Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

The Ending

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: The Ending
    Geplaatst op: 08 september 2008 om 01:29

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

The Ending

Once upon an ending, a girl cried out her soul.
No one could hear the sorrow, nor fill the empty hole.

She hurt and lived and regret reflected in her eyes.
No one could dry her tears nor answer all the whys.

Her heart bared the weight of pain she had caused.
No one could forgive her, nor give her what she�d lost.

She tried and cried but nothing worked, so she killed herself within.
But by killing her soul, she ignored her goal, and left nowhere to begin.

All the pain and with no gain, her future had no hope.
She struggled along with every day and pulled a smile like she could cope.

Where is the mercy? Don�t all make bad mistakes?
I guess a mix of no confidence and satin is all it really takes.

For all she went through and things they�ll never know.
She had no space to breath, no one there to hold.

This girl has no choice now, it�s too late to apologize.
She must give in and agree to compromise.

Her fate is looking gloomy, no soul envies her time ahead.
She�s aware that deep inside, her happiness is dead.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 september 2008 om 22:30
assalaam,

mashaallah, goed gedicht , maar waarom altijd zo somber.
als moslim moet je vertrouwen hebben in je schepper, die rechtvaardig is en iedereen in onderhoud voorziet,

einige verdriet wat een moslim mag hebben is verdriet om zijn verdriet, want dat is een  teken van gebrek in vertrouwen jegens zijn schepper.

twakalta allallah,

Qoran: sura Joesof(jozef)
84. En hij wendde zich van hen af en zei: "O ik heb verdriet over Jozef." En zijn ogen werden gevuld met tranen van smart maar hij bedwong zich.
85. Zij zeiden: "Bij Allah, u zult niet ophouden over Jozef te praten, totdat u bent weggekwijnd of totdat u te gronde gaat."
86. Hij antwoordde: "Ik klaag alleen over mijn zorg en verdriet tot Allah en ik weet van Allah, wat u niet weet."
87. "O mijn zonen, gaat en zoekt naar Jozef en zijn broeder en wanhoopt niet aan de genade van Allah, want niemand wanhoopt aan Allah's barmhartigheid dan het ongelovige volk."



sadaghallaholatheem.


Aangepast door Khabir
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 september 2008 om 23:50
Och-arm, wat erg voor dat meiske....Maar gelukkig weten moderne meiskes wel b�ter!
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 september 2008 om 14:30

assalaam,

mashaallah, goed gedicht , maar waarom altijd zo somber.
als moslim moet je vertrouwen hebben in je schepper, die rechtvaardig is en iedereen in onderhoud voorziet


Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Sombere gedichten trekken mij meer aan. Zit veel meer gevoel en emotie in (vind ik). En natuurlijk moet we ook realisitsch blijven. Niet alles is rozengeur en maneschijn.

Och-arm, wat erg voor dat meiske....Maar gelukkig weten moderne meiskes wel b�ter!

Heet dat iets met �modern� te maken dan?

Groeten,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 september 2008 om 19:01
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

assalaam,

mashaallah, goed gedicht , maar waarom altijd zo somber.
als moslim moet je vertrouwen hebben in je schepper, die rechtvaardig is en iedereen in onderhoud voorziet


Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Sombere gedichten trekken mij meer aan. Zit veel meer gevoel en emotie in (vind ik). En natuurlijk moet we ook realisitsch blijven. Niet alles is rozengeur en maneschijn.


Ik begrijp wel wat je bedoelt met meer emotie in sombere gedichten, dat zie je ook altijd in de films en verhalen, maar die sombere gevoelens kunnen op verschillende  manieren ontstaan, wat te maken heeft met het persoon zelf waar het om gaat. de een huilt om het wereldse leven de ander alleen om wat hij zijn ziel te kort heeft gedaan in dit wereldse leven. Voor mij is dit leven een beproeving, als ik realistisch wil blijfen moet ik mijn realiteit geloven: en dat is dat het echte leven pas na je dood begint. waarvoor we meerdere malen in de Qoran voor gewaarschuwd zijn. In o.a de volgend verzen.:

2:155. En Wij zullen u een weinig beproeven door vrees, honger, verlies van bezittingen, levens en vruchten; maar verkondig blijde tijdingen aan de geduldigen,


57:20. Weet, dat het wereldse leven, alleen spel, vermaak, praalvertoon, pochelij onder elkander, wedijver in vermeerdering van rijkdom en kinderen, is als de regen waardoor het plantenleven de kwekers verblijdt. Dan droogt het op, u ziet het geel worden en vergaan. En in het Hiernamaals is er een strenge straf en Allah's vergiffenis en welbehagen. En het leven dezer wereld is niets anders dan een zaak van begoocheling


Als je Allah subhanna wa taala als vriend meent is het leven met al zijn kwade wel altijd roze geur en manenschijn.

allah weet wat ieder ziel kan dragen, moge allah ons vergeven en zuiveren zo dat hij ons kan schenken van zijn kennis en wijshei.

La ila ha illalla wa allah o al wahaab.

assalaam.



Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 september 2008 om 00:07


Die weten zich wel uit de somberheid te werken

Aangepast door ICN
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.