Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Religiedebat: islam vs christianity

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Religiedebat: islam vs christianity
    Geplaatst op: 22 september 2006 om 01:49

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 september 2006 om 05:22
het einde kwam wel bekend voor.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Priscilla Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 118
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Priscilla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 september 2006 om 05:41

Steve Carell is echt vet grappig!

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 september 2006 om 06:34
In eerste instantie geplaatst door Priscilla

Steve Carell is echt vet grappig!

Ben benieuwd hoe het hem zal vergaan als hij op de dag des oordeels voor ALLAH Subhana Wa Ta'ala zal staan. Kijken of hij dan nog zoveel te lachen heeft. Domme grapjes maken over ALLAH Subhana Wa Ta'ala en Zijn Boodschapper(s)
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 september 2006 om 07:25
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

het einde kwam wel bekend voor.


Tja, mij ook...
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 september 2006 om 07:57

Het spijt me Thorax, maar ook ik kan deze humor niet waarderen.


soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 september 2006 om 11:32
Okay, ik haal hem weg! 
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 september 2006 om 11:48
In eerste instantie geplaatst door Thorax

Okay, ik haal hem weg! 


Je bijdragen en de wijze waarop je daarmee omgaat, sieren je.


soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Priscilla Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 118
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Priscilla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 september 2006 om 12:16

Ben benieuwd hoe het hem zal vergaan als hij op de dag des oordeels voor ALLAH Subhana Wa Ta'ala zal staan. Kijken of hij dan nog zoveel te lachen heeft. Domme grapjes maken over ALLAH Subhana Wa Ta'ala en Zijn Boodschapper(s)

Mag je helemaal geen grapjes maken? of alleen geen beledigende grapjes? Met deze parodie wordt wel kritisch gewezen op drogredenen en slechte discussie tussen moslims en christenen. Er zit wel een boodschap in zeg maar.

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 september 2006 om 12:40
Ik weet de humor van die twee niet te plaatsen. Kijkcijfers ongetwijfeld. Maar v�rder???
Terug naar boven
Priscilla Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 118
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Priscilla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 september 2006 om 15:46

Life of Brian vind ik weer wat te ver gaan (terwijl ik Monty Phyton verder wel erg leuk vind). Maar dit stukje vond ik weer wel heel leuk. Iedereen heeft zo z'n eigen grenzen...

Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 september 2006 om 09:58
Voor veel christenen is the life of brian zeer kwetsend en blasfemisch. Kan ik me wel wat bij voorstellen. 
Terug naar boven
Leefanders Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 10 oktober 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Leefanders Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 oktober 2006 om 16:46

Salaam,

Kijk even naar deze site. erg leerzaam: www.islamcity.nl

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.