Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Tijd

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Hind Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 27 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hind Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Tijd
    Geplaatst op: 08 maart 2005 om 06:36

TIJD

Degene die toestemming geeft aan mijn hart om te kloppen.

Zegt: "waarlijk het aardse leven is een verleiding en het ware leven is in het Hiernamaals."

Hierbij wil ik Justitie bedanken.

Jullie hebben de verleiding van me afgenomen.

Jullie hebben mij in een wachtruimte gestopt naar het Ware Leven.

Ik wacht met verheuging op mijn Tijd.

Dat de verleiding buiten de muren en prikkeldraad is een Feit.

Ik wacht op mijn Tijd.

De Tijd dat ik zal wederopstaan.

De Tijd dat ik mijn Heer zal ontmoeten.

De Tijd dat ik zal zeggen: "Dank U mijn Heer, dat werd Tijd."

geschreven door SAMIR

Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ali el o Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2005 om 06:41

salamoe alaikoem,

samir A ????

alaikoem salaam

Terug naar boven
Hind Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 27 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hind Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2005 om 07:31

salaam wa 3alaikoem

yeps samir a

Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ali el o Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2005 om 11:59

salamoe alaikoem,

ik ben zwaar tegen samir A. Hij was gewoon echt zwaar de weg kwijt binnen de islam. mensen hebben hem zoveel wijs gemaakt, dat hij er gewoon gek van werd!!

In nederland is er een jihad van woorden,vergeet dat niet. Moslims en niet moslims leven hier in vrede!!, dus jihad van woorden!!!

Aanslagen in tsjetsenie, irak, afghanistan en natuurlijk palestina..steun ik met heel mijn hart, maar ook de jihad kent regels!!!

salamoe alaikoem

Terug naar boven
Hind Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 27 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hind Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2005 om 12:45

salaam wa 3alaikoem warahmatou Allah

Ik ben ook van mening dat de jihaad hier niet kan en mag uitgevoerd worden.|En dat hij dus wat betreft wat hij wilde doen helemaal verkeerd zat . Er bestaan zoveel vormen van jihaad waaronder jihaad anafs erg belangrijk is .

JAmmer genoeg is hij niet d enige die de jihaad helemaal verkeerd begrijpen (Allahoema zidna 3ilma)

wasalaam

 

Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ali el o Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2005 om 12:59

salamoe alaikoem,

ik ben blij dat we dezelfde mening delen..soo hoort het onder moslims!!

salamoe alaikoem

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2005 om 13:08
De tijd zal hem uitleggen,hoe ver hij naast de waarhied zit.
Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ali el o Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2005 om 13:13

salamoe alaikoem,

hoeft niet per se ruud?? Mischien wil hij meer wraak na de tijd dat hij in de gevangenis zit?? en wie wat hij in de gevangenis leert??? tsja..

Ik weet alleen dat Amerika en Isreal binnekort een hele goede klap gaan krijgen, inschallah!!!

salamoe alaikoem

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2005 om 13:16
In eerste instantie geplaatst door ali el o

salamoe alaikoem,

hoeft niet per se ruud?? Mischien wil hij meer wraak na de tijd dat hij in de gevangenis zit?? en wie wat hij in de gevangenis leert??? tsja..

Ik weet alleen dat Amerika en Isreal binnekort een hele goede klap gaan krijgen, inschallah!!!

salamoe alaikoem

Meestal niet....Vaak legt de tijd uit wat er mis was aan de daad.God heeft niet voor niets ruimte gegeven in dit leven voor het idee "Een gevangenis voor de ongehoorzamen".Je vind ze in elk land.

De tijd zal hem inzicht geven en hem uitleggen waar zijn onrechtvaardegingsbehandeling vandaan kwam.Namelijk uit de haat en onrechtvaardegingsbehandeling van anderen. 

Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ali el o Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2005 om 13:40

salamoe alaikoem,

Meestal niet....Vaak legt de tijd uit wat er mis was aan de daad.God heeft niet voor niets ruimte gegeven in dit leven voor het idee "Een gevangenis voor de ongehoorzamen".Je vind ze in elk land.

De tijd zal hem inzicht geven en hem uitleggen waar zijn onrechtvaardegingsbehandeling vandaan kwam.Namelijk uit de haat en onrechtvaardegingsbehandeling van anderen. 

ahah dit slaat echt nergens op!!!. Als hij ergens in gelooft, dan zal de gevangenis hem daardoor niet van zijn gedachten halen. Samir A gelooft alleen in ALlah, de gevangenis is een paradijs vergeleken met de hel!! en samir A doet alles ervoor om uit de hel te blijven!!! Dus trek zelf maar de conclusie??

salamoe alaikoem

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2005 om 13:44
In eerste instantie geplaatst door ali el o

salamoe alaikoem,

Meestal niet....Vaak legt de tijd uit wat er mis was aan de daad.God heeft niet voor niets ruimte gegeven in dit leven voor het idee "Een gevangenis voor de ongehoorzamen".Je vind ze in elk land.

