Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

fatawa op islaam.nl ???

 Post Reply Post Reply
Schrijver
mohammad48 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 16 augustus 2011
Locatie: marocco
Online status: Offline
Berichten: 209
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mohammad48 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: fatawa op islaam.nl ???
    Geplaatst op: 22 mei 2012 om 00:57
Salaam aleikoum,
Uit de kennisbank van islaam.nl: Fatwa 

Had sex with his wife one day during Ramadan two years ago

Question
My husband had sex with me one day during Ramadan 2 years ago. Afterward he felt so sorry and repented. Does he have to fast after that since it happened 2 years ago?
Answer
Praise be to Allah, the Lord of the Worlds; and may His blessings and peace be upon our Prophet Muhammad and upon all his Family and Companions.
 
It is praiseworthy of your husband that he repented from that sin. Along with his repentance he has to pay the expiation which is as follows in sequence: He has to free a believing slave, if he is not able then he has to fast two months consecutively, if he is not able to do that then he has to feed sixty poor people. This is what the Prophet (Sallallahu Alaihi wa Sallam) said to a Bedouin who had had sex with his wife during Ramadan.
As for the wife, she is not obliged to pay any expiation since there is no evidence that enjoins expiation on the wife.

Allah knows best.
 
Allaah knows best indeed.

Is het hebben van seksueel verkeer tijdens de Ramadan verboden? Neen.
Dat was zo voor de joden maar niet meer voor de moslims !
Moslims genieten van een versoepeling (rukhsa). 
Na zonsondergang en tot de dageraad is seksuele omgang geoorloofd. 

2:187. Het is u veroorloofd, om op de nacht van het vasten tot uw vrouwen in te gaan. Zij zijn een gewaad voor u en gij zijt haar een gewaad. Allah weet, dat gij onrechtvaardig hebt gehandeld tegenover uzelf en heeft Zich met barmhartigheid tot u gewend en u verlichting geschonken. Daarom moogt gij nu tot haar ingaan en betrachten, hetgeen Allah u heeft verordend; en eet en drinkt, totdat bij de dageraad de witte draad zich onderscheidt van de zwarte draad. Voltooit dan het vasten tot het vallen van de avond. En verbreng uw tijd niet met uw vrouwen wanneer u in de Moskeeën bent. Dit zijn de beperkingen van Allah - dus nadert deze niet. Zo zet Allah zijn geboden uiteen voor de mensen, opdat zij vroom zullen zijn. 

Wassalaam
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 mei 2012 om 14:50
Ik denk dat het er maar net aan ligt hoe je deze vraag interpreteert. Zoals ik het lees wordt er gewoon bedoeld dat er geslachtsgemeenschap heeft plaatsgevonden tijdens het vasten. Denk niet dat er echt mensen zijn (laat staan eventuele geleerden) die denken dat er geen geslachtsgemeenschap plaats mag vinden ná het verbreken van het vasten.

Maar goed, het verbaast me niets dat jij dit plaatst. Altijd op zoek naar mogelijke fouten om alles te (proberen) weerleggen. Corrigeer me als ik het fout heb.

Groeten,
Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
mohammad48 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 16 augustus 2011
Locatie: marocco
Online status: Offline
Berichten: 209
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mohammad48 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 mei 2012 om 16:57
Salaam aleikoum beste zuster, 

Nee hoor, je hebt gelijk, ik ben op zoek naar de Waarheid. 

Als er onduidelijkheid bestaat dan tracht ik meer duidelijkheid te scheppen. 

Het antwoord dat als een fatwa geformuleerd wordt op islaam.nl is dan ook zonder meer onduidelijk. 

Diegene die geantwoord heeft gaat er namelijk van uit dat de zonde zich voordeed tijdens de ongeoorloofde uren van de Ramadan? Hoe kon hij dat weten zonder zich te informeren? Allah3alem.

Dat je mij beschuldigt van op zoek te zijn naar mogelijke fouten is ook een veronderstelling die op niets gebaseerd is? 

Blijkbaar is het zoeken naar fouten de enige manier om reacties te krijgen op dit forum. 
Met deze bewering ga ik er vanuit dat mijn zoeken naar de Waarheid storend overkomt bij sommigen. 
En Allah3alem. 

Bovendien zijn groeten aan een broeder blijkbaar niet aan de orde of niet van de sunnah, en zeker niet als de salaam in eerste instantie al gegeven werd. 
Misschien kan jij ons ook eens inlichten waarom nieuwe leden geweerd worden? 

