Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

EN-zo-kan-het-ook!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: EN-zo-kan-het-ook!
    Geplaatst op: 09 april 2006 om 12:27
Door een gemeenschappelijke aanpak van 2 moslims en 2 niet-moslims hebben we vandaag een dief onder het personeel die geld jatte van andere mensen, stal uit de kassa en mobiele telefoons ontvreemde, in de kraag gevat. Jullie zullen misschien de link niet helemaal begrijpen: ik vond het de hoogste tijd om aan te tonen dat de verschillen in gedachten van wat goed en wat kwaad is niet zo heel erg verschillen en dat moslims en niet-moslims wel degelijk met elkaar kunnen samenwerken. Behalve onze verschillen in denken over godsdienstige zaken kan ik heel erg goed met mijn overige 3 collega's overweg. Het werd ook de hoogste tijd om aan te tonen dat je wel degelijk goed kunt samenwerken met zowel moslims en niet-moslims en dat religie eigenlijk geen barriere vormt. En ik moet zelfs eerlijk bekennen dat ik zelfs vertrouwen heb in deze 3 collega's. Het enige verschil tussen ons zijn enkel godsdienstige zaken.
Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2006 om 13:23

eindelijk iets positiefs,

ik heb zelf een katholieke buurvrouw en wij kunnen het heel goed met elkaar vinden,we vertrouwen zelfs elkaar met elkaars kostbaarste bezit (onze kinderen) zo groot is ons vertrouwen in elkaar,er zijn niet zo heel grote verschillen tussen ons we denken beiden over veel zaken hetzelfde,en betreft religieuze zaken,daar is het gewoon een kwestie van respect en de ander in zijn waarde laten.

 

Minachting voor anderen is voedsel voor eigenwaan.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.