Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Oude leden nog actief ?

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Jamal28 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 december 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 11
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jamal28 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Oude leden nog actief ?
    Geplaatst op: 05 december 2007 om 14:49

Salama alaykoum wara7matu Allah

Na een zeer lange tijd ( I think self a few years ago  ) ben ik hier niet meer actief geweest

De site zelf is zo te zien wel aardig opgeknapt en meer islam info is er te vinden, wal al7umdillah

Leek me leuk om eens weer een topic te openen en te kijken of er misschien nog oude leden aanwezig zijn

Nou effe denken de namen van de broeders, Abou Jabir, Malcolm X, Nak4Life, Jiyuu, Amier, Battle for Peace, Moslimboy of zoiets

En bij de zusters herinner ik me nog, Marocaantje, Yassira, Oegt_Najiha, Taqwaa pff AmmaltoeAziz of iets dergelijks

Mijn oude nick op deze site was Abou Bakr

Gair inshallah, Wa salama alaykoum wara7matu Allah

 

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2007 om 17:46

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Abou Bakr komt mij bekend voor. Goed om je terug te zien. Ik ben er in ieder geval nog. Nu kijken waar de anderen zijn gebleven : )

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2007 om 09:08
In eerste instantie geplaatst door Jamal28

Salama alaykoum wara7matu Allah

Na een zeer lange tijd ( I think self a few years ago  ) ben ik hier niet meer actief geweest

De site zelf is zo te zien wel aardig opgeknapt en meer islam info is er te vinden, wal al7umdillah

Leek me leuk om eens weer een topic te openen en te kijken of er misschien nog oude leden aanwezig zijn

Nou effe denken de namen van de broeders, Abou Jabir, Malcolm X, Nak4Life, Jiyuu, Amier, Battle for Peace, Moslimboy of zoiets

En bij de zusters herinner ik me nog, Marocaantje, Yassira, Oegt_Najiha, Taqwaa pff AmmaltoeAziz of iets dergelijks

Mijn oude nick op deze site was Abou Bakr

Gair inshallah, Wa salama alaykoum wara7matu Allah

 

 

Asalaaamoe alaikum warhamtoe allaah wa barakatuhoe,

MashaAllah leuk om jou terug te zien! Hoe is het met je broeder?

Ik ben niet meer actief, soms denk ik maar beter zo. andere dagen denk ik, subhanAllah je krijgt wel veel informatie binnen.

Ghair inshallah!

Wa alaikum salaam wahramtoe Allaah

Najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2007 om 09:22
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Abou Bakr komt mij bekend voor. Goed om je terug te zien. Ik ben er in ieder geval nog. Nu kijken waar de anderen zijn gebleven : )

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

Asalaamoe ALaikum warhamteo allah

Mashallah, leuk om jou weer terug te zien!

na 4 jaar nog steeds trouw aan islaam.nl!

mashallaah

take care sis!

wa alaikum salaam wahramtoe allah

najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2007 om 11:37

Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabaratoehoe oegt_najiha,

Ik ben er nog altijd. Dagelijks zelfs. Wanneer ik wat interessants tegen kom op het forum, dan reageer ik erop. Verder hou ik me zoet met de rest van de site. Wanneer je een site hebt zien groeien vanuit het de grond dan is het moeilijk om het los te laten. Heb toch een band met mijn Islaam.nl

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Jamal28 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 december 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 11
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jamal28 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2007 om 16:05
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Abou Bakr komt mij bekend voor. Goed om je terug te zien. Ik ben er in ieder geval nog. Nu kijken waar de anderen zijn gebleven : )

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!



Wa alaykoum salaam wara7matu Allah

Baraka Allahu Fiek oegtie, het is wel weer effe wennen na zo een lange tijd back on het forum

En zo te zien zijn er niet echt meer oude leden nog actief op islaam.nl

Ewa gair inshallah
Terug naar boven
Jamal28 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 december 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 11
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jamal28 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2007 om 16:14
In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha

In eerste instantie geplaatst door Jamal28

Salama alaykoum wara7matu Allah

Na een zeer lange tijd ( I think self a few years ago  ) ben ik hier niet meer actief geweest

De site zelf is zo te zien wel aardig opgeknapt en meer islam info is er te vinden, wal al7umdillah

Leek me leuk om eens weer een topic te openen en te kijken of er misschien nog oude leden aanwezig zijn

Nou effe denken de namen van de broeders, Abou Jabir, Malcolm X, Nak4Life, Jiyuu, Amier, Battle for Peace, Moslimboy of zoiets

En bij de zusters herinner ik me nog, Marocaantje, Yassira, Oegt_Najiha, Taqwaa pff AmmaltoeAziz of iets dergelijks

Mijn oude nick op deze site was Abou Bakr

Gair inshallah, Wa salama alaykoum wara7matu Allah

 

 

Asalaaamoe alaikum warhamtoe allaah wa barakatuhoe,

MashaAllah leuk om jou terug te zien! Hoe is het met je broeder?

