Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Sharia in grondwet verbieden

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Sharia in grondwet verbieden
    Geplaatst op: 24 maart 2006 om 02:50

Moeten we de Sharia in onze grondwet in Nederland laten verbieden voor de toekomst?

je kan nieuwe onderwerpen plaatsen
je kan antwoorden plaatsen
je kan berichten verwijderen
je kan berichten bewerken
je kan geen enqu�tes cre�ren ?????
je kan enqu�tes stemmen

Jammer..... Heb ik vast ergens uit gezet.

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2006 om 03:09

Beste Ruud,

Interessant dat je de wapens op wilt pakken als hier de Sharia wordt ingevoerd, wel vreemd dat vele niet Moslims het raar vinden en scherp veroordelen als Moslims de wapens oppakken om te strijden tegen de hun "opgedrongen westerse democratische wetten"

Moet ik je dan een vrijheidsstrijder noemen of een terrorist....

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2006 om 03:41
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Beste Ruud,

Interessant dat je de wapens op wilt pakken als hier de Sharia wordt ingevoerd, wel vreemd dat vele niet Moslims het raar vinden en scherp veroordelen als Moslims de wapens oppakken om te strijden tegen de hun "opgedrongen westerse democratische wetten"

Moet ik je dan een vrijheidsstrijder noemen of een terrorist....

Ik zal me antwoord voor je herhalen....

Als men in de Moslim wereld de Sharia wil aanhangen en niet de democratie is dat hun zaak en veroordeel ik het handelen van het westen als zij dit met geweld willen veranderen.

Aan de andere kant veroordeel ik net zo hard een Diktator of landen die steun geven aan mensen die willens en wetens burgers doden of andere landen aanvallen.

En Sadam viel andere landen aan,men had hem gelijk de eerste keer moeten afzetten.En Afganistan herbergde iemand die willens en wetens onschuldige burgers doode. 

En weet je....... De moslims moeten het nu wel met me eens zijn..... Mohammed dacht er hetzelfde over.

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2006 om 04:07
Sorry....had mn reactie dubbel geplaatst
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2006 om 10:02
Het is niet nodig omde Sharia te verbieden  in de grondwet omdat de principes en uitgangspuntenvan de Sharia al verboden zijn in de grondwet:-)
Maar niet alleen de shariah is strijdig met de grondwet. Deoude joodse wet is dat evenzo.
zo ookde Dharma van de Hindoes etc.

Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2006 om 12:56
opvoeding volgens de westerse sharia.
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2006 om 13:12

Humor.

En nu de ware en enige echte islamitische rechtbank.(Iran)


 

Image


 

ImageImage
Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2006 om 13:31
Beste Peterpan

Ik kom zelf uit Iran en heb dit zelf live meegemaakt. Ik kan niet zeker zeggen of de beelden die je hier geplakt hebt in Iran zijn gemaakt of niet. Omdat ze in iran een zak over de kop van deze mensen wordt getrokken als ze werkelijk opgehangen worden.
Maar wat ik wel zeker weet is dat als je zus en moeder door een van deze jongens was verkracht en vervolgens voor de ogen van je kleine broertje vermoord, je er geen spier op je gezicht zou aantrekken als zej deze daders voor je ogen gingen ophangen.

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2006 om 13:36
Peter pan zou in de nederlandse constitutionele monargie wegens diefstal uit het koninkelijke kluis een zwaardere straf ontvangen dan stelen van burgers.
democratie. 
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2006 om 13:42
trouwens hoezo geen rechte bananen




5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2006 om 13:46
Ik ken iemand die jou wel kan helpen met zoeken naar rechte bananen.


5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote muslima5 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2006 om 13:49

salam alaikum

sorry dat ik dit zeg, maar ik vind EN de babyfoto's EN die foto's van die opgehangen mensen niet kunnen. die baby's zijn onschuldig, engeltjes. dus uit respect voor hen kunnen deze foto's niet. hetzelfde geldt voor de hangende mensen. echt schokkend. vind ik ten minste.vergeef me als ik iets heb gezegd wat niet kan.

wasalam

Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2006 om 14:00
In eerste instantie geplaatst door muslima5

salam alaikum

sorry dat ik dit zeg, maar ik vind EN de babyfoto's EN die foto's van die opgehangen mensen niet kunnen. die baby's zijn onschuldig, engeltjes. dus uit respect voor hen kunnen deze foto's niet. hetzelfde geldt voor de hangende mensen. echt schokkend. vind ik ten minste.vergeef me als ik iets heb gezegd wat niet kan.

wasalam


Beste zuster
Die baby foto's zijn ge eddit in photoshop. dat is maar een grap om het nederlandse dronkenlaperij op een voor sommige sarcastische manier ui te beelden zoals de volgende prent (de nederlandse glorie)


moge allah mij vegeven (ik ben een beetje melig vandaag) goed geintegereerd he.
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2006 om 14:03
Leuke hoofddoek zou een nederlander zeggen.nu
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2006 om 14:07

Beste Moslima5, die ophangingen zouden inderdaad niet moeten kunnen. Maar, het gebeurt: Iran anno 2006.

Khabir, wij moeten nodig een avondje weg. Ik weet zeker dat wij heel goed door 1 deur kunnen. Jouw humor bevalt me.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2006 om 15:16
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.