Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

De islam,

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Said Mondria Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 september 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 430
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Said Mondria Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: De islam,
    Geplaatst op: 23 september 2009 om 07:53

De islam,

De islam,
Leid me de goede weg

De islam,
Stuurt mij op de goede weg

De islam,
Houd mij op de goede weg

De islam,
Dat gaat nooit bij me weg!


Dit gedicht is geschreven door een jongen,
Een goede jongen van 14 jaar die sterk ge�nteresseerd in de islam,
En zeer leergierig is, hij heeft Allah nu al in zijn hart gesloten,
Laten we allemaal doe� voor hem maken
Dat hij binnenkort de shahada mag zeggen inshallah.

 

.



Aangepast door Said Mondria
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2009 om 00:22
Hallo Said Mondria,
Was die jongen eerder op de slechte weg, en zo ja, w�lke slechte weg was dat dan?
Groet, Alzukar
Terug naar boven
Said Mondria Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 september 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 430
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Said Mondria Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2009 om 05:44

Salaam alaikoem broeder Alzukar,

Nee broeder deze jongen is nooit op de slechte weg geweest , hij is heel erg verlegen en op school veel gepest en doordat hij met school op bezoek ging naar een moskee kreeg hij intresse voor de islaam en via ontdek islaam kwam hij bij met mij in contact en ik geef hem nu zo'n 3 maanden alle informatie die hij nodig heeft en die hij vraagt. Maar hij is een hele goede jongen van nederlandse afkomst.Ik ben blij dat ik hem heb leren kennen al is het alleen maar om zijn goede karakter waar menig moslim al een voorbeeld aan kan nemen , dus hij heeft alle kenmerken om een goede moslim broeder te worden inshallah.

Ik hoop dat ik uw vraag hier goed hebt beantwoord en anders hoor ik het nog wel broeder.

Allah zij met jou, amien.

Salaam alaikoem. Said.

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2009 om 23:48
Dag Said Mondria,
Moge deze jongen opgroeien tot een goed mens, en in deze wereld het begrip vinden dat hij zoekt.
Groet, Alzukar
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.