Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

kan iemand mij AUB helpen!!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
parel Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 augustus 2008
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote parel Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: kan iemand mij AUB helpen!!
    Geplaatst op: 29 september 2008 om 12:18

Salam,

Donderdag jl. kwam een man naar mijn werk. Ik dacht dat hij informatie wou hebben over autorijlessen( werk namelijk bij een autorijschool).

Opeens zat hij en zei tegen me: Jij hebt veel geluk in je toekomst. Jou moeder die heeft 4 kinderen. En jou vriendin heet dit en dat.. Hij kon mijn toekomst zien en wist alles over me! Ik vond dat eng! Gelukkig kwam me collega naar binnen en hij zei ik kom maandag langs om verder te gaan. Sinds die dag Kan ik niet meer slapen en ben bang. Ik ben bang voor hem en weet niet wat ik moet doen! Kan iemand een doa voor me of kan iemand mij advies geven? Stel dat hij vandaag komt? en dan?

 

Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 september 2008 om 13:30

aleikoma salaam,

hoe kun jij nouw weten dat hij je toekomst kan zien.?

kun jij zelf je toekomst zien dan????

en hij hoeft maar een vriendin of familielid van je te kennenen, en zo te weten komen dat je moeder 4 kinderen heeft. en dat je vriendien bepaalde problemen heeft of wat heeft gedaan...

wees vriendelijk en houd je rustig zo lang hij je niet meer lastig valt. anders, weet dat ieder voorwerp een goede wapen kan zijn om je zelf mee te beschermen, en bovendien als je in Allah subhannawatalla gelooft, heb je de beste bescherming.

P.s maak een foto van hem of zijn auto, en laat het aan je vriendin zien waarschijnlijk ken zij, hem.

moge allah subhannawata�la ons vergeven,

assalaaam,

 

Terug naar boven
parel Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 augustus 2008
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote parel Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 september 2008 om 14:37

Salem,

Ik wilej als eerst hartelijk bedanken voor je bericht! Ik zal je vragen beantwoorden!

Hij zei dingen die niemand en ook niemand weet! Daarom weet ik dat hij een helderziende was. Neeh k kan niet in de toekomst kijken en dat wil ik niet eens!

Neeh dat meisje is mijn vriendin niet meer.. en hij was pakistaans en oud man rond de 40 jaar. Hij sprak engels en weet 100 % zeker dat mijn "vriendin" hem niet kent. Dat was zijn gave.. maar alleen dat een sitan of een jin bij hem is alleen dat gedachte vind ik erg eng!

Sokrane

Terug naar boven
YoUNaS Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 78
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote YoUNaS Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 oktober 2008 om 21:55

BismiAllahi Rahmani Rahiem,

Asslaamoe alaikoem wa Rahmatulaahie wa Barrakatuh,

Ik zou zeggen blijf uit de buurt van deze man. Hij is zeer waarschijnlijk een saa7ir(een tovenaar). Die informatie die hij over jou heeft die niemand weet, dat vertellen de djins aan hem. Geen een tovenaar/waarzegger weet werkelijk iets, behalve wat de djinns tegen hem zeggen. Wat ze vaak doen is dat ze je vragen naar de achternaam van je moeder of iets dergelijks, daarna komt hij opeens met allemaal informatie over jou. Mijn advies is blijf uit zijn buurt en wees ook niet nieuwsgierig over wat hij te vertellen heeft, want er is een hadith waarin staat, dat als iemand naar een waarzegger gaat, dat zijn gebeden 40 dagen niet verhoord worden!!!, en als hij naar een waarzegger gaat en hij gelooft in wat diegene zegt, dan is hij ongelovig geworden in wat aan Mohammad Sallalahoe alaihi wa Salam is geopenbaard(en moet dus opnieuw moslim worden) Deze hadith staat in at tirmidhie en is sahih

Wat je kan doen als hij weer komt, lees ayatul kursie, qulhoe Allahu ahad en qul aOedhoe biRabbil falaq en Qul aOedhoe biRabbinnaas. Desnoods moet je weggaan. Als je collega's vragen waarom, zeg dan dat hij je lastig valt(wat ook werkelijk zo is)

En wees vooral niet bang voor hem, weet dat niets van zijn listen jou kan raken behalve als Allah dat heeft bepaald. en zoek toevlucht en bescherming bij Allah alleen!

Voor de dua's die je kan doen, moet je even kijken in dat dua boekje. Je moet kijken bij de dua's voor de ochtend en de avond.

Voor meer informatie over djinn's/tovenaars etc zijn er verschillende boeken vertaald, zie hieronder voor een aantal betrouwbare:

 

Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 oktober 2008 om 01:15
authobillahiminalshaitane rajheem,

bismillahirahmane raheem.

aleikumassalaam,

je hoeft niet bang te zijn voor satan of djin als je oprecht in Allah subhannawataala gelooft.

in de heilige Qoran staat:

vers3:175. Satan alleen maakt zijn vrienden bang: vreest dezen niet maar vreest Mij, als u gelovigen bent.

sadaghalaholatheem,

sihr werkt alleen op mensen met zwakke imaan en tawakul in Allah subhannawataala. er gebeurt niets in de hemelen of op aarde zonder zijn toestemming.

en inderdaad zoals Younas het zegt zijn het djins die de mensen over bepaalde geheimen inlichten. onder de djins zijn er ook moslims. en de ongelovige djins die voor satan werken zijn bang voor de engelen. met de toestemming van Allah subhannawataala kunnen slechte djins en/of beschermende engelen altijd in je beurt zijn ongeacht een sahir er bij is.

moge Allah ol ghafaarr mij vergeven.




Aangepast door Khabir
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.