet.

Volges jouw visie heeft de Islam dus eigenlijk heel weinig leden. Verbeter me maar als ik hier het niet goed begrijp.

Ee echte moslim is dus in jouw ogen hij die mensen gijzelt , Vrouwen e kinderen als schild gebruikt (teminste als dit in de naam van de islam gebeurt of anders minstens het doel van een stroming van de Islam bevorderd).

Mijn vraag? Vind je dit nu niet echt compleet immoreel? En zojawaarom bied je dan niet je verontschuldigingen aan voor dit hele gebeuren?

Want het was wl jij diedeze mensen niet alleen je broeders noemde maar ze ook nog boven alle andere mensen stelde die zichzelf ook als een moslim zien maar die volgens jouw alleen maar een Mu'min is .

Laten we het eens op afganistan betrekken

Je weet dat ik een groot tegenstander ben van de Nederlandse betrokkenheid bij Afganistan op militair gebied.

Maar Het is wel zo dat die betrokkenheid gevraagd werd door mensen uit dat parlement van Afganistan. (Voor mij zijn het enkel drugsdealers maar dat terzake)

het blijt een feit dat deze mensen claimen moslims tezijn.

Dus nederland helpt indeze Moslims.

Mijn vraag aan jou is een heel simpele.

Betwist Jij deze mensen hun moslim zijn?

Voor alle duidelijkhid en een ieder weet dat dit volgende waar is. Deze mensen zijn de aardsvijanen van de taliban in politiek opzicht.

Zijn zij Moslims in jouw ogen Ja of Neen????

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2007 om 00:05

 

Okey Jiyuu, Inmiddels is die bezetting weer te einde zoals wel voorzien was denk ik ., maar en vraag blijft overeind.

 

 

Dezelfde tactiek die Busharraf nu heeft gebruikt, heeft hij afgekeken van Amerikanen, Isra�l en NATO. Allemaal achter het masker van �winnen van harten�. Het lukt zijn westerse vrienden niet om controle te krijgen over Iraq, Afghanistan en Palestina, dus wat voor kans maakt Busharraf zelf, denk je? � juist � 0,0.

 

Er zijn honderden doden en gewonden gevallen in de Lal Moskee, maar dat maakt jou zo te zien niet veel uit. �Het zijn toch geen normale mensen�, zo denken mensen als jij toch? Ik volg ook Pakistaanse kranten en het was een bloedbad die is aangericht en de Pakistaanse overheid heeft tot en met vandaag nog niet het aantal doden willen bekendmaken. Men is ook nog steeds op �zoek� in het Lal-complex, waar ook woonhuizen staan, naar de familieleden van de broeders en zusters die zich hebben verdedigd tegen Busharraf zijn terreur. Pers is niet gewenst, dus wat ze er nu nog steeds uitvoeren, zal wel geen zuivere koffie zijn. Bewijsmateriaal van de genocide wegwerken misschien.

 

Ik weet niet of je de binnenlandse ontwikkelingen volgt van Pakistan van de afgelopen paar maanden. Als je dat zou hebben gedaan, zou je weten dat de druk op Busharraf vanuit Amerikaanse hoek, eigen politieke oppositie en ook Islamitische hoek zo hoog was geworden dat hij wel tot iets drastisch moest overgaan als dit. Dit is wat Bush in het Witte Huis begin Juni vreesde. Bush was genoodzaakt Busharraf toch te blijven steunen omdat vervanging van gezag in Pakistan nadelig is voor Amerika. (Washington, Reuters 8 juni) Bush verlangt nou eenmaal van Busharraf dat hij af en toe zijn militair uniform uitdoet en vervangt met een religieus kleed. Zie foto

 

 

  Ik heb begrepen dat je de meerderheid van de moslims bestempeld als mu'min.Wat dat betekend weet ik eigenlijk niet maar ik kan uit jouw woorden uitmaken dat je deze zeker niet als moslims ziet.

 

 

Een mu�min is iemand die ver weg uit de buurt blijft van alle verboden zaken. Bijvoorbeeld, roken, alcohol, loterijen, krasloten, overspel, liegen, moord, enz. enz. het omgekeerde dus van wat jij in je hoofd hebt zitten.

