Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Waarom heb ik geen sterk gevoel

 Post Reply Post Reply
Schrijver
nederlander Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 30 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nederlander Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Waarom heb ik geen sterk gevoel
    Geplaatst op: 19 december 2010 om 23:24
Hallo,

Ik ben zelf christen en ik wil ooit moslima worden.
Ik geloof zelf dat god bestaat en heb ik veel boeken
thuis over de islaam.Ik wil me er meer bewust van worden
dat ik god moet bedanken in mijn dagelijks leven en
dit doe ik helaas niet. Wat moet ik doen om bewuster te worden`` het bedanken van god``.

Ik vind het moeilijk om het te formuleren, maar ik hoop dat het duidelijk is.

Bedankt voor jullie reactie.

Gr. nederlander
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 december 2010 om 00:03
Ben je bang dat je iets ergs overkomt wanneer je God niet voortdurend bedankt?
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2010 om 16:55
Ik acht het een klein probleem. De omgekeerde weg bewandelen is werkelijk een halszaak.
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2010 om 17:15

De reden dat ik een minachting heb voor de islam komt o.a. voort uit het artikel "Christenen, geen leven onder de islam".

Het geeft een duidelijk beeld hoe verwerpelijk de islam als geloof is, alle mooie woordjes, voor de dommen, ten spijt.

Respect heb ik voor de redactie dat zij dit artikel plaatsten.
 
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2011 om 21:48

Ik hoop dat ooit de islam de woorden : "binnen geloof bestaat geen dwang" werkelijkheid wordt.

Hedentendage is het een absolute onzinkreet. De praktische islam dreigt, bedriegt en is een grote leugen!
 
Ik hoop moslims te otmoeten die durven te stellen dat de islam tegenwoordig niet de islam is zoals ze bedoeld is? Of wel?
 
Lees de artikelen van ex-moslims die door onderdrukking, minachting, moord en bedreiging hun waarheid over de islam als klokkenluiders ter wereld brengen.
 
De woorden: "Binen geloof bestaat geen dwang", ik wordt er misselijk van. En ik ben er niet eens slachtoffer van.
 
Moslims, als jullie werkelijk vinden dat de islam vrijheid biedt, heb dan het karakter te reageren op alle mensen die zwaar onderdrukt worden door jullie schijnbaar tolerante geloof. 
 
Het katholieke geloof staat ter discussie om haar seksuele escapades. En Terecht. Wanneer  hebben jullie ooit de moed de gevolgen van jullie geloof ter discussie te stellen, jullie slactofferrol te verlaten en volwassen te worden?
 
Ik vrees dat het nog eeuwen duurt; de islam verkeert in een puberale fase.
 
succes, sterkte en vooral moed!
 
 
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 januari 2011 om 00:08
Wie, in een willekeurige plaats op deze wereld, contact wil leggen met de plaatselijke maffia (voor "zaken") die vraagt allereerst naar de lokatie van het belangrijkste plaatselijk heiligdom. Vandaar is het niet veel verder.
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 februari 2011 om 16:34
In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

De reden dat ik een minachting heb voor de islam komt o.a. voort uit het artikel "Christenen, geen leven onder de islam".


Het geeft een duidelijk beeld hoe verwerpelijk de islam als geloof is, alle mooie woordjes, voor de dommen, ten spijt.


Respect heb ik voor de redactie dat zij dit artikel plaatsten.

 


sorry hoor maar ik snap echt niet wat jij hier doet behalve de islam beledigen.

gr zustertjee
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2011 om 01:00
Dag Zustertjee,
Zou je mij eens een willen vertellen wat precies wordt verstaan onder het "beledigen van de islam". Ofwel:wat mag ik hier op dit forum wel/niet zeggen. Mag ik bijvoorbeeld wel/niet hier op dit forum vertellen dat jouw profeet Muhammad eigenhandig tegenstanders/andersdenkenden heeft vermoord dan wel zulke mensen vanuitt zijn heilige opdracht heeft doen vermoorden? Dat staat gewoon allemaal te lezen in de islamitische Hadith, en wanneer ik die Hadith lees dan vind ik dat jouw profeet Muhammed een moordenaar was. Beledig ik dan de Islam? Of zeg ik gewoon de waarheid over jouw Heilige Profeet?
Ik bedoel: is wat er in die Hadith staat over al die moorden die jouw profeet heeft gepleegd en/of heeft laten plegen nou gebaseerd op waarheid of niet?
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.