Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

25+ en single

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Leyla Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 29 augustus 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 302
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Leyla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: 25+ en single
    Geplaatst op: 14 oktober 2008 om 15:43

Salam Ale'ykoem,

Het is alweer een jaar of 2 geleden dat ik hier voor het laatst erg actief was. Ik heb het erg druk gehad met studie en werk, ik weet dat het een stomme smoes is, maar zal insha' Allah in het vervolg wat vaker op deze site aanwezig zijn.

Ik open deze topic omdat ik de volgende vraag heb: ik ben zelf een meid van 26 jaar en single. Ik ben echter wel toe om mij te settelen, maar heb het idee dat er erg weinig serieuze jongemannen op de aarde rondlopen. Ligt het aan mij, of ervaren andere dames van 25+ hetzelfde?

En zijn er ook jongemannen van 25+ die behoefte hebben om zich te settelen? Zo ja, waarom zijn jullie op het moment dan nog single?

Groetjes,

Leyla

The Believers In Their Mutual Friendship, Mercy & Afflection Are Like One Body: If Any Part Of It Complains, The Rest Of The Body Will Also Stay Awake In Pain.
Terug naar boven
Salim Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 september 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 33
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Salim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2008 om 23:45

Hey Leyla,

Ik vind 26 jaar nog best oud voor een niet getrouwde vrouw..ik vraag me af of je snel een man zult vinden op deze leeftijd.. Velen Marokkanen hebben toch liever een jongere vrouw en 24/25+ is toch meestal geen optie meer voor ze..

Dat is tenminste wat ik zie in mijn omgeving en de mensen die ik ken...

Groetjes

Doe wat je wil, praten doen ze toch.... maar doe NIET wat Allah NIET wil.. want de dood is nabij...
Terug naar boven
Leyla Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 29 augustus 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 302
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Leyla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 oktober 2008 om 13:22
In eerste instantie geplaatst door Salim

Hey Leyla,

Ik vind 26 jaar nog best oud voor een niet getrouwde vrouw..ik vraag me af of je snel een man zult vinden op deze leeftijd.. Velen Marokkanen hebben toch liever een jongere vrouw en 24/25+ is toch meestal geen optie meer voor ze..

Dat is tenminste wat ik zie in mijn omgeving en de mensen die ik ken...

Groetjes

 

Hoi Salim,

Nou bedankt voor de deuk in mijn ego!  

Waarom is 25+ geen optie meer? Zijn dat geen mooie, volwassen en serieuze vrouwen dan?

Groetjes,

Leyla

The Believers In Their Mutual Friendship, Mercy & Afflection Are Like One Body: If Any Part Of It Complains, The Rest Of The Body Will Also Stay Awake In Pain.
Terug naar boven
Amirra Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 05 juni 2003
Locatie: Qatar
Online status: Offline
Berichten: 114
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amirra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2008 om 12:51

Hoi iedereen,

Ik ben het niet eens met Salim. Ja er zijn inderdaad mannen die zo denken (en dat is ook hun goed recht om zo te denken).

Maar Leyla...er zijn ook genoeg mannen die niet meteen naar leeftijd kijken, maar andere zaken belangrijker vinden en aan de hand daarvan hun keuze maken.

Je moet maar zo denken: die mannen die vrouwen van 26 jaar al TE oud vinden (zegt wat over hun denkwijze), die zouden sowieso niet bij jou passen .

Groetjes,

Je oude vriendinnetje

De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag,
en het beste van hen zijn degenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen.
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2008 om 14:21

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Ik ben het wel met Salim eens. Toch denken de meeste Marokkaanse mannen zo. Dat is een feit. Dus je kansen worden nu gewoon eenmaal minder.  Persoonlijk vind ik 25/26 ook een beetje neigen naar de oude kant.

Ieder zijn opvatting en mening of course.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Amirra Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 05 juni 2003
Locatie: Qatar
Online status: Offline
Berichten: 114
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amirra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2008 om 16:05

Hoi Leyla,

Het maakt eigenlijk ook niets uit wat anderen er allemaal van vinden. Iedereen heeft zijn eigen mening en iedereen weet het het beste. Het gaat om jou en hoe jij in het leven staat. Of je nou bewust er voor gekozen hebt om niet eerder te trouwen of dat de omstandigheden zo waren, het kan allebei en alles gebeurt met mektab. Ik heb er bijvoorbeeld bewust voor gekozen (en was natuurlijk ook mektab) om rond mijn 24ste te trouwen. Toen ik 19,20,21,22 was moest ik  niet aan trouwen denken. En ik ben heel erg blij met mijn keuze en sta er nog steeds achter. Maar dat geld voor mij persoonlijk en zo is dat voor iedereen anders.