 

Ee echte moslim is dus in jouw ogen hij die mensen gijzelt , Vrouwen e kinderen als schild gebruikt (teminste als dit in de naam van de islam gebeurt of anders minstens het doel van een stroming van de Islam bevorderd).

 

 

Die Nederlanders die daar in Afghanistan steeds worden opgeblazen en steeds een paar onschuldige Afghaanse kinderen daarbij meenemen, gebruiken die de kinderen ook als schild? Waarom lopen ze met snoep? Om kinderen van je vijand om je heen te lokken en zo de vijand van je af te houden? Snoep en MP5�s, AK47, M14 en M4�s gaan niet samen.

 

Geen enkel gezond mens gebruikt een kind als schild.

 

Je weet dat ik een groot tegenstander ben van de Nederlandse betrokkenheid bij Afganistan op militair gebied.

 

 

Geen enkel mens dat gezond is bij zijn verstand, zal zeggen dat Bush en coalitietroepen goed doen in Iraq en Afghanistan. Verschil is: je hebt eenmaal mensen die alleen maar �zeggen� en mensen die ook �doen�.

 

Maar Het is wel zo dat die betrokkenheid gevraagd werd door mensen uit dat parlement van Afganistan. (Voor mij zijn het enkel drugsdealers maar dat terzake) Het blijt een feit dat deze mensen claimen moslims tezijn.  Dus nederland helpt indeze Moslims. Mijn vraag aan jou is een heel simpele. Betwist Jij deze mensen hun moslim zijn?

  

 

In de Soennah van de Profeet Muhammad (sallalaho alaihi wasallam) bestaan er 6 misdrijven die iemand acuut tot kafir maken. Onderhandelen en vragen waarom die persoon tot die daad is gekomen, hoeft dan niet. In de Islam is die persoon is een murtad (afvallige) en dient hij de straf te ontvangen van een murtad.

 

1) Zina (ongeoorloofde seks) met je vaders vrouw.

2) Tovernarij;

3) Sajda (neerwerpen/buiging) tot afgodsbeelden maken;

4) weigeren de Shariah te gebruiken en ipv daarvan, democratie/socialisme/etc.;

5) vechten aan de zijde van de kufar, maakt je ook een kafir;

6) iets wat haraam is, halaal maken. De straffen die Allah heeft opgelegd en die door leiders in Moslimlanden niet worden uitgevoerd.

 

Of er nu eentje of alle zes de punten op hun van toepassing zijn, kan je nu zelf gaan uitzoeken.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2007 om 06:01

Assalaam Aleikom,

 

Dat er tirannieke regimes bestaan in het Midden Oosten daar zijn we het over eens.  Maar moslims hebben wel een keuze en hun respons op dit vreselijke gebeuren deugt van geen kanten.

Ik heb mijn Pakistaanse zwager de laatste dagen meerderemalen gesproken op Skype.

De studenten die beweerden Koran studenten te zijn waren dat volgens hem beslist niet allemaal.  Een deel van hun behoort tot opgeschoten jeugd, verslaafd aan drugs en buiten zinnen, sommige godsdienstwaanzinnig, al sinds het begin van dit jaar gebruiken zij grof geweld tegen de bevolking, vrouwen en kinderen en eisen met hetzelfde grof geweld een shariastaat.

Hier enkele reacties uit de kranten in het MO, die ik elke morgen lees:

To defend the Red Mosque is simply scary. Muslims should be shouting the loudest to stop what is going on in these kinds of madrassas [Islamic schools]. They are their own worst enemy. There is no future with this attitude��


we ourselves are to blame for the terrible backlash against Muslims��.

We are prohibited [by God] from committing aggression, even if the enemies of Islam do so�..

 

�the case of Allah, most of them don�t, even know what religion means� Moderation �wasatiyya �is the norm in Islam.

 

Salaam..vrede...maar helaas escaleert de waanzin overal.