Misschien kan jij mij zeggen waarom de steniging voor de geleerden nog steeds van toepassing is terwijl Allaah swt deze straf met een vers uit An-Nur heeft afgeschaft? 
Misschien kan je mij zeggen op welke manier de sunnah de Koran kan overschrijven? Of hoe een mens zijn Heer kan tegenspreken?

Ik kijk uit naar jouw gefundeerde , duidelijke antwoorden en/of bewijzen. 

Wassalaam aleikoum wa rahmatullah
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 mei 2012 om 01:49
In eerste instantie geplaatst door mohammad48

Salaam aleikoum beste zuster, 

Wa'alaikoum Salaam Warahmatoellahi Wabarakatoehoe beste Broeder,

In eerste instantie geplaatst door mohammad48

Blijkbaar is het zoeken naar fouten de enige manier om reacties te krijgen op dit forum. 
Met deze bewering ga ik er vanuit dat mijn zoeken naar de Waarheid storend overkomt bij sommigen. 
En Allah3alem.

Ligt eraan met welke doel je het doet maar zoals ik eerder heb aangegeven vind ik je best hoogmoedig overkomen.

In eerste instantie geplaatst door mohammad48

Bovendien zijn groeten aan een broeder blijkbaar niet aan de orde of niet van de sunnah, en zeker niet als de salaam in eerste instantie al gegeven werd.

Oh ja?

In eerste instantie geplaatst door mohammad48

Misschien kan jij ons ook eens inlichten waarom nieuwe leden geweerd worden?

Waarom zouden nieuwe leden geweerd moeten worden? Als je het hebt over mensen die worden verwijderd / gebanned dan zal dat wel met een reden gebeuren maar mensen al bij voorbaat weren lijkt me stug.

In eerste instantie geplaatst door mohammad48

Misschien kan jij mij zeggen waarom de steniging voor de geleerden nog steeds van toepassing is terwijl Allaah swt deze straf met een vers uit An-Nur heeft afgeschaft? 
Misschien kan je mij zeggen op welke manier de sunnah de Koran kan overschrijven? Of hoe een mens zijn Heer kan tegenspreken?

Volgens mij had ik je daar in een andere topic al antwoord op gegeven?

Groeten,
Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
mohammad48 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 16 augustus 2011
Locatie: marocco
Online status: Offline
Berichten: 209
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mohammad48 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2012 om 09:19
Wa'alaikoum Salaam Warahmatoellahi Wabarakatoehoe beste zuster,

In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

In eerste instantie geplaatst door mohammad48

Salaam aleikoum beste zuster, 

Wa'alaikoum Salaam Warahmatoellahi Wabarakatoehoe beste Broeder,

In eerste instantie geplaatst door mohammad48

Blijkbaar is het zoeken naar fouten de enige manier om reacties te krijgen op dit forum. 
Met deze bewering ga ik er vanuit dat mijn zoeken naar de Waarheid storend overkomt bij sommigen. 
En Allah3alem.

Ligt eraan met welke doel je het doet maar zoals ik eerder heb aangegeven vind ik je best hoogmoedig overkomen.
Mijn niyah is goed en Allaah swt weet wat mijn bedoeling is en Hij is voor mij als getuige meer dan voldoende.
Mocht er zich toch enige kibr in mijn hart bevinden dan smeek ik Allaah swt om mij de kracht te geven om die hoogmoed zo snel mogelijk te verwijderen.

In eerste instantie geplaatst door mohammad48

Bovendien zijn groeten aan een broeder blijkbaar niet aan de orde of niet van de sunnah, en zeker niet als de salaam in eerste instantie al gegeven werd.

Oh ja?
Geen woorden in de mond van een ander plaatsen afak. 
Natuurlijk is de salaam van de sunnah.
Waarom gaf je die dan niet in de eerste plaats??

In eerste instantie geplaatst door mohammad48

Misschien kan jij ons ook eens inlichten waarom nieuwe leden geweerd worden?

Waarom zouden nieuwe leden geweerd moeten worden? Als je het hebt over mensen die worden verwijderd / gebanned dan zal dat wel met een reden gebeuren maar mensen al bij voorbaat weren lijkt me stug.
Als leden verwijderd worden dan is dat dikwijls door henzelf uitgelokt. Geen probleem dus.
Dat kandidaat-leden die zich registreren geen bevestiging krijgen van hun registratie op islaam.nl is te wijten aan nonchalance of aan de onwil van de beheerders??? 
En ik vertel maar wat men mij vertelt. En Allah3alem.