Ik ben niet meer actief, soms denk ik maar beter zo. andere dagen denk ik, subhanAllah je krijgt wel veel informatie binnen.

Ghair inshallah!

Wa alaikum salaam wahramtoe Allaah

Najiha



Wa alaykoum salam wara7matu Allah

Baraka Allahu Fiek

Het gaat goed met mij oegtie wal al7umdillah

Leuk om jullie weer terug te zien, inshallah zullen er weer veel leerzame topics worden geplaats

Wa alaykoum salam wara7matu Allah

Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2007 om 06:46

Salaam Aleykoum

Ik ben er wel

 

af en toe.

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2007 om 10:15

In de Naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle

Wa Aleikoem assalaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu,

Ben af en toe nog wel actief al7amduLilah. Zoals oegtie Marocaantje al zei heb ook ik een bepaalde band met Islaam.nl : )

Ik heb hier zelfs 2 hele dierbare vriendinnen aan over gehouden dankzij Allah de Verhevene,

Leuk om de reacties van oude leden weer terug te zien, de site is mascha Allah mooi opgeknapt en minder negatieve reacties van niet moslims, alhoewel er altijd broeders en zusters aanwezig waren die de Islaam helder en duidelijk konden uitleggen met kennis en wijsheid Mascha Allah

Moge Allah onze kennis en Imaan vergroten, onze fouten en tekortkomingen vergeven, onze broeders en zusters bijstaan in hun moeilijke tijden waar ook ter wereld, Moge Allah de dwalenden leiden tot zijn Licht en Moge de Al Machtige ons Leiden tot Zijn Gehoorzaamheid Allahoema Ameen

 

7ayaakoem Allah,

Wa salaamoe3leikoem

 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2007 om 12:11

Salaam Aleykoum

Ha nog een bekende oegtie van nick

Jou posts waren ook heel leerzaam oegtie

Moge Allah over jou waken amin

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2007 om 13:04
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabaratoehoe oegt_najiha,

Ik ben er nog altijd. Dagelijks zelfs. Wanneer ik wat interessants tegen kom op het forum, dan reageer ik erop. Verder hou ik me zoet met de rest van de site. Wanneer je een site hebt zien groeien vanuit het de grond dan is het moeilijk om het los te laten. Heb toch een band met mijn Islaam.nl

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

Asalaamoe alaikum sister sweet!

mashallaah, echt goed van je, soms mis ik de site ook echt wel hoor! ik bezoek nog nauwelijks islam site's, als ik al op de pc ben, ben ik met school werk bezig en anders op msn met zusters, die ik al tijden niet meer heb gesproken! Ghair inshallah!

Islaam.nl is zeker een zeerleerzame site geweest, en is het nog steeds, en ik ben blij dat ik hem ken! en de leden heb leren kennen Alhamdoulillah.

Leuk je zo toegewijd te zien! Mashallah!

Moge Allah ta3alah over je waken (K)

Wa alaikum salaam

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2007 om 13:17

In eerste instantie geplaatst door Jamal28



Wa alaykoum salam wara7matu Allah

Baraka Allahu Fiek

Het gaat goed met mij oegtie wal al7umdillah

Leuk om jullie weer terug te zien, inshallah zullen er weer veel leerzame topics worden geplaats

Wa alaykoum salam wara7matu Allah

Asalaamoe Alaikum warhmatoe allah wa barakatuhoe,

Alhamdoulillah gaat het goed met je, jammer dat de rest foetsi is! ik denk dat sommige happy married zijn alhamdoulillah. en geen tijd meer hebben om te komen lezen en plaatsen wallahoe 3alem.

Ik hoop inshallah ook dat het weer net zo gezellig en leerzaam zal worden als een tijdje terug bidni Allah!

wa alaikum salaam wahramtoe Allah wa barakatuhoe.

