Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Islamitische scholen moeten dicht!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Islamitische scholen moeten dicht!
    Geplaatst op: 01 mei 2007 om 10:08

Salaam Alaikum,

Hier uw maandelijkse portie Islam-bashing en demonisering! 

Salaam

Ze blijven schrijven! Geert Wilders (PVV) en Harry van Bommel (SP) wisselen elkaar af en geven hun kijk op maatschappelijke problemen. Iedere week een column van een van deze heren.

Het gelijk van Winston Churchill

Als degenen die verantwoordelijk zijn voor je beveiliging gaan lijken op degenen waartegen je wordt beveiligd dan is het tijd om je zorgen te maken. Tijdens een urendurende sessie op het kantoor van de Nederlandse opperterreurbestrijder Joustra liet een ambtenaar zich ontvallen dat het toch echt wenselijk is dat ik mijn toon over de islam matig. Anders worden ayatollahs in het Midden-Oosten heel boos en dat zou onze economische en politieke belangen wel eens kunnen schaden en mij mijn kop kunnen kosten. Het feit dat hij door Joustra werd gecorrigeerd doet aan deze opmerking niets af. Ik heb de afgelopen dagen overigens inmiddels van twee anderen die zich in het islamdebat kritisch opstellen begrepen dat bij hen door overheidsdienaren eenzelfde methode is gebruikt: een ondergeschikte dringt aan op matiging van de toon in het islamdebat en de baas corrigeert het. Het is dan wel gezegd maar ook �gecorrigeerd�. Premier Balkenende en Minister van Justitie Hirsch Ballin kunnen zo hun handen in onschuld wassen zoals ze dat ook deden vorige week vrijdag na de wekelijkse ministerraadvergadering. Ze gaven beiden toe dat een ambtenaar een onhandige opmerking tegen mij had gemaakt maar omdat die werd gecorrigeerd was er toch geen sprake geweest van intimidatie. Maar natuurlijk was het wel degelijk intimidatie en wel van de zuiverste soort. En dus hebben de terreurbestrijders en de terroristen ��n ding met elkaar gemeen: ze vinden beiden dat het beter is de islam, de profeet Mohammed en de Koran niet te hard aan te pakken in het publieke debat.

Maar het publieke debat is er niet mee gediend dat politici of anderen worden ge�ntimideerd door terreurbestrijders om hun toon te matigen. Politici moeten vrijuit kunnen spreken en kiezen hun eigen woorden, thema�s en toonhoogte. De enige die hen in een democratische rechtsstaat kan en mag corrigeren is de kiezer of de rechter en zeker niet de Nederlandse terreurbestrijder of een ayatollah uit Iran.

En mijn toonhoogte in het islamdebat is stevig omdat het vijf voor twaalf is. Nederland wordt niet alleen overspoeld door een tsunami van islamisering maar de cultuurrelativerende politieke elite � inmiddels gesteund door de terreurbestrijders � kijkt nu vijf jaar na de moord op Pim Fortuyn nog steeds liever de andere kant op met haar rotsvaste geloof in de multiculturele samenleving. Maar de islam, de Koran en haar profeet Mohammed zijn het paard van Troje van de 21e eeuw in onze Westerse samenleving waartegen we ons beter moeten verdedigen om onze westerse beschaving te redden voor het islamitisch barbarisme. In 1899 verwoordde niemand minder dan Winston Churchill het al treffend in zijn boek The River War: �Mohammedanism is a militant and proselytizing faith. No stronger retrogade force exists in the World. It has already spread throughout Central Africa, raising fearless warriors at every step�the civilization of modern Europe might fall, as fell the civilization of ancient Rome� (The River War, First edition, Vol. II, pag. 248-50).

Churchill had gelijk. We zijn nu meer dan honderd jaar verder en de islam brengt onze Westerse beschaving in snel tempo naar de rand van de afgrond. We hebben teveel islam in Nederland. De islam is meer een gewelddadige politieke ideologie dan een religie. Ik stel daarom een nieuwe maatregel voor: sluit onmiddellijk alle islamitische scholen in Nederland. Dit om de kinderen te beschermen tegen de verspreiding van het islamitische gedachtegoed. Niet de moslims als mensen maar de islam is de kern van het probleem.
En als u mij niet wil geloven, geloof dan de mensen die de islam hebben ervaren in al zijn gruwelijkheden en zich ervan hebben afgekeerd. Op de site www.apostatesofislam.com schrijven zij over Mohammed: �Yet Muhammad�s life is that of a gangster godfather. He raided merchant caravans, looted innocent people, massacred entire male populations and enslaved the women and children. He raped the women captured in war after killing their husbands and told his followers that it is okay to have sex with their captives and their �right hand possessions� (Quran 33:50) He assassinated those who criticized him and executed them when he came to power and became de facto despot of Arabia. Muhammad was bereft of human compassion. He was an obsessed man with his dreams of grandiosity and could not forgive those who stood in his way. Muhammad was a narcissist like Hitler, Saddam or Stalin�.

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.

Geert Wilders

Bron: nieuwnieuws.nl 

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 mei 2007 om 17:41
Is Wilders een christen?
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 mei 2007 om 02:15

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Is Wilders een christen?

Vragen staat vrij alzukar!