In eerste instantie geplaatst door mohammad48

Misschien kan jij mij zeggen waarom de steniging voor de geleerden nog steeds van toepassing is terwijl Allaah swt deze straf met een vers uit An-Nur heeft afgeschaft? 
Misschien kan je mij zeggen op welke manier de sunnah de Koran kan overschrijven? Of hoe een mens zijn Heer kan tegenspreken?

Volgens mij had ik je daar in een andere topic al antwoord op gegeven?

Als Allaah swt in An Nur 24:1-2 duidelijk stelt dat voor zina 100 zweepslagen straf voorzien zijn dan kan niemand Zijn Woorden veranderen. 
Maar dat wil niet zeggen dat men het niet heeft geprobeerd en nadien opgedrongen.
Door de sunnah van de Profeet vzmh eerst gelijk te stellen aan de Koran door de sunnah ook als het Woord van Allaah te gaan beschouwen heeft men de unieke status van de Koran opgeheven. 
Door de sunnah evenwaardig aan de Koran te maken is men gaan overdrijven.
Door te gaan beweren dat de sunnah de Koran uitlegt ging men verder.
Door te zeggen dat de Koran de sunnah nodig heeft om begrepen te kunnen worden spreekt men de Koran tegen. 
Door te gaan zeggen dat de sunnah de Koran niet nodig heeft om begrepen te worden is men de sunnah boven de Koran gaan stellen. 
Door nadien autoriteit te gaan halen uit de sunnah om daarmee het volk te gaan leiden is men zichzelf als een verlengstuk van de Allaah swt gaan beschouwen. 
De imams nemen de zaak van Allaah swt over in eigen beheer. 


Zeg O Mohammed: "Zal ik dan een andere rechter dan Allaah zoeken, terwijl Hij het is Die het Boek tot hen heeft neer gezonden als een uiteenzetting?" "En diegenen aan wie Wij de Schrift hebben gegeven weten dat het een neerzending met de Waarheid van jouw Heer is. Behoor dus zeker niet tot de twijfelaars. 6:114

Volgt dan hetgeen dat aan jullie van jullie Heer is neer gezonden en volgt buiten Hem geen leiders. Weinig is het dat jullie je laten vermanen. 7:3

Denken ze dan niet na over de Koran? 
En wanneer die van iemand anders dan van Allaah zou geweest zijn dan zouden ze daarin veel tegenstrijdigheden gevonden hebben. 4:82

En het Woord van jouw Heer is tot voltooiing gekomen in waarachtigheid en rechtvaardigheid.
Niemand kan Zijn Woorden veranderen!
En Hij is de Alhorende, de Alwetende. 6:115

Groeten,
Marocaantje
Wassalaam aleikoum
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2012 om 20:51

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi Wabarakatoehoe, 

In eerste instantie geplaatst door mohammad48

Geen woorden in de mond van een ander plaatsen afak. Natuurlijk is de salaam van de sunnah. Waarom gaf je die dan niet in de eerste plaats??

Onoplettendheid van mijn kant en niet echt veel aandacht aan geschonken eerlijk gezegd.

In eerste instantie geplaatst door mohammad48

Als leden verwijderd worden dan is dat dikwijls door henzelf uitgelokt. Geen probleem dus. Dat kandidaat-leden die zich registreren geen bevestiging krijgen van hun registratie op islaam.nl is te wijten aan nonchalance of aan de onwil van de beheerders??? En ik vertel maar wat men mij vertelt. En Allah3alem.
 

Waarom maar gelijk uitgaan van het negatieve? Als ik het zo lees dan concludeer ik eerder dat er sprake is van een technische fout. 

Groeten,
Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
mohammad48 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 16 augustus 2011
Locatie: marocco
Online status: Offline
Berichten: 209
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mohammad48 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2012 om 23:19
Wa'alaikoum Salaam Warahmatoellahi Wabarakatoehoe beste zuster,

Geen probleem, velen kiezen er voor om de geplogenheden op fora achterwege te laten. 

Over het al dan niet toelaten van nieuwe leden: 
Zie eens naar 
http://www.islaam.nl/forum/forum_posts.asp?TID=8874&title=het-forum-en-het-modereren
Men is dus al even op de hoogte gesteld.