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2007 om 13:22
In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz


In de Naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle

Wa Aleikoem assalaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu,

Ben af en toe nog wel actief al7amduLilah. Zoals oegtie Marocaantje al zei heb ook ik een bepaalde band met Islaam.nl : )

Ik heb hier zelfs 2 hele dierbare vriendinnen aan over gehouden dankzij Allah de Verhevene,

Leuk om de reacties van oude leden weer terug te zien, de site is mascha Allah mooi opgeknapt en minder negatieve reacties van niet moslims, alhoewel er altijd broeders en zusters aanwezig waren die de Islaam helder en duidelijk konden uitleggen met kennis en wijsheid Mascha Allah

Moge Allah onze kennis en Imaan vergroten, onze fouten en tekortkomingen vergeven, onze broeders en zusters bijstaan in hun moeilijke tijden waar ook ter wereld, Moge Allah de dwalenden leiden tot zijn Licht en Moge de Al Machtige ons Leiden tot Zijn Gehoorzaamheid Allahoema Ameen

 

7ayaakoem Allah,

Wa salaamoe3leikoem

 

Asalaaamoe Alaikum warhamteo allaah wa barakatuhoe lieverrrddjeee INOU!

hoe gaat het met je?

Allahoema Amien op je mashallah du3a oegti!

mashallah, gheghe ben ik een van die zusters :aight: hihi :P lol! Ghair inshallah!

Een van de hoofd redenen dat ik hier weg ging, was inderdaad door de negatieve reactie's van de niet-moslims. kijk als je interesse hebt oke! maar het geloof komen zwart maken! pff. dan voel ik me aangesproken, en ik heb een kort lontje op dat gebied, dus ik ben blij dat ik mezelf niet heb leren kennen. en gewoon de eer aan mezelf heb genomen. alhoewel ik wel vaak tegen hun ben uitgevallen helaas. Ghair inshallah! Inshallah zal het vanaf nu alleen maar positiever worden hier!

Ik spreek je gauw zussie lief, ik heb me minuten weer binnen gheghe! You know what i'm talking about, don;t you ;)

xx

Salaamoe alaikum

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2007 om 13:33
In eerste instantie geplaatst door moslima 82

Salaam Aleykoum

Ik ben er wel

 

af en toe.

Asalaamoe alaikum!

Mashallah sis, was je erg actief :$ ik herken je naam niet zo ��n twee drie namelijk. sme7lie! ghair inshallah

 (K)

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2007 om 14:14

In eerste instantie geplaatst door Oegt_Najiha

Asalaamoe ALaikum warhamteo allah

Mashallah, leuk om jou weer terug te zien!

na 4 jaar nog steeds trouw aan islaam.nl!

mashallaah

take care sis!

wa alaikum salaam wahramtoe allah

najiha

Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Het is ook leuk om jou terug te zien en alle andere oude bekenden. Na 4 jaar inderdaad nog steeds trouw aan Islaam.nl. Zal altijd zo blijven ook.

In eerste instantie geplaatst door Jamal28

Baraka Allahu Fiek oegtie, het is wel weer effe wennen na zo een lange tijd back on het forum

En zo te zien zijn er niet echt meer oude leden nog actief op islaam.nl

Ewa gair inshallah

Ik kan het me voorstellen dat het wennen is maar ik denk wel dat het weer leuk is de oude leden terug te zien. Al zijn er inderdaad niet meer veel oude leden actief op het forum.

In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

Ben af en toe nog wel actief al7amduLilah. Zoals oegtie Marocaantje al zei heb ook ik een bepaalde band met Islaam.nl : )

Ik heb hier zelfs 2 hele dierbare vriendinnen aan over gehouden dankzij Allah de Verhevene,

Mooi om te horen dat je via deze site 2 goede vriendinnen aan hebt overgehouden. Zo heb je toch altijd een aandenken aan Islaam.nl

In eerste instantie geplaatst door Oegt_Najiha

Alhamdoulillah gaat het goed met je, jammer dat de rest foetsi is! ik denk dat sommige happy married zijn alhamdoulillah. en geen tijd meer hebben om te komen lezen en plaatsen wallahoe 3alem.

Sommige zijn inderdaad in de tussentijd gelukkig getrouwd. Ook velen door Islaam.nl. Leden onderling. Dat zal ook wel de reden zijn misschien waarom mensen het drukker hebben en zo niet echt veel tijd overhouden voor andere dingen. Zoals jullie weten ben ik nog wel dagelijks op de site, maar goed. Ik ben dan ook getrouwd met mijn Islaam. Gelukkig getrouwd!