Op terug te komen op je topic; ja er zijn tuurlijk wel leuke serieuze jongemannen! En als het mektab is insha' Allah dan kom jij DE serieuze, leuke, aardige etc etc jongeman tegen die ook op jou heeft zitten wachten

Groetjes,

Moi

 

 



Aangepast door Amirra
De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag,
en het beste van hen zijn degenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen.
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2008 om 22:28

Ik ken een broeder voor je van 30? pm me maar als je interesse hebt:$

Daarnaast, er is niks mis met een vrouw die ouder is. Liever een volwassen vrouw die weeet waar ze aan toe is, en weet waar ze voor staat dan shien jonkie van 12(bijna letterlijk:moe:) die niet eens weten wat de etiquetten zijn van het huwelijk!

Ken genoeg oudere vrouwen die niet zijn getrouwd, nou serieus die mannen weten niet wat ze missen, anders stonden ze wel voor ze in de rij.

Ik denk dat dit soort mannen gewoon bang zijn deze vrouwenn iet aan te kunnen daarnaast denk ik dat de moeder van de man ook heel veel invloed heeft op de keuze van een partner. ken genoeg vrouwen die willen dat hun zoon van 35 trouwt met een meid van 20. het is triest ik weet het. maar ja marokkanen he :moe:

allahie7fald.

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2008 om 23:12

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Blijkbaar doet het er wel toe hoe anderen erover denken anders zou ze hierover geen topic openen. Natuurlijk zijn er serieuze mannen (zoals Amirra ook zegt) en mocht het mektab zijn, dan zal er iemand op jouw pad komen. Alleen lijkt het mij wel gewoon moeilijker vanwege je leeftijd.

Ik ken een broeder voor je van 30? pm me maar als je interesse hebt:$

Dit is geen dating site.

Liever een volwassen vrouw die weeet waar ze aan toe is, en weet waar ze voor staat dan shien jonkie van 12(bijna letterlijk:moe:) die niet eens weten wat de etiquetten zijn van het huwelijk!

Niemand heeft het hier over een 12-jarige die gaat trouwen. Appels moet je niet met peren gaan vergelijken.

Ken genoeg oudere vrouwen die niet zijn getrouwd, nou serieus die mannen weten niet wat ze missen, anders stonden ze wel voor ze in de rij.

Blijkbaar weten ze wel wat ze missen en staan ze daarom niet in de rij.

Ik denk dat dit soort mannen gewoon bang zijn deze vrouwenn iet aan te kunnen daarnaast denk ik dat de moeder van de man ook heel veel invloed heeft op de keuze van een partner.

Waarom zouden mannen bang moeten zijn om deze vrouwen niet aan te kunnen? Het is je eigen keus om te trouwen met wie je wilt, ongeacht de leeftijd ervan. Dat wil niet zeggen dat je een vrouw van een bepaalde leeftijdscategorie wel of niet zou aankunnen.

ken genoeg vrouwen die willen dat hun zoon van 35 trouwt met een meid van 20. het is triest ik weet het. maar ja marokkanen he

Waarom is het triest dat een 35-jarige trouwt met een 20-jarige?

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2008 om 19:29
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Blijkbaar doet het er wel toe hoe anderen erover denken anders zou ze hierover geen topic openen. Natuurlijk zijn er serieuze mannen (zoals Amirra ook zegt) en mocht het mektab zijn, dan zal er iemand op jouw pad komen. Alleen lijkt het mij wel gewoon moeilijker vanwege je leeftijd.

Wa alaikum sallaam. Er zijn anders ook genoeg mannen van boven de 25 die neit zijn getrouwd, waarom is het voor hun niet moeilijk dan? echt onzin dit.

Dit is geen dating site.

Ik help het lot alleen een beetje. ik typ hier niet een heel verhaal over de broeder. mocht ze interesse hebben dan gaan we prive verder. klaar. Wie heeft het uberhaubt over daten? :maf:

Niemand heeft het hier over een 12-jarige die gaat trouwen. Appels moet je niet met peren gaan vergelijken.

Ik vergelijk niks, ik zeg alleen wat ik zie. als ik kijk naar de meisjes van 18 die nu trouwen denk ik zonde. Je weet nog niet eens zelf wie je bent waarom ga je nu al trouwen. en inderdaad scheiden ze wel op een kort termijn. Allahie7fald. Er zijn natuurlijk ook W�L volwassene tussen op hun 18e. maar de meeste die ik ken houden een huwelijk niet vol.

Blijkbaar weten ze wel wat ze missen en staan ze daarom niet in de rij.

Nou respect voor de mannen die wel voor ze in de rij staan in ieder geval.

