Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

op zoek naar serieuze zusters!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
laaibah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote laaibah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: op zoek naar serieuze zusters!
    Geplaatst op: 07 december 2005 om 17:17

salaam wa alaikoem wr wb

lieve zusters, ik ben op zoek naar vrouwen die in de buurt wonen of zelfs nog beter in rotterdam zuid.
waarom deze vraag, is omdat ik graag nieuwe zusters wilt ontmoeten, en mee wil praten over de islam, samen en leren en elkaar vertellen, want ik wil me meer verdiepen in de islam en leef nu al bijna volgens de islamitische regels, maar het kan soms wel eens moeilijk worden, en omdat ik niet alleen mag reizen en mn man overdag werkt, heb ik echt behoefte aan nieuwe zusters, want in de islam moeten we elkaar ook goed houden, ik zelf ben een jonge moeder boven de 20 en heb 1 kind. wel serieuze reacties, en samen elkaar helpen en steunen, dat is wat ons zal belonen door de almachtge heer ALLAH.
Ik probeer zoveel moeite te doen om strikt de sunnah en de qoran te volgen en wat daarbuiten is wijs ik af om de vrees van ALLAH SubhanALLAH.
Dus lieve zusters als dit iets is voor jouw , alsjeblieft help een zuster en help elkaar, zodat we elkaar steunen in deze moeilijke tijden, je kunt me toevoegen met mn emailadres,

Hierbij toon ik mijn dank aan jullie moeite voor het lezen, ik wist niet hoe ik het anders zou moeten doen maar alvast bedankt.

Inshallah hoor ik van jullie lieve zusters

Salaam wa alaikoem wr wb.....

 

Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2005 om 06:42

salaam aleikum

inshaAllah vind je zusters in rotterdam,ik woon er zelf niet sorrie

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
laaibah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote laaibah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2005 om 06:57

Wa alaikoemsalaam wr wb lieve zuster,

dank je wel lieve zuster, moge ALLAH SubhanALLAH je belonen.


Salaam wa alaikoem wr wb

liefs je zuster.

Terug naar boven
laaibah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote laaibah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2005 om 16:05

 Nog steeds geen zusters?? Jammer, inshallah hoop ik snel wat te horen van jullie zusters, je kan me gewoon een privebericht sturen, als noge bedankt....

Salaam wa alaikoem wr wb lieve zusters...

Terug naar boven
laaibah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote laaibah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2005 om 14:59

Waar blijven jullie lieve zusters

Allah..U bent de Verhoorder van mijn gebeden,
U bent de Schenker van vergiffenis in Al-Achira en in het heden, U bent de Beschermer van mijn geloof,
Ik zal U beter volgen, dat is wat ik U beloof!
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2005 om 15:01

ghair inshaAllah ik kopieer dit na een andere islamsite oke? daar zijn inshaAllah wel zusters die je willen bijstaan en je willen leren kennen we hebben elkaar nodig in deze harde wereld soms maar vergeet niet dat mensen in afrika en andere anden het echt erger hebben en voor elke probleem en pijn die we hebben worden we getest op ons geloof of onze zonden worden gewist enz Allah weet het beste

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
laaibah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote laaibah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2005 om 15:04

oo dank je wel lieve zuster moge ALLAH je belonen!!

liefs je zuster!!

Allah..U bent de Verhoorder van mijn gebeden,
U bent de Schenker van vergiffenis in Al-Achira en in het heden, U bent de Beschermer van mijn geloof,
Ik zal U beter volgen, dat is wat ik U beloof!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.