Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Zie dit

 Post Reply Post Reply
Schrijver
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Zie dit
    Geplaatst op: 30 oktober 2005 om 15:58

Bismillah Irahman Irahiem

Asalama alykoum wahrahmatoe Allahie wabarakatoe

Beste broeders en zusters hier een link van rondom tien afgelopen donderdag het onderwerp was: De opmars van fundamentalistische Moslims in achterstands wijken

Bekijk de uitzending in Real formaat
Bekijk de uitzending in Windows Media formaat


 

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 02:51

jaaa ik heb het gekeken zag je niet hoe ze die marrokaan zonder kennis de heletijd er door heen lieten praten.. echt hij is in iedergeval goed geintegreerd. en ze lieten die mensen die de waarheid proberen te vertellen helemaal niet uit praten echt belachelijk nou jah nederlandse mentaliteit moet je maar denken.

ik wou reageren op hun forum maar khad geen gratis email adres. (TIP) kheb toen een mail van een bekende ingevuld inshaAllah klikt zij dan even voor mij op de link.

djazakAllahu wa gairan voor het plaatsen van dit, ik zeg altijd maar als ze eens wisten wat de islaam inhield dan zouden ze 2 burkas over elkaar heen dragen.

Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 04:47

 

Wa alaikoum asalaam wa rahmatulah,

Zo he wat is die azarghani dom zeg. Dat hij een hbo docent is, hoe kan dat in hemelsnaam. Hij kraamt zoveel onzin uit en hij is overduidelijk een onwetende.Soubhana Allah, hij begrijpt niet en wilt niet begrijpen.

Wa salaam alaikoum wa rahmatulah,

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 05:20

asalaamo3alaikomwar7matollahwabarakatoho broeders en zusters .

ja soba7nnalaah  ze hebben nooit een iemand met kennis over de islaam laten uit praten zoals jullie zegen iemand die niets over weet en onzin verteld laten ze wel uit praten .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.313 seconden.