Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

M.Jackson bij de moslims

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: M.Jackson bij de moslims
    Geplaatst op: 02 juli 2005 om 08:06
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Remco

Wat zou ik hebben herhaalt? De kruistochten? Zoals je kan lezen zou ik tegenover de kruistochten de vele 'kruistochten' van Mohammed kunnen zetten. Die haal ik er eigenlijk nooit bij omdat dat verleden tijd is. Als we het zouden hebben over de ontwikkeling van de Islam van Mohammed tot nu dan zijn die 'kruistochten' van Mohammed heel belangrijk om te noemen. Net als dat de Kruistochten belangrijk zijn om te noemen als we het gaan hebben over het Christendom van Christus tot nu. We hebben het daar alleen niet over en dus vind ik het overbodig om ze te noemen.
  hahah  nou ik weet 100%dat je het wel zou doen  als het slecht was maar je weet  wie de onrechtvaardigen zijn hhhh
Als jij morgen een ongeluk krijgt.......En je wordt door een christelijke chirurg behandeld,dan herhaal jij jou stelling nog maar eens een keer.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juli 2005 om 08:29
waarom zou ik dat niet doen ruud????
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juli 2005 om 08:34
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

waarom zou ik dat niet doen ruud????
Ik denk dat je die arts dan eerder dankbaar bent voor het redden van je leven,dan hem voor een kruisvader aan te zien.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juli 2005 om 08:35
en trouwens dat is het groote verschil tussen ons ,mijn leven is in de handen van allah en niemand anders  en daar ben ik zeer blijmee ,dus waarom zou ik het niet  vertellen aan die arts  wie weet overtuig ik hem en geefft hij zich samen met mij over aan allah  zo als balqis deed samen met solaiman 3alahisalaam.waneer mijn dag komt is er niemand die deze tegen kan houden ,en waneer mijn dag nog niet komt dan zal deze ook door niemand laten komen alleen allah ruud dus ik zou zeker de waarheid verkondigen op welke moment ook.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juli 2005 om 08:37
ruud alleen allah ben ik dankbaar hij is het die mij laat leven en steven niemand anders,tuurlijk zou ik hem/haar bedanken maar allah heeft dan beslist of ik zou blijven leven.en ruud ik weet waar ik het over heb heb het namelijk mee gemaakt en ik dankte allah.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juli 2005 om 08:37
Salaam

T'is een cynische vraag: " Wanneer een niet-moslim een wetenschappelijk redenatie trekt isie volgen jou goed, maar wanneer moslims dat doen fout?", zie vraagteken. Geen stroman vandaag.
En over die evolutietheorie, je hebt kritiek op moslims die kritiek op de evolutietheorie hebben. Voorzover ik jouw reacties meekreeg lag het ook aan onze kennis.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juli 2005 om 10:24
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

ruud alleen allah ben ik dankbaar hij is het die mij laat leven en steven niemand anders,tuurlijk zou ik hem/haar bedanken maar allah heeft dan beslist of ik zou blijven leven.en ruud ik weet waar ik het over heb heb het namelijk mee gemaakt en ik dankte allah.
Kijk aan Taqwaa.......Ik wist wel dat je zo hard niet was en dus een goed hart hebt.Ik ben blij dat ik je heb mogen ontmoeten hier.  
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juli 2005 om 11:36
hihihi nu laat je me toch lachen wat dacht je daan gemeene taqwaa nee hoor ben heel aardig ,bedankt ruud
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juli 2005 om 11:37
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

hihihi nu laat je me toch lachen wat dacht je daan gemeene taqwaa nee hoor ben heel aardig ,bedankt ruud
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.