Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Een vraagje

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Tommo Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 24 januari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Tommo Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Een vraagje
    Geplaatst op: 24 januari 2007 om 12:56

Hallo medemensen,

Mijn naam is Tom, ik ben 16 jaar en zit in 5 HAVO. Voor mijn eindexamendebat moet ik debatteren over een bepaald onderwerp, en ik heb als onderwerp gekregen: "De burka/niqaab moet worden verboden in Nederland".

Mijn vraag aan jullie (in iedergeval aan de vrouwlijke kant): wat zijn voor jullie de belangrijkste redenen/argumenten om een burka/niqaab te dragen?

Ik hoop dat jullie hierop antwoord willen en kunnen geven, alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,
Tom

Edit: Oeps, ik zie dat ik het in het verkeerde forum heb geplaatst, ik wist namelijk niet wat Al Hibjaab betekende (nu dus wel). Kan een moderator het topic aub verplaatsen? :)

Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 januari 2007 om 13:20

Hoi Tom,

Je krijgt al heel veel antwoorden als je zoekt in Al Hidjaab: Onderwerp: ik zie de niqaab als verplichting.

Succes Nefertiti

Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 januari 2007 om 13:48

www.niqaab.org

Ik hoop dat je daar wat meer informatie vind

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Tommo Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 24 januari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Tommo Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 januari 2007 om 13:48

Bedankt voor uw snelle reactie, ik had al een beetje rondgekeken op het forum en heb veel dingen gezien die mij zouden kunnen helpen bij mijn debat!

Tom

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.