[email protected]

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 mei 2007 om 09:45
Het antwoord van Wilders z�lf (dat ik al wel via Google zal kunnen vinden) interesseert mij minder dan hoe �nderen hem zien.
Terug naar boven
*NiC* Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 mei 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *NiC* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2007 om 03:35
Beste Alzukar,

Mijn bloedeigen tante heeft op wilders gestemd afgelopen november. Ik ben natuurlijk met haar in discussie gegaan hierover. Wat achtergrond info over mijn tante: Ze woont in een klein dorp, heeft 2 dochters van 17 & 19 en heeft totaal geen contact met andere culturen dan de nederlandse, er is dan ook niemand in dat dorp of op haar werk met een andere culturele achtergrond. De informatie die zij heeft over de Islam en Moslims is gebaseerd op datgene wat zij hoort en ziet in de media. Zij ziet dus 1 kant van het verhaal, het verhaal van hirsi ali. Ik hoef je niet te vertellen wat dat inhoud. Ze hoort dus ook nooit dat het anders is en heeft het idee dat hirsi ali de stem is van alle moslim vrouwen. Even voor de duidelijkheid, ik probeer hier niets goed te praten, maar geef alleen wat feiten.
Op het moment dat ik met haar in discussie ga en de lijn trek van wilders naar hitler, gaat zij dat tegen met het argument dat wilders een "buitenlandse vrouw" heeft. Dat deze vrouw Hongaars is en geen aanhanger is van de Islam, doet er volgens haar niet toe. Het feit dat wilders getrouwd is met een niet nederlandse geeft volgens haar aan, dat wilders er niet op uit is om 1 bepaalde groep mensen uit nederland te bannen en hen een aantal rechten te ontzeggen.
Ook haalde ze een aantal ontvoeringen aan, o.a. die van Sara & Omar (hoop dat ik de namen goed heb ).
Als ik aangeef dat er genoeg kinderen van ouders met een nederlandse achtergrond ontvoert worden, reageert zij daar op met: maar je hoort nou nooit eens een positief verhaal. Als ik dan zeg dat er ook echt geen hond geinteresseerd is in hoe goed het huwelijk van een ander is, vindt zij dat onzin. Ik heb haar gezegd dat er echt geen actualiteiten programma is dat zich gaat richten op mensen met een Islamitische achtergrond, om te laten zien dat het ook anders kan, dat een huwelijk ook goed kan zijn en dat mensen gelukkig leven, en dat de vader zijn kinderen niet ontvoert naar zijn land van herkomst, zoals er ook geen media aandacht zal zijn voor mensen met een christelijke achtergrond, waar een van beide niet oorspronkelijk uit nederland komt en waar het goed gaat. Dat is gewoon geen nieuws. Ik denk dat de mening van meerdere mensen ook gebaseerd is op wat zij horen vanuit de media. Er zijn er natuurlijk ook genoeg die gewoon domweg discrimineren.
Als ik tegen mijn tante zeg dat ze misschien eens op zoek moet gaan naar het tegendeel, vindt ze dat dat niet hoeft. Zij is tenslotte nederlandse, en de "buitenlanders" moeten maar naar haar toe komen, ze moeten zich maar aanpassen. Ik heb gezegd dat ze waarschijnlijk nog lang kan wachten voordat er een groep Moslims bij haar aan de deur komt om te vertellen dat het ook goed kan gaan en dat ze geen terroristen zijn, als je voedsel nodig hebt ga je tenslotte ook zelf naar de supermarkt om het te halen, de supermarkt komt ook niet aan de deur om te vragen of je nog wat nodig hebt.
Helaaas heb ik mijn tante niet op andere gedachten kunnen brengen, maar ik blijf het proberen.

Groetjes,
NiC
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2007 om 05:33
Beste *NiC*,
In mijn eigen leven voel ik mij het meest thuis bij mensen van wie ik ervaar dat zij handelen naar Jezus' Woord, zoals spreekt uit het Lucas- en Marcus-Evangelie. Ongeacht tot welke religie of cultuur deze mensen behoren. Je zou je tante lezing daarvan kunnen aanbevelen.
Terug naar boven
Medoune Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 maart 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 70
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Medoune Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2007 om 06:42

Laatst hoorde ik van het neefje van mijn vrouw dat geert wilders een Islamitische vereniging een schadevergoeding/boete van 7000 euro heeft moeten betalen. Zoals jullie weten opperde hij dat er op kosten van de nederlandse staat HANGJONGEREN naar Marokko zijn gegaan om vlinders te vangen. Laat het nou net zo wezen dat deze jongens absoluut geen hangjongeren zijn maar GELOVIGE ISLAMITISCHE JONGEREN die naar Marokko zijn gegaan om andere mensen te helpen/steunen met een project door onder andere een tuin aan te leggen.

Terug naar boven
*NiC* Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 mei 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *NiC* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2007 om 02:35
Beste Alzukar,

Bedankt voor je advies. Mijn tante is katholiek opgevoed, maar heeft zich laten uitschrijven uit de parochie. Ze ontkent iedere goddelijke invloed. Ik denk dat ik recht in mn gezicht uitgelachen word als ik er over begin.

Groetjes,
NiC
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2007 om 06:15
In eerste instantie geplaatst door *NiC*

Beste Alzukar,

Bedankt voor je advies. Mijn tante is katholiek opgevoed, maar heeft zich laten uitschrijven uit de parochie. Ze ontkent iedere goddelijke invloed. Ik denk dat ik recht in mn gezicht uitgelachen word als ik er over begin.

Groetjes,
NiC


Beste *Nic*,
Je zou je tante kunnen vragen waarom zij de zaak niet z�lf heeft opgepakt daar waar de kerk het haars inziens liet afweten. Daarvoor moet je dan terug naar de teksten die ik hierboven noemde, en die ook duidelijk maken waar Wilders het laat afweten. Verder kun je haar vragen wat zij dan ooit precies heeft verstaan onder "goddelijke invloed", haar niet uitgekomen verwachtingen daaromtrent.
Groet, Alzukar
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2007 om 14:14
Blijft de vraag of de door Wilders geciteerde levensbeschrijving van de
profeet min of meer waar is.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.