Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

uitleg 99 schone namen van ALLAH (swt)

 Post Reply Post Reply
Schrijver
abdelaziz Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 24 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote abdelaziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: uitleg 99 schone namen van ALLAH (swt)
    Geplaatst op: 24 januari 2005 om 09:22

AR-RAHMAAN
De Barmhartige

Dit is een bijzondere naam. De naam duidt op Degene Die de fouten en tekortkomingen van de mensen verborgen houdt. Hij is ook Degene Die geeft wanneer daarom gevraagd wordt.


Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2005 om 09:27

salaam aleikum u heeft dit waarschijnlijk van een site gehaald walidin.com ik wil u er op atenderen dat deze site niet de juiste informatie geeft daar zijn verschillende discussies geweest over hun en met hun,en ditr staat ook in een boekje maar het klopt niet naar mijn weten het is wel goed opm de namen van Allah te zeggen elke dag op den duur zal je het uit je hoofd kunnen zeggen,en iemand die de 99 namen kent gaat naar het paradijs inshaAllah.

mag Allah me vergeven als ik iets verkeerds zei mag Allah ons leiden anar zijn licht en duidelijk maken wat waar en niet waar is(amin)

wa aleikum salaam

Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 maart 2005 om 11:05

salaam aleykum.

weet je 100 procent zeker dat die site slechte info doorgeeft aan de bezoekers?want ik heb een tijdje op de forum geweest en ik heb geen enkele keer iemand slechte of foutieve info zien geven.

beslama

laa ilaha illalah
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2005 om 01:28
WALIDIN.com

Asalaam alaikoem broeders en zusters,

Tot onze spijt moet ik U mededelen dat de website en forum van WALIDIN.com voorlopig zijn stopgezet.
Na een periode van "aanvallen" en "commentaar" op onze website en forum hebben wij deze beslissing moeten nemen.

Insha Allah zullen wij U in de toekomst weer van dienst mogen zijn.

Allah Hafiz.

Faizal Walidin (beheerder WALIDIN.com)
E-mail: [email protected]
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2005 om 01:29
salaam die site bestaat niet meer er is op andere groepen islam voor hun gewaarschuwd.ghair inshaAllah wa aleikum salaam
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
sister Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 87
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote sister Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2007 om 19:18
inderdaad ook die 99 namen van Allah swt heb ik ook op een boekje en daar staan de betekenissen en waar het ook voor gebruikt kan worden , genezing,vergeving, etc etc .... ik geloof hier wel in maar wat je hier voor moet hebben is de Intentie ''

wallahoe a3lem ''....
Terug naar boven
dini fi hijabi Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 juni 2010
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dini fi hijabi Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2010 om 15:33

dus als ik het goed begrijp is die cite niet zoo betrouwbaar of geeft geen juiste info???

Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2010 om 19:56

salaam aleykoum

Klopt

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2010 om 23:08
Uit w�lke van die 99 namen blijkt dat Allah de maker is van de natuurwetten zoals wij die heden ten dage, als zijnde wetenschappelijk bewezen, erkennen en toepassen?
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.