Ik hoop inshallah ook dat het weer net zo gezellig en leerzaam zal worden als een tijdje terug bidni Allah!

Het zou leuk zijn als het zou worden als vroeger. Een hechte groep leden. Het is aan ons om het gezellig en leerzaam te maken.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2007 om 14:58

:lol: mashallaah, zijn er huwelijken voort gekomen tussen leden!??? gheghe daar wil ik al het fijne van weten! hahahahahaha ghair inshallah

Ja, het is inderdaad aan ons, wat ik voelde me hier echt thuis. SubhanAllah je leert mensen op een of andere manier kennen. niet persoonlijk ofzo. maar toch! ghair inshallah, jullie weten wel wat ik bedoel toch :) gheghe!

nope, ik ben niet getrouwd, heb vorig jaar EINDELIJK mijn mavo diploma behaald nu doe ik havo. gheghe. ik heb alle tijd van de wereld :) (ze3ma) maar komt goed inshallah. trouwen komt later wel! ben er niet meer zo mee bezig! Alhamdoulillah! maargoed.

wat doet de rest trouwens tegenwoordig? gewoon een vraag uit interesse inshallah!

Asalaamoe alaikum

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2007 om 09:58

Wa Aleikoem salaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu,

Barak Allahoe fikoem zusters : )

Oegtie moslima 82  Djazakie Allah Jouw post waren ook mascha Allah en Ameen op je doe3a, djami3 al muslimien Inscha allah

 Oegtie  Marocaantje  jij ook Djazakie Allah, jouw herinner ik me vooral van de mooie mascha Allah gedichten en je leuke manier van discussieren vooral met PP : )

 Oegtie najiha Ben blij dat je de hint hebt begrepen haha na3m jij ben een van die 2 en de andere zuster hou ik nog even anoniem aangezien zij niet echt actief meer is maar Al7amduLilah

Gayr Inscha Allah, ik hoop dat al onze broeders en zusters het goed maken en het zou leuk zijn om weer eens van de andere te horen o.a onze Noor Al Islaam, Umm Umarah, Aboe Jabir, Yassira, Malcom X, Yijju als ik het goed spel en Rahil Amin dit is wat even in mij opkomt oja en Oegt Merjim was ook een leuke zuster mascha Allah,

Fi AmaniLlah,

Wa aleikoem salaam

 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 december 2007 om 13:47

selaam o 3alaikom warahmatollahi we barakatoh

 Ahki jamal  ik ben ook  blij je hier weer tezien machallah ,

ik ben een tijdje niet actief geweest op dit forum

omdat alle broeders en zuster  die ik hier kon  niet meer op het forum kwamen, maar nu zie ik dat  paar  broeders en zusters terug zijn  dus dan kom ik ook wat vaker inschallah

ik heb jullie allemaal gemist  het forum was leuk omdat jullie er waren .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 december 2007 om 13:52

@AmmatoelAziz
Salaamoe Alaikum warhamtoe Allah,
Mashallaah, djazakallahoe ghairen voor je vriendschap! tis me dierbaar alhamdoulilah (K) Alaikum salaam

@taqwaa
Salaamoe alaikum warhamteo Allah sista!

Hoe is het met je? lang niet gesproken. volgens mij loop ik je steeds mis op msn :( ghair inshaAllah.

Alhamdoulillah, inshaAllah worden we weer die hechte groep als eerst!

mohiem,ik ga verder met mijn schoolwerk ;) ik spreek jullie allemaal gauw weer bidniaAllah!

Wa alaikum salaam

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 december 2007 om 14:49

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

:lol: mashallaah, zijn er huwelijken voort gekomen tussen leden!??? gheghe daar wil ik al het fijne van weten! hahahahahaha ghair inshallah

Ja, er zijn al veel huwelijken uit voortgekomen. In mijn directe omgeving zijn er al een paar die via Islaam.nl hun geluk hebben gevonden.

Ja, het is inderdaad aan ons, wat ik voelde me hier echt thuis. SubhanAllah je leert mensen op een of andere manier kennen. niet persoonlijk ofzo. maar toch! ghair inshallah, jullie weten wel wat ik bedoel toch :) gheghe!

