Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Theo van gogh

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Theo van gogh
    Geplaatst op: 06 november 2005 om 16:58
Salaam Aleikum,

In zijn totaliteit een nutteloze discussie. De topicstarter had misschien een beetje langer kunnen nadenken of zo�n discussie hier niet al eerder heeft plaatsgevonden (over de dood van theo) en in hoeverre haar antwoorden daarin te vinden waren.....

Je stelt vragen die in je mind al beantwoord zijn.
Wat voor een beeld heb je van de mens?
Dat ze allemaal mooie antwoorden geven?
Je laatste vb vraag vind ik een zeer slechte vraag. Vooral als je gaat nadenken of deze vraag uberhaupt niet eens besproken is in de media.........
Keer op keer op keer op keer..........

En daarnaast spreekt het voor zich dat je pas bij de herdenking van zijn dood een dergelijke topic gaat opstarten.......
Het denkproces komt wat dat betreft bijzonder laat op gang

Maar wat ik dus wil zeggen is dat je dergelijke topics moet vermijden, aangezien het hier alleen maar onzin topics worden die in gesloten topics resulteren.

Zoekoptie is er niet voor niets. Elke site heeft hem bijna

Ik erger me overigens meer aan de posters in deze topic dan aan je idee om de topic te starten. Iedereen die hier al geruime tijd lid is maar toch deelneemt aan zo�n topic, terwijl het bestaan van de inhoud van zo�n topic toch wel al eerder de revu is gepasseerd....

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.