Een PM aan ICN mocht ook niet baten. Ik heb geen antwoord gekregen. 
Is het een technische fout, dan had deze toch al een tijdje kunnen verholpen worden? 
Of niet?

Kan je ook inhoudelijk reageren op het eerdere bericht? Jazaakallaahukairan.

Wassalaam


Terug naar boven
Whatalies Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 195
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Whatalies Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 mei 2012 om 07:54
Met de woorden van marocaantje te spreken: best hoogmoedig.
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 mei 2012 om 23:00
In eerste instantie geplaatst door mohammad48

Wa'alaikoum Salaam Warahmatoellahi Wabarakatoehoe beste zuster,

Geen probleem, velen kiezen er voor om de geplogenheden op fora achterwege te laten. 

Over het al dan niet toelaten van nieuwe leden: 
Zie eens naar 
http://www.islaam.nl/forum/forum_posts.asp?TID=8874&title=het-forum-en-het-modereren
Men is dus al even op de hoogte gesteld.

Een PM aan ICN mocht ook niet baten. Ik heb geen antwoord gekregen. 
Is het een technische fout, dan had deze toch al een tijdje kunnen verholpen worden? 
Of niet?

Kan je ook inhoudelijk reageren op het eerdere bericht? Jazaakallaahukairan.

Wassalaam



Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi Wabarakatoehoe,

Wij kunnen blijven gissen en van het negatieve uitgaan maar realiteit blijft dat we niet weten hoe het zit. Embarrassed

Op welke andere bericht heb ik nog niet gereageerd?

Groeten,
Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
mohammad48 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 16 augustus 2011
Locatie: marocco
Online status: Offline
Berichten: 209
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mohammad48 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 mei 2012 om 23:33

Wa aleikoum salaam wa rahmatullahi wa baraktuhu beste zuster,

Wat de nieuwe leden betreft: Daar kan het beheer dat hier elke dag komt kijken 
misschien eens actie ondernemen? Dan hoeven wij niet meer te gissen.

Het bericht waarover sprake: 

Als Allaah swt in An Nur 24:1-2 duidelijk stelt dat voor zina 100 zweepslagen als straf 
voorzien zijn dan kan niemand Zijn Woorden veranderen. 
Maar dat wil niet zeggen dat men het niet heeft geprobeerd en nadien opgedrongen.
Door de sunnah van de Profeet vzmh eerst gelijk te stellen aan de Koran.
Door de sunnah ook als het Woord van Allaah te gaan beschouwen heeft men de 
unieke status van de Koran opgeheven. 
Door de sunnah evenwaardig aan de Koran te maken is men gaan overdrijven.
Door te gaan beweren dat de sunnah de Koran uitlegt ging men verder.
Door te zeggen dat de Koran de sunnah nodig heeft om begrepen te kunnen worden 
ging men de Koran tegenspreken. 
Door te gaan zeggen dat de sunnah de Koran niet nodig heeft om begrepen te worden 
is men de sunnah boven de Koran gaan stellen. 
Door nadien autoriteit te gaan halen uit de sunnah om daarmee het volk te gaan leiden 
is 'men' zichzelf als een verlengstuk van de Allaah swt gaan beschouwen. 
De imams namen de zaak van Allaah swt over in eigen beheer. 

Maar Zijn Woord blijft onveranderlijk!

Zeg O Mohammed: "Zal ik dan een andere rechter dan Allaah zoeken, terwijl Hij het is Die het Boek tot hen heeft neer gezonden als een uiteenzetting?" "En diegenen aan wie Wij de Schrift hebben gegeven weten dat het een neerzending met de Waarheid van jouw Heer is. Behoor dus zeker niet tot de twijfelaars. 6:114

Volgt dan hetgeen dat aan jullie van jullie Heer is neer gezonden en volgt buiten Hem geen leiders. Weinig is het dat jullie je laten vermanen. 7:3

Denken ze dan niet na over de Koran? 
En wanneer die van iemand anders dan van Allaah zou geweest zijn dan zouden ze daarin veel tegenstrijdigheden gevonden hebben. 4:82

En het Woord van jouw Heer is tot voltooiing gekomen in waarachtigheid en rechtvaardigheid.
Niemand kan Zijn Woorden veranderen!
En Hij is de Alhorende, de Alwetende. 6:115

En zo is er ook de vrouwenbesnijdenis en nog zoveel andere zaken waarvoor Allaah swt 
geen bewijs heeft geleverd in de Koran maar uit de pre-Islamitische tijd stammen.

