Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

djinns in mijn appartement

 Post Reply Post Reply
Schrijver
hanane86 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 10 februari 2013
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote hanane86 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: djinns in mijn appartement
    Geplaatst op: 10 februari 2013 om 16:51
Salaam ailaikoum wa rahmoutu allah,
Ik zit hier met een vraag. Ik ben recent een vrouw dat ik eerder heb gezien tegengekomen en zei haar een goedendag. Ze nodigde me uit bij haar binnen, omdat ze wat ouder is en niet goed kon lopen (door een val van de trap).
Die oudere vrouw houdt zich veel bezig met islam. Ze wist dat ik niet goed bezig was met mijn leven, ik zei haar ook dat ik mij niet goed voel in mijn appartement en dat ik altijd een vies angstaanjagend gevoel heb in de gang waar de deuren zijn van de wc, badkamer en de 2slaapkamers. (ik slaap met mijn zonen in de salon)
Die vrouw zei dat al het slechte ik heb gedaan de shayatiens in mijn buurt zijn en effect hebben op mijn
kinderen (oudste hd last van woedeuitbarstingen).
Ze heeft me water gegeven waar ze surats heeft gelezen dat de jongens moeten drinken, ander water waar ze ook heeft gelezen dat water moest ik een nacht buiten laten en volgende dag de jongens mee wassen. En pghor voor mijn appartement en de ze had ook zo kruiden in de flessen gedaan waar de jongens van moesten drinken ma die kruiden moest ik eruit halen me een zeef en op een ieder hun t shirt doen en onder hun bed plaatsen. Als dat droog is moet ik dat op vuur leggen net als pghor en door de appartement mee gaan.
Terug naar boven
hanane86 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 10 februari 2013
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote hanane86 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2013 om 17:00
Sorry per ongeluk op versturen gedaan. Het gaat verder..
Ik moet dan met dat laatste terug pghor doen. En mij heeft ze kruiden wat stenen in gegeven als bescherming ofzo ben niet zeker. Want ik was ooit op het rechte pad en ben gedwaald... Ik wil terug bidden inshallah maar ik wil die shayatiens weg, ik doe surat al fatiha surat al baqarah surat al kursie elke dak.
Maar gisteren nacht had ik een droom precies ik was wakker en viel van de zetel en begon te roepen plots werd ik wakker... Paar maand geleden viel ik net in slaap en ik kon precies ni meer ademen en bewegen heb moeten wringen en werd weer wakker en zo 3x achter elkaar dan deed ik surat al baqarah en het hield op.
Maar dit kruiden ding dat ik bij mijn borst moet dragen is toch niks mis mee?
Ik hoop dat iemand met meer ervaring mij hierbij advies kan geven.
Shokran assalam ailaikoum
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.