 

Nefertiti

�God does not judge according to your bodies and appearances, but he scans your hearts and looks into your deeds." - Hadith of Prophet Mohammed
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2007 om 10:30
mijn welgemeende advies aan jou is om echt te beginnen op te letten wie je vrienden zijn, en goed te kijken met wie je omgaat en wat je zomaar aanneemt in de media. Het is namelijk de meest domme smoes die ik in tijden heb gehoord om niet te hoeven vechten voor de waarheid. Drugsdealers, criminelen en alcoholisten die in een Moskee voor hun vrijheid strijden??? Belachelijk en onbeschaamd is het om de ware beschermers van onze Deen zo te beschrijven!!!!! Nogmaals, ik heb het vaker gezegd, neem de Quran in z'n geheel of helemaal niet. Het beschermen van je eigendommen, huis, moskee en de Islam is een verplichting voor iedere Moslim. Dat deze Pakistaanse broeders en zusters het doen en wij niet, moeten we onszelf aanrekenen. Zij zijn op een ander niveau dan jij en ik. Moge Allah hun martelaarschap accepteren en ze het hoogst bereikbare in akhira schenken. Ameen.

Honderden broeders en zusters zijn/worden (want het is nog niet afgelopen op dit moment) daar in koele bloede vermoord en het enige waarmee jij komt, is dat ze straatschoffies zijn. La ilaha illallah! Hoe durf je? Door dit soort zwartmakingen om onze eigen zwakheden te bedekken, verkeert de Oemmah in deze staat.

Shaitaan doet zijn werk goed om haat en leugen te verspreiden, maar de waarheid en onze Deen zullen uiteindelijk overwinnen. Alhamdolillah!

Deze honderden broeders en zusters hebben hun leven gegeven door de Shariah boven Shirk te plaatsen, dankzij hun pure hart en Aqeedah. Die zwager van je behoort waarschijnlijk tot het overgrote deel in Pakistan dat praat ... praat en nog eens praat over de Shariah, maar weinig ervoor doet.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2007 om 12:45

Assalaam Aleikom,

 

Ik heb mijn zwager nooit op een leugen kunnen betrappen.

Dus hoe kan jij dat wel? Welke waarheid is de echte?

Heb je de perikelen gevolgt vanaf Januari?

Mijn zwager is een moslim die zich verre houdt van de vernietigende kant van de islam waar mensen denken dat hun moordmanieren tot vrede leiden.

Jihuu, jij jouw mening en ik de mijne, ik volg jouw pad niet en jij de mijne niet, ik sluit me niet aan bij mensen die kwaad met kwaad vergelden, doe niet mee aan haat zaaien en bloed vergieten.

Dat dit niet het einde betekent weet ik, het is nog maar net het begin want erger zal het worden, allemaal voor de vrede en de goede zaak van Allah�..

Alle regels heb je juist over wat je vertelt: strijden voor behoudt van je huis, familie, religie enz.

Maar de manieren waarop en waarvoor lopen gruwelijk en bloederig uit de hand.

Naast jouw zijn er broeders en zusters die deze radicale kant van de Islam niet adoreren, geen radicale moskeeen steunen en deze weg ook niet in willen slaan.

Alleen houden zij hun mond. Jouw veroordeling aan hun is niet nodig, de mijne ook niet. Ik had liever gezien dat onze (hier in het MO) regeringen vreedzame demonstraties toestonden. Moslims kunnen dan op andere manieren hun onvrede uiten. Uiteindelijk komt alles voort uit onvrede en blijft de wereld in onvrede.

 

Salaam

 

Ga weer verder............

Nefertiti

�God does not judge according to your bodies and appearances, but he scans your hearts and looks into your deeds." - Hadith of Prophet Mohammed
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juli 2007 om 05:49
Nooit zullen we weten wat er in een gedachtenflits nog door de hoofden ging van diegenen die in de Rode Moskee de martelaarsdood stierven. In ieder geval zijn zij nu bevrijd van het geraffineerd reli-rapaille dat hen (tot) zover bracht.
Terug naar boven
Oem A. Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 juli 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oem A. Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2007 om 11:04

Allahu Akbar...hij (Ghazi Abdul Rashid ), rahimahullah, lacht!!!

