Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

vraag?

 Post Reply Post Reply
Schrijver
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: vraag?
    Geplaatst op: 30 januari 2005 om 10:25

salaam aleikom wa rahmetoulah we bareketoum

lieve broeders en zusters

ik ben 13 jaar oud en ik heb een vraag

mag je aan je kruis krabben tijdens het bidden als het echt zwaar jeukt??

alvast bedankt

saalam 

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2005 om 11:09
Asalamu aleykum warahmatoellahi wabarakatoeh

Ten eerste moet je weten dat het voor een (lichamelijk) volwassen moslim een plicht om diens schaamhaar te scheren (en ook ander haar zoals de oksels). Dus bestrijd eerst de oorzaak.
Ten tweede, het gevolg is dan niet te overzien. Maar, ik raad aan deze gedrag niet te vertonen bij andere moslims. Misschien als je echt niet laten kan en alleen bent. Maar weet dat je je voor Allah (de Verhevene de Geprezene) hoort te schamen. Weet dat je waarschijnlijk een hasanaat krijgt als je moeilijkheden volhoud voor Allah.
Verder, deze topic past beter in de categorie::Seksualiteit.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste

P.S. Mocht je weten wie iedereen allemaal is, dan kun je me altijd een Prive Boodschap sturen. Ik zal proberen te verhelderen wat je allemaal dient te weten van deze forum.

Asalamu aleykum warahmatoellahi wabarakatoeh
Terug naar boven
Arayen.3 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 14 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 34
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Arayen.3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2005 om 13:59

Asalamu aleykum warahmatoellahi wabarakatoeh

broeder abdulkadir

wat bedoel je met:
P.S. Mocht je weten wie iedereen allemaal is, dan kun je me altijd een Prive Boodschap sturen. Ik zal proberen te verhelderen wat je allemaal dient te weten van deze forum.

(als ik het mag weten)

shoekran

Hannah.

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2005 om 14:23
Hoe de interne verhoudingen tussen personen op deze forum is.
Terug naar boven
Karim01 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Karim01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2005 om 14:51

salam aleikom wa rahmetoulah wa bareketoum

jongens ik wil wel prive bericht sturen maar ik weeet niet hoe

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2005 om 15:03

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe aghi fi dien,

Prive berichten kun je sturen als je klikt op:GelezenPriv� Boodschapper , en dan klik je vervolgens op Nieuw Priv�bericht.

Dit vind je linksbovenaan.

InchaAllaah zal het je lukken.


Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
A_en_S Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 31 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 233
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote A_en_S Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 januari 2005 om 05:57

Salaam alaikoem wa rahmatullahie wa barakatoehoe broeders en zusters..

MachaALLAH, ik zie dat er een jonge broeder bij is gekomen. Alhamdoellilah!!! Je ziet niet vaak dat jongeren op islamitische sites zitten...

Salaam, Soumaya..

Moge Allah soebhana wa ta'ala ons vergeven voor onze zonden.. Amien!
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 februari 2005 om 08:13

In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir



Ten eerste moet je weten dat het voor een (lichamelijk) volwassen moslim een plicht om diens schaamhaar te scheren (en ook ander haar zoals de oksels). Dus bestrijd eerst de oorzaak.


Huid gaat net jeuken als ze onthaard is en het haar teruggroeit... 

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 februari 2005 om 08:14

In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir



Ten eerste moet je weten dat het voor een (lichamelijk) volwassen moslim een plicht om diens schaamhaar te scheren (en ook ander haar zoals de oksels). Dus bestrijd eerst de oorzaak.


Huid gaat net jeuken als ze onthaard is en het haar teruggroeit.  Zeker ingeval van wrijving.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.