Ik weet wat je bedoelt. Het lijkt alsof je elkaar echt kent, maar dan virtueel.

nope, ik ben niet getrouwd, heb vorig jaar EINDELIJK mijn mavo diploma behaald nu doe ik havo. gheghe. ik heb alle tijd van de wereld :) (ze3ma) maar komt goed inshallah. trouwen komt later wel! ben er niet meer zo mee bezig! Alhamdoulillah! maargoed.

Gefeliciteerd met je diploma. Alles op zijn tijd en wanneer het mektab is zal jij trouwen InchaAllaah. Hoe oud ben je als ik vragen mag?

wat doet de rest trouwens tegenwoordig? gewoon een vraag uit interesse inshallah!

Zelf ben ik bezig met studeren en veel andere dingetjes daarnaast.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 december 2007 om 16:35
assalaamo aeikum wa rahmatollahi wa barakato,

broeder Jamal, ik denk niet dat je me kent, maar ik ken degene die je noemt wel, ik was een tijd weg geweest naar het land waar de grote satan heerst. ik wilde naar Mekka gaan maar, dat ging niet door ,Allah(swt) had het voor mij anders gepland.????

het is een tijd stil hier, ik mis het wel een beetje, waar blijven de interessante discussies

assalaam,
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Jamal28 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 december 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 11
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jamal28 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2007 om 13:53
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

selaam o 3alaikom warahmatollahi we barakatoh

 Ahki jamal  ik ben ook  blij je hier weer tezien machallah ,

ik ben een tijdje niet actief geweest op dit forum

omdat alle broeders en zuster  die ik hier kon  niet meer op het forum kwamen, maar nu zie ik dat  paar  broeders en zusters terug zijn  dus dan kom ik ook wat vaker inschallah

ik heb jullie allemaal gemist  het forum was leuk omdat jullie er waren .



Wa alaykoum salaam wara7matu Allah

Mashallah leuk om ook jou weer terug te zien el oegt Taqwaa

Dat is echt lang geleden toen we nog hier met zijn allen actief waren, wa Allahul musta3aan

Zo te zien zijn de agawats er nog en de broeders blijkbaar foetsie


Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2007 om 14:01
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

:lol: mashallaah, zijn er huwelijken voort gekomen tussen leden!??? gheghe daar wil ik al het fijne van weten! hahahahahaha ghair inshallah

Ja, er zijn al veel huwelijken uit voortgekomen. In mijn directe omgeving zijn er al een paar die via Islaam.nl hun geluk hebben gevonden.

Ja, het is inderdaad aan ons, wat ik voelde me hier echt thuis. SubhanAllah je leert mensen op een of andere manier kennen. niet persoonlijk ofzo. maar toch! ghair inshallah, jullie weten wel wat ik bedoel toch :) gheghe!

Ik weet wat je bedoelt. Het lijkt alsof je elkaar echt kent, maar dan virtueel.

nope, ik ben niet getrouwd, heb vorig jaar EINDELIJK mijn mavo diploma behaald nu doe ik havo. gheghe. ik heb alle tijd van de wereld :) (ze3ma) maar komt goed inshallah. trouwen komt later wel! ben er niet meer zo mee bezig! Alhamdoulillah! maargoed.

Gefeliciteerd met je diploma. Alles op zijn tijd en wanneer het mektab is zal jij trouwen InchaAllaah. Hoe oud ben je als ik vragen mag?

wat doet de rest trouwens tegenwoordig? gewoon een vraag uit interesse inshallah!

Zelf ben ik bezig met studeren en veel andere dingetjes daarnaast.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

wa alaikum salaam wahramteo Allah wa barakatuhoe!

gheghe, wie wie wie! ik ben echt benieuwd, misschien virtuele bekenden :haha: ! ghair inshallah, ik weet het van niemand, had wel een vermoeden tussen 2 leden! maar heb het nooit kunnen bewijzen! ghair inshallah!

barakAllahoe fieke! jaa gheghe het werd echt tijd voor die diploma en nu heb ik hem alhamdoulillah! Ik ben nu 18 jaar! :shame: ghair inshallah dit is mijn lot! alhamdoulillah. en hoe oud ben jij sis?

wat voor studie doe je zus? mashallah van alles en nog wat yek :p mashallah!

alaikum salaam warhamteo Allah wa barakatuhe

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Jamal28 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 december 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 11
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jamal28 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2007 om 14:11
@ Oegt_Najiha, Me brouke 3alik diploma

Wa alaykoum salam wara7matu Allah


Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2007 om 14:12

In eerste instantie geplaatst door Jamal28

@ Oegt_Najiha, Me brouke 3alik diploma

Wa alaykoum salam wara7matu Allah


djazakAllahoe ghairen

hoe is het broeder? wat doe jij tegenwoordig allemaal?