De tijd zal hem inzicht geven en hem uitleggen waar zijn onrechtvaardegingsbehandeling vandaan kwam.Namelijk uit de haat en onrechtvaardegingsbehandeling van anderen. 

ahah dit slaat echt nergens op!!!. Als hij ergens in gelooft, dan zal de gevangenis hem daardoor niet van zijn gedachten halen. Samir A gelooft alleen in ALlah, de gevangenis is een paradijs vergeleken met de hel!! en samir A doet alles ervoor om uit de hel te blijven!!! Dus trek zelf maar de conclusie??

salamoe alaikoem

Wie bevinden zich in gevangenisen en wie er buiten meestal?Is het prettiger om tussen veel slechte mensen te zitten of liever tussen meer mensen met een goed hart?Waar leert men Satan beter kennen....Als men omgaat met slechte of goede mensen?Heeft Samir A er niet meer aan om met liefde met mensen om te gaan dan met haat?Heeft hij er niet meer aan om met een kind iets goeds te ondernemen,dan niets te doen en te wachten op de dood?Hoe moet hij goede werken verichten,als hij nergens naar toe kan gaan?

Of praat ik onzin......

Als Allah de wereld geen kwaad toe wenst,wat denk je dat hij had gedaan als hij een kernreactor de lucht in had geblazen....Goede werken vericht?

Misschien is de Tijd nog net op Tijd..... Om tot inzicht te komen.

Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ali el o Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2005 om 13:51

salamoe alaikoem,

Wie bevinden zich in gevangenisen en wie er buiten meestal?Is het prettiger om tussen veel slechte mensen te zitten of liever tussen meer mensen met een goed hart?Waar leert men Satan beter kennen....Als men omgaat met slechte of goede mensen?Heeft Samir A er niet meer aan om met liefde met mensen om te gaan dan met haat?

wie bevinden zich in de hel en wie er buiten meestaL>Is het prettig om tussen de ongelovige joden en christenen te zitten in de hel of in de tuinen van de hemel??

daar doet samir A het kennelijk voor. Hij denkt dat hij daardoor in de hemel komt,dus wat zal de gevangenis hem boeien!!!

salamoe alaikoem

 

 

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2005 om 13:55
In eerste instantie geplaatst door ali el o

salamoe alaikoem,

Wie bevinden zich in gevangenisen en wie er buiten meestal?Is het prettiger om tussen veel slechte mensen te zitten of liever tussen meer mensen met een goed hart?Waar leert men Satan beter kennen....Als men omgaat met slechte of goede mensen?Heeft Samir A er niet meer aan om met liefde met mensen om te gaan dan met haat?

wie bevinden zich in de hel en wie er buiten meestaL>Is het prettig om tussen de ongelovige joden en christenen te zitten in de hel of in de tuinen van de hemel??

daar doet samir A het kennelijk voor. Hij denkt dat hij daardoor in de hemel komt,dus wat zal de gevangenis hem boeien!!!

salamoe alaikoem

 

 

En die zitten niet in de gevangenis...Als ik me niet vergis zullen er ook enkelen zijn die elke dag zijn eten komen brengen.Het hoeft voor hem nog niet te laat te zijn....Hij heeft nog geen slecht werk vericht en is alleen maar verdacht.Massa moord is geen werk van Allah.....Anders waren we al lang weggevaagd met al onze zonden.

Allah heeft ook geen leger nodig....Iemand die met Wees kan creeren....Wat zou hij maar hoeven te zeggen om ook maar het alle grootste leger te doen wegvagen...... 

Terug naar boven
Hind Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 27 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hind Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2005 om 14:56

salaam wa 3alaikoem warahmatou Allah

 

Nou het zet er niet echt uit dat samir a er spijt van heeft van wat hij wilde doen.En zoals ali el zegt hij vindt het daarbinnen echt een pretje zoals hij in zijn gedcht zegt:

Hierbij wil ik Justitie bedanken.

Jullie hebben de verleiding van me afgenomen.

Jullie hebben mij in een wachtruimte gestopt naar het Ware Leven.


Dus wat hem betreft is het hem alleen maar goed uitgekomen die gevangenis.Tjah wij kunnen niet over hem oordelen dat is aan Allah swt en we kunnen al helemaal niet weten wat er in zijn hoofd rond spookt.

 

wa salaam

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.