 

 

Terug naar boven
Medoune Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 maart 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 70
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Medoune Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2007 om 11:35

Asalaam Aleikum Wa Rahmatulahi Wa Barakatuhu,

Toen ik zijn foto enkele dagen geleden in de krant zag staan was ook het eerste wat mij opviel dat hij lachte. Moge ALLAH Subhana Wa Ta'ala deze dappere man belonen.

Asalaam Aleikum.

Terug naar boven
Oem A. Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 juli 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oem A. Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2007 om 12:38

Biesmiellah

Hun enige schuld was dat zij met de vastberadenheid een einde te maken aan Fahshaa (verderf e.d.) in hun maatschappij de straat opgingen en de vrouw die een bordeel leidde met zich meenamen met de intentie om haar te verbeteren, waarna zij vervolgens berouw toonde en in burka de madrassah (school) verliet. Hun enige schuld was dat zij met dezelfde intentie een paar chinese vrouwen die immoraliteit verspreidden in hun omgeving meenamen en na hun te hebben geadviseerd hun lieten gaan. Zij kwamen in protest tegen het kwaad in hun maatschappij, zij waren te zien met stokken in hun handen, maar wie hebben zij ermee geslagen? Of hun enige schuld was dat zij in een land waar ��n op de twee regeringleiders betrokken is bij ��n of andere 'landmafia', een bibliotheek in beslag namen, en dit als gevolg van het bombarderen van Masaajid (moskeeen) door de regering! Tussen de grote en dure villa's van de hoofdstad, wiens meerderheid de nachten doorbrengt in de aanbidding van hun hawaa (begeerten), waren deze onschuldige, simpele, gewikkeld in hun Hijaab zuivere zielen verdiept in het reciteren van de Qoer'aan. Wie waren zij? Waar zijn zij heen?

(In eigen woorden vertaald stukje uit de column van dr. Shahid Mas'ood).

De pakistaanse regering had allang de plan van het vernietigen van Lal Masjid en Jamia Hafsah, voor eigen doeleinden. Dit incident is er slechts ��n in de rij van velen. Een ieder die verlangt naar een einde aan onrecht en onderdrukking door de invoering van Allah's Sharie'ah, is voor Busharraf een vijand.

"Ook dit wil ik duidelijk maken dat gedurende de operatie geen enkele student of studente met dwang is opgehouden in Jamia Hafsah. Alleen zij bleven hier achter wier wereld van hun harten veranderd was door de lezingen/preken van Maulana Abdul Aziz." (Abdul Rashid Ghazi in zijn wasiyyat)

Veder zegt hij, rahimahullah, dat Abdul Aziz slachtoffer is geworden van een diep complot; dat hij in zeer moeilijke tijden bepaalde mensen vetrouwde, in de hoop zo een einde te maken aan verder bloedvergiet, die hem hebben bedrogen; dat momenteel deze waarheid nog verborgen is voor de mensen, maar met de tijd zal ook dit duidelijk worden. Hij, rahimahullah, schrijft verder, dat zijn broer (Abdul Aziz) toen de aanval op hen begon, al ghusl had verricht, zijn wassiyat al had geschreven en slechts wachtte op Shahadah. Nooit is hij gevlucht uit de masjied uit doodsangst.

Het enige wat ik wil zeggen is: er is een andere kant van het verhaal. De westerse media kan de realiteit misschien wel verdraaien, maar de realiteit is niet te verbergen.

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2007 om 17:58
In eerste instantie geplaatst door Oem A.


Allahu Akbar...hij (Ghazi Abdul Rashid ), rahimahullah, lacht!!!



Dat heet "doodsgrijns" en heeft niets met lachen te maken.
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juli 2007 om 18:11
In eerste instantie geplaatst door oem a


Het enige wat ik wil zeggen is: er is een andere kant van het verhaal. De
westerse media kan de realiteit misschien wel verdraaien, maar de
realiteit is niet te verbergen.


als er 2 kanten van het verhaal zijn, dan zal ce waarheid wel in het
midden liggen...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.