Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Actviteiten als je getrouwd bent..

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Sultan_61 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Sultan_61 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Actviteiten als je getrouwd bent..
    Geplaatst op: 12 december 2005 om 04:24

Assalamoe wa'laikoem wr wb,

Ik vroeg me af of jullie leuke dingen wisten die je kunt doen als je getrouwd bent.. Ik heb zelf een sauna in Deurne gevonden (Ligt dichtbij bij Eindhoven).. Ze hebben daar leuke activiteiten:

Finse sauna - Infrarood cabine - Whirlpoolbad - Voetenbad - Zwembad met yet stream - Zonnebank - Douches - Relax gedeelte - Buiten terras - Badjas - Badslippers - Handdoeken.. De kosten zijn �27,50 per persoon voor 2,5 uur..

Zijn er mensen die nog meer leuke dingen weten, behalve de gewone dingen zoals uiteten gaan of bioscoopje..

Ik hoor het graag..

wa salaamoe alaikum

Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Django Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 02:36

Selam Alleykum,

Ach, een luchtig onderwerp voor de verandering.

  • Het strand; je kan...                                                  wandelen, praten, discusseren, ruzie maken, romantiek aanboren, barbequen, zwemmen, van het uitzicht genieten, uitwaaien.
  • Naar een theetuin,op kussens zitten en relaxen.
  • Samen, s'avonds window shoppen.(etalage's kijken en zo elkanders smaak leren kennen, en de boel bekritiseren.)
  • De omgeving intrekken,kies een willekeurige plaats en ga daar heen...laat het over je heen komen....kan ook over de grens.
  • Autorijden samen.
  • Huur een paard en ga samen het bos in, strand op.
  • Speel spelletjes samen; ga naar een nargile-cafe; bestel een waterpijp en wat thee; trik-trak op tafel en je kan lachen.
  • Naar het museum,bekijk kunst en dat kan in brede mate.
  • Naar het theater, comedy cafe of samen naar een voetbal-wedstrijd.
  • Samen de tuin doen of een muurtje schilderen; heel verfrissend voor de samenwerking. 
  • Ga samen op dansles.
  • Uit eten gaan en dan ook rustig tafelen.
  • Samen gaan poulen,pig-pongen of flipperen.
  • Langer termijn bezigheid...open een potje schaak.
  • Lees samen hetzelfde boek en 'the talk can begin'

En, nu hou ik op...............

Wa'Selam 

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Django Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 02:47
In eerste instantie geplaatst door Sultan_61


Finse sauna - Infrarood cabine - Whirlpoolbad - Voetenbad - Zwembad met yet stream - Zonnebank - Douches - Relax gedeelte - Buiten terras - Badjas - Badslippers - Handdoeken.. De kosten zijn �27,50 per persoon voor 2,5 uur.. 

Net een reclame,hahaha

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
Sultan_61 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Sultan_61 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 02:50

Hahahaha nee geen reclame :P

Maar je kunt het afhuren, het is geheel prive.. voor de verandering is het heel leuk.. Maar bedankt voor je tips ;)

Wa'Selam

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 04:19

Museum-pje bezoeken en daarna taart gaan eten :-)
Gek doen en priv�-grapjes maken
Een hele DVD-box van 'the 4.400' bekijken met een bak 'ben and jerry's ijs'

Heerlijk, leuke dingen bedenken

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Sultan_61 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Sultan_61 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 05:49
Naar scheveningen gaan is ook geweldig..
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 05:55
Salaam Aleikum,

Of je ze kan voor je een 5 gangen diner maken, het voor je opdienen en je geruisloos naar het voetbal laten kijken. Vind ik ook wel leuk om te doen als je getrouwd bent..

ehmmm, tsja volgens mij is dit meer een vraag voor de mensen die al getrouwd zijn. Verbaas me dan ook dat amier nog niet gereageerd heeft ;)

En Django veel geluk met het vinden van een man die dat allemaal leuk zou vinden
Afgezien van het feit of het ook mogelijk is ;)

Salaam Aleikum,

Malcolm X
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 06:29
  • Zie alle voorgaande
  • als het weer het toe laat: samen fietsen in de natuur en onderweg picknicken

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Django Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 06:46

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Of je ze kan voor je een 5 gangen diner maken, het voor je opdienen en je geruisloos naar het voetbal laten kijken. Vind ik ook wel leuk om te doen als je getrouwd bent..

ehmmm, tsja volgens mij is dit meer een vraag voor de mensen die al getrouwd zijn. Verbaas me dan ook dat amier nog niet gereageerd heeft ;)

En Django veel geluk met het vinden van een man die dat allemaal leuk zou vinden
Afgezien van het feit of het ook mogelijk is ;)

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Thx, but ...married, nog niet zo lang.....ach er zitten variaties in..b.v samen naar een voetbalwedstrijd gaan (ja,ja...het staat er; dat houd voor mij in...zwart-wit is de dress-code en op naar het Besiktas-stadion,hahaha)

Wa'Selam

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
alfredo Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 24 juni 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alfredo Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juni 2006 om 13:36

Finse sauna - Infrarood cabine - Whirlpoolbad - Voetenbad - Zwembad met yet stream - Zonnebank - Douches - Relax gedeelte - Buiten terras - Badjas - Badslippers - Handdoeken.. De kosten zijn ?27,50 per persoon voor 2,5 uur.. 

Lijkt inderdaad veel op reclame, , over reclame gesproken,  wat ook leuk is is een infrarood sauna thuis aanschaffen, dan hoef je niet meer de deur uit en voor sommige is het toch wat prettiger om niet met vreemde mensen een sauna te hoeven delen..  hier vind je wel leuke sauna aanbiedingen: http://www.relaxbaden.nl/infrarood_sauna.php

 

 

 

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juni 2006 om 15:14
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Of je ze kan voor je een 5 gangen diner maken, het voor je opdienen en je geruisloos naar het voetbal laten kijken. Vind ik ook wel leuk om te doen als je getrouwd bent..

ehmmm, tsja volgens mij is dit meer een vraag voor de mensen die al getrouwd zijn. Verbaas me dan ook dat amier nog niet gereageerd heeft ;)

En Django veel geluk met het vinden van een man die dat allemaal leuk zou vinden
Afgezien van het feit of het ook mogelijk is ;)

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Iemand een idee waar Malcom X is gebleven?
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.