Wa salaam aleikoum

Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 november 2012 om 23:17
Salaamoe 3alaykom,

Na globaal een aantal berichten door genomen te hebben, blijf ik me de vraag stellen, waarom - in dit geval - Mohammed niet naar een geleerde is gestapt, omtrent zijn vraagstukken. 

Indien hij waarachtig is, dan had hij het zekere van het onzekere genomen en zouden zijn vragen - mogelijk - beantwoorden kunnen worden door een geleerde. 

Het feit dat je er voor kiest dit op fora op tafel te leggen en niet aan geleerden, is op z'n minst, verbazingwekkend te noemen.

De Qur'aan en de Sunnah zijn allebei nodig, zodat we de Islaam correct begrijpen.
Wanneer je het één van het ander weg haalt (achterwege laat), ontstaan er fouten en veel vraagtekens bij verzen. 

Dit is onder andere wat er gebeurd is met de Koranieten, wal-3iyadoe bi'Allaah.

En het is Allaah die leiding schenkt 
En het is Hij die het het beste weet.


Terug naar boven
mohammad48 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 16 augustus 2011
Locatie: marocco
Online status: Offline
Berichten: 209
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mohammad48 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 november 2012 om 10:08
Salaam broeder, 

Heb ik gedaan. 
Ik heb geen antwoord gekregen alleen wat retoriek. 

De geleerden, de imams enz. steunen elkaar in het weren en het niet beantwoorden van vervelende vragen. 

De antwoorden zijn meestal: Ken je de basis van de Islam al? Weet je hoe je dit en dat moet oplossen volgens de fiqh? 
And last but not least: Ken je Arabisch want dat is een absolute voorwaarde om de Islam te kunnen begrijpen.

Als ik dan opmerk dat de Roepers aan de Poorten van de Hel Arabisch zullen spreken en van hun volk zijn dan is het hek helemaal van de dam. 
Met "fitna-zaaiers" hebben ze liever niets te maken. 

Maar wie zijn de fitna-zaaiers die de gemeenschap hebben opgesplitst en zich beter voelen dan de rest?

De 'geleerden' liegen en verdraaien collectief, ze weten dat ze liegen en verdraaien maar ze kunnen er niet meer onderuit want hun prestige zou aan diggelen liggen en het volk zou hen niet begrijpen en tot kafir verklaren! 

Je kan mij niet wijs maken dat zij niet weten hoe de geschiedenis is vervalst, hoe er keuzes zijn gemaakt in het verleden en hoe er bidah is gebeurd op grote schaal maar met algemene consensus tegen het einde van de 10de eeuw om de eenheid te bewaren met het oog op het Westen voor de poorten van Jeruzalem.

Als ik na enkele jaren studie met de Wil van Allaah inzicht heb gekregen in een groot gedeelte van de Boodschap van de Koraan en het ware moslim-zijn en de godsdienst van de Islam dan is het duidelijk dat zij dat ook weten maar het toedekken om de macht te bewaren en hun visie op de Islam te kunnen blijven opdringen met alle gevolgen van dien. 

De sunnah kan de ayat van de Koran opheffen.
De Koran kan de sunnah niet opheffen. 

Shafii heeft dat uitgevonden en hij is door velen gevolgd en dat niet alleen.  

Zelfs als de Koran steniging niet meer gebiedt na de openbaring van An Nur  blijft de sunnah van de Profeet (saws) verder bestaan zelfs als er ahadith zijn die zeggen dat men niet weet of de Profeet (saws) de steniging nog liet uitvoeren na 24/2. 

Het is de ziekelijke begeerte van de geleerden en de leiders om de maatschappij onder controle te houden in tegenstelling tot de Barmhartigheid van Allah (swt). 

Wie geen barmhartigheid toont voor anderen moet op de laatste Dag ook geen barmhartigheid verwachten, denk ik dan. 

Waar is de taqwa van eerste moslims gebleven? 

Geef jij eens antwoord op 21/7 : 
Versie geleerden= Vraag het aan de bezitters van kennis indien jullie het niet weten.

AllahuAlem.






Aangepast door mohammad48 - 21 november 2012 om 10:11
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.