Asalaamoe Alaikum warhamtoe Allah

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2007 om 15:21

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

gheghe, wie wie wie! ik ben echt benieuwd, misschien virtuele bekenden :haha: ! ghair inshallah

Degene die ik ken die van hier zijn getrouwd, zijn geen actieve leden. Dus de nicknames zullen jou niks zeggen.

ik weet het van niemand, had wel een vermoeden tussen 2 leden! maar heb het nooit kunnen bewijzen! ghair inshallah!

Als je het niet zeker weet dan kun je het beter niet melden voordat er niets van klopt.

barakAllahoe fieke! jaa gheghe het werd echt tijd voor die diploma en nu heb ik hem alhamdoulillah! Ik ben nu 18 jaar! :shame: ghair inshallah dit is mijn lot! alhamdoulillah. en hoe oud ben jij sis?

Ik ben onlangs 20 jaar geworden.

wat voor studie doe je zus? mashallah van alles en nog wat yek :p mashallah!

Mijn studierichting is Sociaal Juridisch Medewerker Personeel en Arbeid. Daarnaast heb ik samen met mijn man een bedrijf. We maken websites & applicaties op maat. We geven ook cursussen op verschillende IT gebieden.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2007 om 15:25
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

gheghe, wie wie wie! ik ben echt benieuwd, misschien virtuele bekenden :haha: ! ghair inshallah

Degene die ik ken die van hier zijn getrouwd, zijn geen actieve leden. Dus de nicknames zullen jou niks zeggen.

ik weet het van niemand, had wel een vermoeden tussen 2 leden! maar heb het nooit kunnen bewijzen! ghair inshallah!

Als je het niet zeker weet dan kun je het beter niet melden voordat er niets van klopt.

barakAllahoe fieke! jaa gheghe het werd echt tijd voor die diploma en nu heb ik hem alhamdoulillah! Ik ben nu 18 jaar! :shame: ghair inshallah dit is mijn lot! alhamdoulillah. en hoe oud ben jij sis?

Ik ben onlangs 20 jaar geworden.

wat voor studie doe je zus? mashallah van alles en nog wat yek :p mashallah!

Mijn studierichting is Sociaal Juridisch Medewerker Personeel en Arbeid. Daarnaast heb ik samen met mijn man een bedrijf. We maken websites & applicaties op maat. We geven ook cursussen op verschillende IT gebieden.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

Salaamoe alaikum

mashallaah, nee ik hou me mondje dicht voor ik rare dingen ga zeggen die niet kloppen he, gheghe!

mashallah leuke opleiding! welk leerjaar zit je?

mashallah leuk werk ;) ga zo door sis

wa alaikum salaam

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2007 om 06:50

Salaamo3alikom warahmatollah we barkatoh

oegt oegt-naijha   barkallahofikie oegt  het gaat alhamdoelilah

goed met me  .op msn kom ik niet zovaak  .maar jou berichten via mail  lees ik graag  shokran .

Akhi jamel  Jazakallahogran  ,inschallah komen die broeders 

ook terug  nu hier geen anti islam leden zijn  hoop ik .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2007 om 16:10
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

Salaamo3alikom warahmatollah we barkatoh

oegt oegt-naijha   barkallahofikie oegt  het gaat alhamdoelilah

goed met me  .op msn kom ik niet zovaak  .maar jou berichten via mail  lees ik graag  shokran .

alaikum salaam warhamteo Allah

wa fiekie barakallah oegti, inshallah heb je wat aan mijn mailtjes gehad! Alhamdoulilah

wa alaikum salaam

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Jamal28 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 december 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 11
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jamal28 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2007 om 16:18
In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha

In eerste instantie geplaatst door Jamal28

@ Oegt_Najiha, Me brouke 3alik diploma

Wa alaykoum salam wara7matu Allah


djazakAllahoe ghairen

hoe is het broeder? wat doe jij tegenwoordig allemaal?

Asalaamoe Alaikum warhamtoe Allah



Wa iyaak

Al7umdillah gaat goed oegtie

Ik werk in de Security ( beveiliging )

Wa Allahul musta3aan

Wa alaykoum salam wara7matu Allah
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.111 seconden.