Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

jong moslim gezin in de problemen!help ummah help!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: jong moslim gezin in de problemen!help ummah help!
    Geplaatst op: 23 december 2010 om 11:29

Salaam aleykoem wa rahmatoellah wa barakatuh,

Ik doe omwille van Allah een beroep op jullie mijn broeders en zusters!

Ik heb jullie omwille van Allah nog nooit harder nodig gehad dan nu,

Ik doe omwille van Allah een beroep op jullie goedheid en jullie streven naar het beste,

 

Een zuster en een broeder die nog niet zo lang op het pad van de islaam zijn, verkeren in serieuze problemen,

Ze hebben door onwetendheid een schuld van €50.000!

Ze hebben drie jonge kinderen  waarvan er een nog maar 1,5 maandje oud is.

Ze hebben de kans dat ze elk moment hun woning worden uitgezet of dat hun kinderen worden afgepakt! Moge Allah hen daarvoor behoeden!

Laten we onze handen omwille van Allah in een slaan  en deze broeder en zuster een enorme steun in de rug geven door deze sadaka met zijn  allen te doen!

In feite hebben we 10.000 moslims nodig die omwille van Allah 5 euro sadaka willen geven.

Laat van je horen en geef alsjeblieft 5 euro sadaka of meer  het is echt hard nodig en welkom!

Je wilt je toch niet indenken dat je wel 50.000 euro schuld boven je hoofd hebt?

 Ik kan er als zuster in de islam amper van slapen!

De schulden bestaan voornamelijk uit vaste lasten die doordat ze geen inkomen hadden en bij de uitkering steeds geweigerd werden zich opstapelden.

Jullie kunnen mij bellen voor meer informatie,

Ik reken omwille van Allah Echt op jullie! Kom op Maar 10.000 moslims die 5 euro schenken, of meer!

Moge Allah jullie rijkelijk belonen en jullie gift vermenigvuldigen in jennat al firdows!

 

Oem mahdiya (amina veenstra) te utrecht

0626482596

k.veenstra (amina veenstra)

rabobank; 300737114 Ovv, inzameling zuster in nood (dit moet je erbij vermelden)

Ps. Bedenk je geen moment en help deze broeder en zuster alsjeblieft! En bel gerust als je vragen hebt!

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 december 2010 om 01:07
Heel erg! Misschien zouden deze broeder en zijn vrouw (zoals ik en mijn vrouw dat doen) gewoon kunnen gaan werken om uit hun problemen te komen.   
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 december 2010 om 01:09
Zoals Allah dat beveelt
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.