Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Dromen over Profeet Jezus

 Post Reply Post Reply
Schrijver
lalajade12 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 december 2012
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote lalajade12 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Dromen over Profeet Jezus
    Geplaatst op: 29 december 2012 om 11:25
Hallo daar

Er is iets waar ik best wel lang mee zit.
Ik heb een paar maanden geleden over Jezus gedroomt..
Eerst nam ik het niet te serieus(Het kon ook gewoon over random een man gaan) Maar ik begin er steeds meer in te geloven of te beseffen dat het echt profeet Jezus was. Het was werkelijk de mooiste droom ooit.
Maar het was ook best eng en vaag.
Ik was op een hele raare mysterieuze plek een soort bos met een rivier met 2 rotsen. Het was daar heel mooi. Ik zat op een rots en hij profeet Jezus zat ook op een rots. We zaten heel dicht voor elkaar alleen in mijn droom zag ik me zelf in een afstand net alsof je zeg maar op tv naar een film zat te kijken zo zag ik me zelf.
Hij zat mij veel te vertellen maar ik weet niet wat hij zei maar hij vertelte me veel dingen.
Moet ik dit serieus nemen wat kan dit betekenen?

groetjes zeynep
Terug naar boven
fatine18 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 19 december 2012
Locatie: Den Haag
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote fatine18 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 januari 2013 om 23:17
soubhan Allah wat een prachtige droom. ik ben ook benieuwd hoe het zit... Allahoe A3lem
Kijk niet naar hoe klein de zonde is, maar naar Degene die je ongehoorzaam bent geweest.
Terug naar boven
BJB Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 26 januari 2013
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote BJB Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 januari 2013 om 01:49
aan: lalajade12
 
Ik weet dat Jezus zich al aanzienlijk vaker aan mensen (oa moslims) heeft kenbaar gemaakt. iig in de 'echte' gevallen maakt Hij iets voor deze persoon heel duidelijk. Of het in jouw geval ook zo is, en of je het serieus moet nemen is zo niet te lezen.
 
Heeft Hij je in die droom iets specifiek duidelijk maakt dat zich ook aan reƫele feiten staaft, en uiteindelijk niet verwarrend werkt, zou ik t serieus nemen. Is het een lang onsamenhangend vaag verhaal, dan is het niet van Hem...
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.