Waarom zouden mannen bang moeten zijn om deze vrouwen niet aan te kunnen? Het is je eigen keus om te trouwen met wie je wilt, ongeacht de leeftijd ervan. Dat wil niet zeggen dat je een vrouw van een bepaalde leeftijdscategorie wel of niet zou aankunnen.

Vooral bij marokkaanse mannen zie je dat ze toch net iets hoger willen staan dan hun vrouw, en ja als een vrouw van 25 goed gestudeert is en werkt is het al snel Uhh Nee..

Waarom is het triest dat een 35-jarige trouwt met een 20-jarige?

Omdat ze niet met haar trouwen omwille van islam, maar ze3ma om haar schoonheid, ik vind dat triest. Dan val je letterlijk op iemand van 15 jaar jonger. Subhanallah had je kind kunnen zijn. Ik vind dat triest ja.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2008 om 00:28
Marocaantje, een vraag aan jou:
Ik heb heb dochter van 16 jaar en een dochter van 19 jaar. W�t moet ik denken en doen wanneer een man van -zeg- 35 jaar bij mij op de stoep staat en zegt dat hij met ��n van hen wil trouwen? Geef mij a.u.b. raad. Ik ben hun vader.
Alzukar



Aangepast door alzukar
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2008 om 13:39
hahahaha gewoon weg geven, is gezond in deze tijd :P
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2008 om 14:28

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

Wa alaikum sallaam. Er zijn anders ook genoeg mannen van boven de 25 die neit zijn getrouwd, waarom is het voor hun niet moeilijk dan? echt onzin dit.

 

Omdat mannen meestal op een latere leeftijd trouwen en omdat ze ook later volwassen worden.

 

Ik help het lot alleen een beetje. ik typ hier niet een heel verhaal over de broeder. mocht ze interesse hebben dan gaan we prive verder. klaar. Wie heeft het uberhaubt over daten?

 

Het lot helpt zichzelf wel.

 

Ik vergelijk niks, ik zeg alleen wat ik zie. als ik kijk naar de meisjes van 18 die nu trouwen denk ik zonde. Je weet nog niet eens zelf wie je bent waarom ga je nu al trouwen. en inderdaad scheiden ze wel op een kort termijn. Allahie7fald. Er zijn natuurlijk ook W�L volwassene tussen op hun 18e. maar de meeste die ik ken houden een huwelijk niet vol.

 

Dat heeft dat misschien te maken met de mensen in jouw omgeving.

 

Nou respect voor de mannen die wel voor ze in de rij staan in ieder geval.

 

Ze stonden toch niet in de rij.

 

Vooral bij marokkaanse mannen zie je dat ze toch net iets hoger willen staan dan hun vrouw, en ja als een vrouw van 25 goed gestudeert is en werkt is het al snel Uhh Nee..

 

Dat is onzin. Veel Marokkaanse mannen zijn nu ook hoogopgeleid en verdienen goed dus ze hebben helemaal niets te �vrezen�.

 

Omdat ze niet met haar trouwen omwille van islam, maar ze3ma om haar schoonheid,

 

Is dat erg? Dat je trouwt vanwege schoonheid?

 

ik vind dat triest. Dan val je letterlijk op iemand van 15 jaar jonger. Subhanallah had je kind kunnen zijn. Ik vind dat triest ja.

 

Jij weet niet wat de beweegredenen zijn om te gaan trouwen met iemand die 15 jaar jonger is dan jij. Liefde valt niet te controleren en is gelukkig niet leeftijdgebonden. Gelukkig denken velen er toch anders over.

 

Jullie Zuster Fi Dien!!



Aangepast door Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2008 om 14:30

Marocaantje, een vraag aan jou:
Ik heb heb dochter van 16 jaar en een dochter van 19 jaar. W�t moet ik denken en doen wanneer een man van -zeg- 35 jaar bij mij op de stoep staat en zegt dat hij met ��n van hen wil trouwen? Geef mij a.u.b. raad. Ik ben hun vader.
Alzukar

 

Hoi Alzukar,

 

Je dochter van 16 is nog wettelijk minderjarig. *Dus dat mag nog niet h* Voor de rest hangt het af per persoon. Hoe is hij etc..

 

In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha

hahahaha gewoon weg geven, is gezond in deze tijd :P

 

Dat was het altijd al.

 

Groetjes

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2008 om 00:23
Volgens mij, Marocaantje, ben jij geen vrouw.
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2008 om 22:11

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Volgens mij, Marocaantje, ben jij geen vrouw.

Typisch een antwoord voor jou als je niets meer te zeggen hebt. Anders had ik je nog serieus genomen ook.

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2008 om 00:47
Jouw meten met twee maten in bovenstaande waar het mannen en vrouwen betreft staat me niet aan, Marocaantje. Je trekt daarbij duidelijk de kant op van de mannen die naar hun fysieke wensen bediend willen worden. Dus nogmaals: volgens mij ben je geen vrouw, althans zeker niet in de geest.


