Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Polygamie

 Post Reply Post Reply
Schrijver
nico Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 maart 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nico Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Polygamie
    Geplaatst op: 29 maart 2007 om 05:36
Voor een tv-programma ben ik op zoek naar mensen met een mening over polygamie en naar mensen die een polygamische relatie hebben. (vrijblijvend en evnetueel anoniem)

Reacties welkom!
Terug naar boven
Medoune Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 maart 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 70
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Medoune Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2007 om 09:17

Beste Nico,

Ik ken heel veel mensen die er naast hun bestaande relatie er een andere veelal stiekeme relatie op na houden. En de meeste van die mensen zijn geen Moslim maar noemen zich christen. Voordat mensen me verkeerd begrijpen wil ik wel zeggen dat het mensen uit mijn eigen kenissenkring zijn. Islam staat polygamie toe zij het onder strikte voorwaarden.

Groet.

Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2007 om 02:59

beste medoune,

uit mijn kennissenkring ken ik toevallig veel christenen. Die gedragen zich waardiger dan andere mensen die ik ken. De laatste noemen zich moslim. Zij slaan hun vrouw(en) of behandelen ze als vuil. Doe mij maar christenen. Voor de volledigheid: ik ben christen noch moslim.

שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2007 om 05:41

Goedemiddag Thorax,

En als we gaan kijken naar hoe de Joden (merendeel) zich gedragen in het Midden-Oosten, dan is hetgeen wat jij opnoemt niets vergeleken bij wat zij doen.

Doe mij maar Moslims.

Gegroet!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2007 om 02:49
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Doe mij maar Moslims.

Gegroet!

Doe mij maar gewoon mensen. Zonder onderverdelingen. Moslims, christenen, Joden, atheisten etc..vreemdgaan gebeurt overal. Ook hier.

Salaam

�God does not judge according to your bodies and appearances, but he scans your hearts and looks into your deeds." - Hadith of Prophet Mohammed
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2007 om 05:25
Heel juist gezegd, Nefertiti
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.