Aangepast door alzukar
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2008 om 08:39
Je blijft grappig
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 oktober 2008 om 12:06
Of vervelend natuurlijk
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 oktober 2008 om 12:07

Dat zijn jouw woorden

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 oktober 2008 om 00:19
Waarom krijg ik hier overigens op mijn vraag (hierboven, 20 oktober 2008, 00.28 uur) niet de raad om de maagdelijkheid van die meneer van 35 jaar te onderzoeken alvorens hem toestemming te geven om dichter tot mijn dochters te naderen?
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 oktober 2008 om 09:41

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Waarom krijg ik hier overigens op mijn vraag (hierboven, 20 oktober 2008, 00.28 uur) niet de raad om de maagdelijkheid van die meneer van 35 jaar te onderzoeken alvorens hem toestemming te geven om dichter tot mijn dochters te naderen?

 

 hoe groot is de kans dat hij zijn wilde haren al wel kwijt is? 99,9%?

moet je dat nog testen tegenwoordig kun je er alvan uitgaan :( helaas

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 november 2008 om 19:16

assalaam o aleykum,

ik ben een bijna serieuze jongenman, die een 26 jarige jongedame als vrouw zou accepteren, mits ze me hart kan raken.  ze moet ook lekker kunnen koken, hoogopgeleid zijn,begripvol,gelovig(monotheist, geen jood),gezellig,netjes,sportief en natuurlijk aantrekkelijk zijn en het belangrijkste van allemaal: bereid zijn om alles te geven omwille van haar schepper.

ik kan natuurlijk ook een van 18+ importeren, uit mijn eigen land en wachten tot ze 21 wordt. want een 18 jarige uit mijn land is even volwassen als een 28 jarige uit het westen.

asalaam o aleikum wa rahamtollah.

 

 

 

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2008 om 16:35

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Waarom krijg ik hier overigens op mijn vraag (hierboven, 20 oktober 2008, 00.28 uur) niet de raad om de maagdelijkheid van die meneer van 35 jaar te onderzoeken alvorens hem toestemming te geven om dichter tot mijn dochters te naderen?

Indien jij dat belangrijk vindt, dan moet jij dat zeker gaan doen. Je hoeft niet te wachten op iemand anders totdat hij/zij dat advies aan jou gaat geven.

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2008 om 16:44
In eerste instantie geplaatst door Khabir

assalaam o aleykum,

ik ben een bijna serieuze jongenman, die een 26 jarige jongedame als vrouw zou accepteren, mits ze me hart kan raken.  ze moet ook lekker kunnen koken, hoogopgeleid zijn,begripvol,gelovig(monotheist, geen jood),gezellig,netjes,sportief en natuurlijk aantrekkelijk zijn en het belangrijkste van allemaal: bereid zijn om alles te geven omwille van haar schepper.

ik kan natuurlijk ook een van 18+ importeren, uit mijn eigen land en wachten tot ze 21 wordt. want een 18 jarige uit mijn land is even volwassen als een 28 jarige uit het westen.

asalaam o aleikum wa rahamtollah

Haha succes ;)

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2008 om 16:51

assalaam,

hoezo haha,

succes kan ik zeker gebruiken. want het zijn geen goede tijden voor het import.

 

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2008 om 16:55
Hoe oud ben je als ik vragen mag
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2008 om 16:57

Ik ben 28, en je zult je afvragen waarom ik nog niet getrouwd ben. dat is omdat ik altijd gestudeerd en gewerkt heb. en ik had een relatie met een meisje die uiteindelijk geen moslim wilde worden.

 



Aangepast door Khabir
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2008 om 17:00

pfff oudje :P

Grapje!

komt wel goed toch?

Zou je echt een vrouw uit een ander land willen importeren.

Eeerlijk gezegd ikz ou voor geen goud een man uit marokko willen halen, NEVER!

dan verhuis ik liever naar hem toe, maar als je dat tegen een man zegt die je hand vraagt en je zegt oke ik trouw maar ik kom naar jou toe, dan zeggen ze automatisch ooh laat dan maar

pff.

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2008 om 17:06

oegt najiha, je bent toch 19 ,

voor dat je het weet ben al 28.

ik maak me ook geen zorgen,  Allah (swt)geeft iedereen wat hij of zij verdient.

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2008 om 17:07

hahah goed gezien in me hyves pagina jongen ;) ben trots op je!

28? Ik hoop dat ik tegen die tijd al 2 kids heb en me hadj heb gedaan inshallah!

hahaha ooh nee eerst me hbo diploma en dan kids:D dat was de afspraak ;P

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.